Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część I (Sektor I) obejmujący miejscowości: Bełcząc, Kowalewo, Mikuty, Długi Kąt, Kózki, Szkody Kolonia, Szkody, Radysy, Sokoły. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I (Sektor I) obejmujący miejscowości: Bełcząc, Kowalewo, Mikuty, Długi Kąt, Kózki, Szkody Kolonia, Szkody, Radysy, Sokoły (według danych z 31 grudnia 2019 r.) Liczba mieszkańców– 765, Liczba gospodarstw domowych – 159, Obiekty użyteczności publicznej - świetlice wiejskie – 5, place zabaw – 5, Sklepy – 2, Kaplice – 1, Kosze przy przystankach autobusowych – 5, Trasa około 29 km, Szacunkowa ilość odpadów w okresie 12 miesięcy – 127,1 MgSEKTOR IPapier i tektura 5,8 MgOdpady kuchenne ulegające biodegradacji 7,5 MgPopiół 13,8 Mg Metale i tworzywa sztuczne 10,9 Mg Odpady niesegregowane (zmieszane) pozostałości z sortowania 78,2 MgOpakowania ze szkła 8,6 Mg Odpady wielkogabarytowe 2,3 MgRazem: 127,1 Mg Częstotliwość wywozu odpadów komunalnych:• Papier, szkło kolorowe i bezbarwne – 1 raz w miesiącu (w odstępach czasowych co 4 tygodnie),• Metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe – co 2 tygodnie,• Odpady niesegregowane (zmieszane, pozostałości z sortowania) oraz odpady ulegające biodegradacji – co 2 tygodnie,• Popiół/ żużel – od 1 czerwca do 30 września – 1 raz na 2 miesiące, natomiast od 1 października do 31 maja - 1 raz w miesiącu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2, 90513100-7, 90512000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin płatności faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część II (Sektor II) obejmujący miejscowości: Kukły, Szymki, Kumielsk, Cwaliny, Cwalinki, Jakuby, Gruzy, Grodzisko, Guzki. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II (Sektor II) obejmujący miejscowości: Kukły, Szymki, Kumielsk, Cwaliny, Cwalinki, Jakuby, Gruzy, Grodzisko, Guzki (według danych z 31 grudnia 2019 r.) Liczba mieszkańców – 594, Liczba gospodarstw domowych – 140, Placówki szkolno - wychowawcze – 1, Kościoły i kaplice – 1, Cmentarze parafialne – 1, Obiekty użyteczności publicznej – (świetlice wiejskie, remiza OSP) – 4, place zabaw – 4, Sklepy - 2, Kosze przy przystankach autobusowych – 3, Trasa około 52 km, Szacunkowa ilość odpadów w okresie 12 miesięcy – 99,6 Mg SEKTOR IIPapier i tektura 4,7 Mg Odpady kuchenne ulegające biodegradacji 6,3 MgPopiół 11,5 MgMetale i tworzywa sztuczne 7,5 Mg Odpady niesegregowane (zmieszane) pozostałości z sortowania 62,1 MgOpakowania ze szkła 6,3 MgOdpady wielkogabarytowe 1,2 MgRazem: 99,6 Mg Częstotliwość wywozu odpadów komunalnych:• Papier, szkło kolorowe i bezbarwne – 1 raz w miesiącu (w odstępach czasowych co 4 tygodnie),• Metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe – co 2 tygodnie,• Odpady niesegregowane (zmieszane, pozostałości z sortowania) oraz odpady ulegające biodegradacji – co 2 tygodnie,• Popiół/ żużel – od 1 czerwca do 30 września – 1 raz na 2 miesiące, natomiast od 1 października do 31 maja - 1 raz w miesiącu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2, 90513100-7, 90512000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin płatności faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Część III (Sektor III) obejmujący miejscowości: Kolonia Kawałek, Kaliszki, Orłowo, Giętkie, Ruda, Zabielne, Oblewo. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część III (Sektor III) obejmujący miejscowości: Kolonia Kawałek, Kaliszki, Orłowo, Giętkie, Ruda, Zabielne, Oblewo (według danych z 31 grudnia 2019 r.) Liczba mieszkańców – 616, Liczba gospodarstw domowych – 157, Hotel – 1, Obiekty użyteczności publicznej – (świetlice wiejskie) - 6, place zabaw – 5, Sklepy – 2, Kosze przy przystankach autobusowych – 2, Plaża miejska Ruda – Jezioro Roś (maj – październik), Nieruchomości niezamieszkałe wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe: Ruda i Giętkie, około 26, Trasa około 70 km, Szacunkowa ilość odpadów w okresie 12 miesięcy – 108,1 Mg SEKTOR IIIPapier i tektura 2,9 Mg Odpady kuchenne ulegające biodegradacji 5,4 MgPopiół 8,1 MgMetale i tworzywa sztuczne 10,9 Mg Odpady niesegregowane (zmieszane) pozostałości z sortowania 66,7MgOpakowania ze szkła 7,8 MgOdpady wielkogabarytowe 6,3 MgRazem: 108,1 Mg Częstotliwość wywozu odpadów komunalnych:• Papier, szkło kolorowe i bezbarwne – 1 raz w miesiącu (w odstępach czasowych co 4 tygodnie),• Metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe – co 2 tygodnie,• Odpady niesegregowane (zmieszane, pozostałości z sortowania) oraz odpady ulegające biodegradacji – co 2 tygodnie,• Popiół/ żużel – od 1 czerwca do 30 września – 1 raz na 2 miesiące, natomiast od 1 października do 31 maja - 1 raz w miesiącu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2, 90513100-7, 90512000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin płatności faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Część IV (Sektor IV) obejmujący miejscowości: Sulimy, Nowe Drygały, Iłki, Zalesie, Klarewo, Myszki, Zaskwierki, Dąbrówka Drygalska. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część IV (Sektor IV) obejmujący miejscowości: Sulimy, Nowe Drygały, Iłki, Zalesie, Klarewo, Myszki, Zaskwierki, Dąbrówka Drygalska (według danych z 31 grudnia 2019 r.) Liczba mieszkańców – 660, Liczba gospodarstw domowych – 159, Obiekty użyteczności publicznej – (świetlice wiejskie) - 4, place zabaw – 4, Kosze przy przystankach autobusowych - 2, Trasa około 57 km, Szacunkowa ilość odpadów w okresie 12 miesięcy – 126,7 MgSEKTOR IVPapier i tektura 5,5 Mg Odpady kuchenne ulegające biodegradacji 10,4 MgPopiół 13,8 MgMetale i tworzywa sztuczne 10,6 Mg Odpady niesegregowane (zmieszane) pozostałości z sortowania 67,6 MgOpakowania ze szkła 12,9 MgOdpady wielkogabarytowe 6 MgRazem: 126,7 Mg Częstotliwość wywozu odpadów komunalnych:• Papier, szkło kolorowe i bezbarwne – 1 raz w miesiącu (w odstępach czasowych co 4 tygodnie),• Metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe – co 2 tygodnie,• Odpady niesegregowane (zmieszane, pozostałości z sortowania) oraz odpady ulegające biodegradacji – co 2 tygodnie,• Popiół/ żużel – od 1 czerwca do 30 września – 1 raz na 2 miesiące, natomiast od 1 października do 31 maja - 1 raz w miesiącu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2, 90513100-7, 90512000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin płatności faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Część V (Sektor V) obejmujący miejscowości: Pogorzel Mała, Pogorzel Wielka, Nitki, Monety, Rakowo Małe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część V (Sektor V) obejmujący miejscowości: Pogorzel Mała, Pogorzel Wielka, Nitki, Monety, Rakowo Małe (według danych z 31 grudnia 2019 r.) Liczba mieszkańców – 583, Liczba gospodarstw domowych – 140, Obiekty użyteczności publicznej – (świetlice wiejskie) – 2, place zabaw – 4, Kaplica – 1, Sklepy – 2, Kosze przy przystankach autobusowych – 2, Trasa około 51 km, Nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe: Nitki około 2, Szacunkowa ilość odpadów w okresie 12 miesięcy – 75,4 MgSEKTOR VPapier i tektura 3,7 Mg Odpady kuchenne ulegające biodegradacji 8,6 MgPopiół 5,3 MgMetale i tworzywa sztuczne 7,5 Mg Odpady niesegregowane (zmieszane) pozostałości z sortowania 39,1 MgOpakowania ze szkła 5,8 MgOdpady wielkogabarytowe 5,5 Mg Razem: 75,4 Mg Częstotliwość wywozu odpadów komunalnych:• Papier, szkło kolorowe i bezbarwne – 1 raz w miesiącu (w odstępach czasowych co 4 tygodnie),• Metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe – co 2 tygodnie,• Odpady niesegregowane (zmieszane, pozostałości z sortowania) oraz odpady ulegające biodegradacji – co 2 tygodnie,• Popiół/ żużel – od 1 czerwca do 30 września – 1 raz na 2 miesiące, natomiast od 1 października do 31 maja - 1 raz w miesiącu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2, 90513100-7, 90512000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin płatności faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Część VI (Sektor VI) obejmujący miejscowość: Bemowo Piskie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VI (Sektor VI) obejmujący miejscowość: Bemowo Piskie (według danych z 31 grudnia 2019 r.) Liczba mieszkańców– 1 144, Liczba gospodarstw domowych – 398, Placówki szkolno-wychowawcze – 1, Kościoły – 1, Obiekty użyteczności publicznej – (świetlice wiejskie) -1, place zabaw – 1, Sklepy – 5, Jednostka Wojskowa wraz z terenem poligonu, Kosze przy przystankach autobusowych oraz kosze uliczne –14, Tereny niezamieszkałe (ogrody działkowe kwiecień – październik), Trasa około 26 km, Szacunkowa ilość odpadów w okresie 12 miesięcy – 1085,1 Mg SEKTOR VIPapier i tektura 28,8 Mg Odpady kuchenne ulegające biodegradacji 44,4 MgPopiół 16,1 MgMetale i tworzywa sztuczne 34,5 Mg Odpady niesegregowane (zmieszane) pozostałości z sortowania 926,9 MgOpakowania ze szkła 11,5 MgOdpady wielkogabarytowe 23 MgRazem: 1085,1 Mg Częstotliwość wywozu odpadów - miejscowość Bemowo Piskie:budynki jednorodzinne, tereny niezamieszkałe: • Papier, szkło kolorowe i bezbarwne – 1 raz w miesiącu (w odstępach czasowych co 4 tygodnie),• Metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe – co 2 tygodnie,• Odpady niesegregowane (zmieszane, pozostałości z sortowania) oraz odpady ulegające biodegradacji – co 2 tygodnie,• Popiół/ żużel – od 1 czerwca do 30 września – 1 raz na 2 miesiące, natomiast od 1 października do 31 maja - 1 raz w miesiącu.budynki wielorodzinne, tereny niezamieszkałe:• Papier – co 2 tygodnie,• Metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielkomateriałowe – 1 raz w tygodniu,• Szkło kolorowe i bezbarwne – 1 raz w miesiącu, (w odstępach czasowych co 4 tygodnie),• Odpady niesegregowane (zmieszane, pozostałości z sortowania) oraz odpady ulegające biodegradacji – 1 raz w tygodniu,• Popiół/ żużel – od 1 czerwca do 30 września – 1 raz w miesiącu, natomiast od 1 października do 31 maja – co 2 tygodnie.Jednostka Wojskowa pojemniki KP-7 i P 1100• Papier – co 2 tygodnie,• Metale, tworzywa sztuczne i opakowanie wielkomateriałowe - 2 razy w tygodniu,• Szkło kolorowe i bezbarwne – 1 raz w miesiącu (w odstępach czasowych co 4 tygodnie), • Odpady niesegregowane (zmieszane, pozostałości z sortowania) – 5 razy w tygodniu. Szacowana ilość pojemników na terenie Jednostki Wojskowej:• KP 7 – 7 szt. • P 1100 L – 71 szt. Ilość pojemników może ulec zmianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2, 90513100-7, 90512000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin płatności faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Część VII (Sektor VII) obejmujący miejscowości: Konopki, Kolonia Konopki, Kruszewo, Lisy, Dmusy, Lipińskie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VII (Sektor VII) obejmujący miejscowości: Konopki, Kolonia Konopki, Kruszewo, Lisy, Dmusy, Lipińskie (według danych z 31 grudnia 2019 r.) Liczba mieszkańców – 485, Liczba gospodarstw domowych – 96, Obiekty użyteczności publicznej – (świetlice wiejskie, remizy OSP) – 2, place zabaw – 5, Kosze przy przystankach autobusowych – 5, Trasa około 65 km, Szacunkowa ilość odpadów w okresie 12 miesięcy – 75,4 MgSEKTOR VIIPapier i tektura 3,7 MgOdpady kuchenne ulegające biodegradacji 8,6 MgPopiół 5,3 MgMetale i tworzywa sztuczne 7,5 MgOdpady niesegregowane (zmieszane) pozostałości z sortowania 39,1 MgOpakowania ze szkła 5,8 MgOdpady wielkogabarytowe 5,5 MgRazem: 75,4 MgCzęstotliwość wywozu odpadów komunalnych:• Papier, szkło kolorowe i bezbarwne – 1 raz w miesiącu (w odstępach czasowych co 4 tygodnie),• Metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe – co 2 tygodnie,• Odpady niesegregowane (zmieszane, pozostałości z sortowania) oraz odpady ulegające biodegradacji – co 2 tygodnie,• Popiół/ żużel – od 1 czerwca do 30 września – 1 raz na 2 miesiące, natomiast od 1 października do 31 maja - 1 raz w miesiącu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2, 90513100-7, 90512000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin płatności faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Część VIII (Sektor VIII) obejmujący miejscowości: Kożuchy Małe, Komorowo, Kożuchy, Rolki, Danowo, Cibory, Świdry, Świdry Kościelne, Łodygowo, Pawłocin |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VIII (Sektor VIII) obejmujący miejscowości: Kożuchy Małe, Komorowo, Kożuchy, Rolki, Danowo, Cibory, Świdry, Świdry Kościelne, Łodygowo, Pawłocin (według danych z 31 grudnia 2019 r.) Liczba mieszkańców – 940, Liczba gospodarstw domowych – 206, Placówki szkolno-wychowawcze – 1, Kaplica – 1, Obiekty użyteczności publicznej – (świetlice wiejskie) – 4, place zabaw – 7, Sklepy - 3. Kosze przy przystankach autobusowych – 6, Trasa około 40 km, Szacunkowa ilość odpadów w okresie 12 miesięcy – 158,1 MgSEKTOR VIIIPapier i tektura 5,3 MgOdpady kuchenne ulegające biodegradacji 11 MgPopiół 20,1 MgMetale i tworzywa sztuczne 11,5 MgOdpady niesegregowane (zmieszane) pozostałości z sortowania 94,3 MgOpakowania ze szkła 10,4 MgOdpady wielkogabarytowe 5,5 MgRazem: 158,1 Mg Częstotliwość wywozu odpadów komunalnych:• Papier, szkło kolorowe i bezbarwne – 1 raz w miesiącu (w odstępach czasowych co 4 tygodnie),• Metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe – co 2 tygodnie,• Odpady niesegregowane (zmieszane, pozostałości z sortowania) oraz odpady ulegające biodegradacji – co 2 tygodnie,• Popiół/ żużel – od 1 czerwca do 30 września – 1 raz na 2 miesiące, natomiast od 1 października do 31 maja - 1 raz w miesiącu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2, 90513100-7, 90512000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin płatności faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Część IX (Sektor IX) obejmujący miejscowości: Myśliki, Wojny, Włosty, Skarżyn, Rogale Wielkie, Sokoły Jeziorne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część IX (Sektor IX) obejmujący miejscowości: Myśliki, Wojny, Włosty, Skarżyn, Rogale Wielkie, Sokoły Jeziorne (według danych z 31 marca 2019 r.) Liczba mieszkańców – 492, Liczba gospodarstw domowych – 102, Placówki szkolno-wychowawcze – 1, Kościoły i kaplice – 1, Cmentarz komunalny – 1, Obiekty użyteczności publicznej – (świetlice wiejskie) – 4, place zabaw – 6, Sklepy – 3, Kosze przy przystankach autobusowych – 7, Nieruchomości niezamieszkałe wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe: Sokoły Jeziorne około 39 Plaża miejska miejscowość Sokoły Jeziorne (maj – październik), Trasa około 40 km, Szacunkowa ilość odpadów w okresie 12 miesięcy – 71,9 MgSEKTOR IXPapier i tektura 2,4 Mg Odpady kuchenne ulegające biodegradacji 5,5 MgPopiół 5,3 MgMetale i tworzywa sztuczne 7,4 Mg Odpady niesegregowane (zmieszane) pozostałości z sortowania 39,1 MgOpakowania ze szkła 5,9 MgOdpady wielkogabarytowe 6,3 Mg Razem: 71,9 Mg Częstotliwość wywozu odpadów komunalnych:• Papier, szkło kolorowe i bezbarwne – 1 raz w miesiącu (w odstępach czasowych co 4 tygodnie),• Metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe – co 2 tygodnie,• Odpady niesegregowane (zmieszane, pozostałości z sortowania) oraz odpady ulegające biodegradacji – co 2 tygodnie,• Popiół/ żużel – od 1 czerwca do 30 września – 1 raz na 2 miesiące, natomiast od 1 października do 31 maja - 1 raz w miesiącu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2, 90513100-7, 90512000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin płatności faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Część X (Sektor X) obejmujący miejscowości: Miasto Biała Piska i Kolonia Zatorze |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część X (Sektor X) obejmujący miejscowości: Miasto Biała Piska i Kolonia Zatorze (według danych z 31 grudnia 2019 r.) Liczba mieszkańców – 3957, Liczba gospodarstw domowych – 1229, Placówki szkolno-wychowawcze – 5, Kościół – 1, Plebania – 1, Cmentarz komunalny – 1, Cmentarz parafialny – 1, Obiekty sportowe (Boisko Orlik, Stadion Miejski) – 2, Obiekty użyteczności publicznej – (M-GOK, Urząd Miejski, Referat Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Nieruchomości przy ul. Sikorskiego, Banki, Poczta, MGOPