Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Bychawa

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Bychawa
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBychawa
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-12-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Bychawa
  • Data publikacji ogłoszenia2018-12-06
  • Numer ogłoszenia658657-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 658657-N-2018 z dnia 2018-12-06 r.

Gmina Bychawa: Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Bychawa
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bychawa, krajowy numer identyfikacyjny 43102009000000, ul. ul. Partyzantów  1 , 23100   Bychawa, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 5660004 w. 42, e-mail przetargi@bychawa.pl, faks 815 660 048.
Adres strony internetowej (URL): http://www.umbychawa.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://www.umbychawa.bip.lubelskie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://www.umbychawa.bip.lubelskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie - osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca
Adres:
Urząd Miejski w Bychawie, ul. Partyzantów 1 23-100 Bychawa - Punkt Obsługi Interesanta - kancelaria

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Bychawa
Numer referencyjny: GPK.271.18.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.4.1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych z terenu gminy Bychawa w okresie od 1 stycznia 2019 roku do 31 grudnia 2019 roku od właścicieli nieruchomości, w których zamieszkują mieszkańcy. 1.4.2.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odebrać następujące rodzaje odpadów komunalnych: a) zmieszane odpady komunalne (kod 20 03 01) – 1370,352 ton b) odpady zebrane selektywnie: - papier w tym tektura, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury (kod odpady 15 01 01) – 40,656 ton - metale i tworzywa sztuczne, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych oraz opakowania wielomateriałowe (kod odpady 15 01 02, 15 01 04) – 160,704 ton - szkło bezbarwne i kolorowe, w tym odpady opakowaniowe ze szkła (kod odpadu 15 01 07) – 96,912 ton - odpady kuchenne ulegające biodegradacji (kod odpadu 20 01 08) – 65,976 ton c) popiół (kod ex 20 01 99 ) – 56,88 ton d) odpady zielone z pielęgnacji terenów zielonych (kod 20 02 01) – 71,18 ton e) wielkogabarytowe (kod 20 03 07) – 83,04 ton – 2 zbiórki f) zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 (kod 20 01 36) – 8,08 – 2 zbiórki g) zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03 (kod 17 09 04) – 0,64 ton – 2 zbiórki h) Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 (kod 17 01 07) – 61,36 ton – 2 zbiórki Podane powyżej ilości odpadów są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie umowy. 1.4.3. Odbioru odpadów wymienionych w pkt 1.4.2. należy dokonywać różnymi samochodami dla poszczególnych frakcji odpadów, tj. zmieszane odpady komunalne, selektywnie zebrane odpady komunalne. Odbiór odpadów selektywnie zebranych: papieru, szkła, metali i tworzyw sztucznych może odbywać się jednym pojazdem, w taki sposób aby odpady te nie ulegały zmieszaniu. 1.4.4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie odbierać odpady komunalne z następującymi częstotliwościami: 1) odpady nieselekcjonowane (odpady zmieszane) odbierane będą: a) w zabudowie zagrodowej i jednorodzinnej poza granicami administracyjnymi miasta Bychawa w okresie od maja do września dwa razy w miesiącu, zaś w okresie od stycznia do kwietnia i od października do grudnia raz w miesiącu, b) w zabudowie zagrodowej i jednorodzinnej w granicach administracyjnych miasta Bychawa raz na dwa tygodnie, c) w zabudowie wielorodzinnej dwa razy w tygodniu; 2) odpady zebrane selektywnie odbierane będą: a) w zabudowie zagrodowej i jednorodzinnej w granicach i poza granicami administracyjnymi miasta Bychawa: - papier w tym tektura, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury raz w miesiącu, - metale i tworzywa sztuczne, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych oraz opakowania wielomateriałowe raz w miesiącu, - szkło bezbarwne i kolorowe, w tym odpady opakowaniowe raz w miesiącu; b) w zabudowie wielorodzinnej: - papier w tym tektura, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury raz na dwa tygodnie, - metale i tworzywa sztuczne, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych oraz opakowania wielomateriałowe raz w tygodniu, - szkło bezbarwne i kolorowe, w tym odpady opakowaniowe ze szkła raz na dwa tygodnie; c) odpady selektywnie zbierane tj. popiół w zabudowie zagrodowej i jednorodzinnej w granicach administracyjnych miasta Bychawa odbierane będą w okresie od stycznia do kwietnia i od listopada do grudnia raz w miesiącu, d) odpady selektywnie zbierane tj. odpady zielone z pielęgnacji terenów zielonych (ogrodów, parków) w zabudowie zagrodowej i jednorodzinnej w granicach administracyjnych miasta Bychawa odbierane będą w okresie od maja do października raz w miesiącu, e) odpady selektywnie zbierane (bioodpady) tj. odpady kuchenne ulegające biodegradacji wyłączając odpady pochodzenia zwierzęcego tj. kości, resztki mięsa, odchodów zwierzęcych odbierane będą: -w zabudowie zagrodowej i jednorodzinnej w granicach administracyjnych miasta Bychawa raz na dwa tygodnie, - w zabudowie wielorodzinnej raz na tydzień, - w zabudowie zagrodowej i jednorodzinnej poza granicami administracyjnym miasta Bychawa w okresie od stycznia do kwietnia raz w miesiącu, od maja do września dwa razy w miesiącu, zaś w okresie od października do grudnia raz w miesiącu, f) odpady wielkogabarytowe dwa razy do roku, g) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny dwa razy w roku, h) odpady budowlane i rozbiórkowe dwa razy w roku. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości w ustalonych w harmonogramie usuwania odpadów komunalnych terminach z zastrzeżeniem, że odbiór w/w odpadów musi odbywać się od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00 – 19.00. 1.4.5. Wykonawca zobowiązany jest przygotować (przed podpisaniem umowy) harmonogram odbioru odpadów komunalnych, zgodny z częstotliwością ich odbioru określoną w pkt. 1.4.4. Wykonawca zobowiązany jest poinformować pisemnie każdego właściciela nieruchomości o harmonogramie odbioru odpadów komunalnych oraz o zmianie tego harmonogramu. 1.4.6. Na terenie gminy Bychawa zamieszkuje 11 699 mieszkańców, w tym na wsi 6 793 osób, w mieście 4 906 osób (z czego w zabudowie wielorodzinnej 1975 osób). 1.4.7. Wykonawca zobowiązany jest do użyczenia dla zabudowy wielorodzinnej (na okres trwania umowy) pojemników na: a) zmieszane odpady komunalne  o pojemności min. 1100 l w szacunkowej ilości około 36 szt. oznaczone napisem „odpady zmieszane” („frakcja zmieszana”) w kolorze innym niż niebieski, żółty, zielony, brązowy; b) selektywnie zebrane odpady komunalne - pojemniki zaopatrzone w otwory wrzutowe umożliwiające wrzucanie tylko odpadów selektywnie zebranych  w kolorze niebieskim z napisem „papier”, w którym gromadzony będzie papier w tym tektura, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury o pojemności min. 1100 l w szacunkowej ilości ok. 19 szt. i o pojemności min. 240 l w szacunkowej ilości 5 szt., dopuszcza się dostarczenie pojemników z napisem w „papier” w innym kolorze niż niebieski;  w kolorze żółtym z napisem „metale i tworzywa sztuczne”, w którym gromadzone będą metale i tworzywa sztuczne, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych oraz opakowania wielomateriałowe o pojemności min. 1100 l w szacunkowej ilości ok. 22 szt. i o pojemności min. 240 l w szacunkowej ilości 4 szt. dopuszcza się dostarczenie pojemników z napisem „metale i tworzywa sztuczne” w innym kolorze niż żółtym;  w kolorze zielonym z napisem „szkło”, w którym gromadzone będzie szkło bezbarwne i kolorowe, w tym odpady opakowaniowe ze szkła o pojemności 1100 l w szacunkowej ilości ok. 12 szt. i o pojemności 240 l w szacunkowej ilości 8 szt., dopuszcza się dostarczenie pojemników z napisem w „szkło” w innym kolorze niż zielony;  w kolorze brązowym z napisem „Bio”, w którym gromadzone będą odpady kuchenne ulegająca biodegradacji o pojemności 1100 l w szacunkowej ilości ok. 10 szt. i o pojemności 240 l w szacunkowej ilości ok. 25 szt., dopuszcza się dostarczenie pojemników z napisem w „Bio” w innym kolorze niż brązowy; lub pojemniki o pojemności 240 l, 1100 l lub 7000 l w ilości proporcjonalnej. Wykonawca dostarczy ww. pojemniki na wniosek zarządcy nieruchomości na podstawie indywidualnej umowy użyczenia z zarządcą nieruchomości, w terminie 7 dni od zgłoszenia takiego zapotrzebowania. 1.4.8. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach o pojemności 60 l, 110/120 l, 240 l, 1100 l, 7000 l i innych występujących na terenie gminy, oraz do zbierania segregowanych odpadów komunalnych w przeźroczyste worki w odpowiednich kolorach 120 l z folii LDPE oraz pojemniki od 60 l do 7000 l. 1.4.9. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia w dniu odbierania odpadów każdą nieruchomość zamieszkałą, w zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej, z której odbierane są odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny w worki w ilości i kolorze odpowiadającym wystawionym workom w danym miesiącu, przy czym przed pierwszym odbiorem Wykonawca wyposaży każdą nieruchomość po minimum jednym przeźroczystym worku, dla każdej z frakcji podanych poniżej, o pojemności 120 l z folii LDPE w kolorach: - niebieskim z napisem „papier”, w którym gromadzony będzie papier w tym tektura, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury, - żółtym z napisem „metale i tworzywa sztuczne”, w którym gromadzone będą metale i tworzywa sztuczne, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych oraz opakowania wielomateriałowe, - zielonym z napisem „szkło”, w którym gromadzone będzie szkło bezbarwne i kolorowe, w tym odpady opakowaniowe ze szkła, - brązowym z napisem „Bio”, w którym gromadzone będą odpady kuchenne ulegające biodegradacji. 1.4.10. Zamawiający dopuszcza stosowanie przez Wykonawcę worków z folii HDPE. 1.4.11. W trakcie wykonywania umowy w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia liczby nieruchomości, w stosunku do wykazu przekazanego wykonawcy przed podpisaniem umowy, z których należy usuwać odpady komunalne zmieszane i zebrane selektywnie Zamawiający dostarczy Wykonawcy informację, w której wskaże dane takiej nieruchomości (jej właściciela) celem nie odbierania odpadów z takiej nieruchomości lub odbierania odpadów z takiej nieruchomości oraz wyposażenia jej w worki na odpady ulegające biodegradacji – „Bio” i worki do selektywnej zbiórki odpadów. Informacja taka będzie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego w ciągu 7 dni od dnia zaistniałej zmiany. 1.4.12. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dwa razy zbiórkę sprzętu elektrycznego i elektronicznego, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych oraz odpadów budowlanych i rozbiórkowych z terenu wszystkich nieruchomości zamieszkanych na terenie gminy Bychawa. Terminy zbiórek zostaną ustalone przed podpisaniem umowy. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania właścicieli nieruchomości zamieszkałych o terminach w/w zbiórek. 1.4.13. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania Zamawiającemu, kart przekazania odpadów potwierdzonych przez instalację wskazaną przez Zamawiającego. 1.4.14. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania półrocznych sprawozdań, o którym mowa w art. 9n ust. 1 - 3 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach do końca miesiąca następującego po upływie półrocza, którego dotyczy. Sprawozdanie powinno zawierać: 1) informacje o masie: odpadów a) poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych, w tym odpadów ulegających biodegradacji, oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do których zostały przekazane odpady komunalne odebrane od właścicieli nieruchomości b) pozostałości z sortowania i pozostałości z mechaniczno-biologicznego przetwarzania, przeznaczonych do składowania powstałych z odebranych przez podmiot odpadów komunalnych; c) odpadów papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła przygotowanych do ponownego użycia i poddanych recyklingowi; d) odpadów budowlanych i rozbiórkowych będących odpadami komunalnymi, przygotowanych do ponownego użycia, poddanych recyklingowi i innym procesom odzysku. 1.4.15. W celu weryfikacji danych zawartych w sprawozdaniu, o którym mowa w pkt. 1.4.14 Burmistrz Bychawy może zobowiązać Wykonawcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości do okazania dokumentów sporządzanych na potrzeby ewidencji odpadów. 1.4.16. Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z zapisami art. 9f ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach do wskazania Zamawiającemu właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem utrzymania czystości i porządku na obszarze gminy Bychawa. Do takiego wykazu należy dołączyć dokumentację fotograficzną (na elektronicznym nośniku danych), każdego stwierdzonego przypadku zbierania odpadów komunalnych w sposób niezgodny z regulaminem oraz podać datę kiedy zaistniała taka sytuacja. 1.4.17. Wszystkie odpady komunalne zebrane z terenu gminy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Bełżycach. 1.4.18. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych, w tym kierowców pojazdów przystosowanych do odbioru odpadów, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w załączniku Nr 5 – ogólne warunki umowy.

II.5) Główny kod CPV: 90511000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90512000-9
90533000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-01-02   lub zakończenia: 2019-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
12 2019-01-02 2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek spełnią Wykonawcy, którzy posiadają: - wpis do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Burmistrza Bychawy, - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane przez właściwy organ oraz spełniają warunki rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek spełnią Wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300 000 zł,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek spełnią Wykonawcy, którzy dysponują: - co najmniej dwoma pojazdami specjalistycznymi przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, - co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, - co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbioru selektywnie zebranych „Bio” odpadów i odpadów zielonych oraz popiołu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
4.2.2.1. oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – zał. Nr 4 4.2.2.2. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
4.2.1.1. Zaświadczenie o wpisie do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Burmistrza Bychawy, 4.2.1.2. Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, 4.2.1.3. Wykaz pojazdów jakim dysponuje wykonawca (zał. Nr 6), 4.2.1.4. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców w ramach spółki cywilnej lub konsorcjum każdy z wykonawców powinien przedłożyć dokumenty wymienione w pkt 4.2.2. oraz dołączyć pełnomocnictwo dla jednego podmiotu do reprezentowania wszystkich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena oferty 0,60
aspekty społeczne 0,30
aspekty środowiskowe 0,10

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
14.5. Zamawiający przewiduje zmianę zawartej umowy w następujących przypadkach: a) w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług dotyczącej przedmiotu umowy stronom będzie przysługiwało prawo zmiany wysokości wynagrodzenia umownego, odpowiednio do ustalonej przez ustawodawcę zmiany wysokości podatku VAT, b) wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; c) dostosowania umowy do zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; d) wystąpienia siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; e) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; f) wprowadzenia lub zmiana podwykonawcy; g) przekształcenia lub zmiana siedziby którejkolwiek ze stron umowy; h) zajdą inne okoliczności niezależne od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku wykonawca oznacza informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa klauzulą „tajemnica przedsiębiorstwa - nie udostępniać”. Wykonawca nie może zastrzec nazwy (firmy) oraz jego adresu, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji zawartych w jego ofercie. Uwaga: W przypadku braku wykazania (złożenia właściwego uzasadnienia w terminie składania ofert), iż zastrzeżone dane stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, Zamawiający uzna, iż nie została spełniona przesłanka podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania ich poufności i dane te staną się jawne od momentu otwarcia ofert.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-14, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont mieszkania - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont mieszkania. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI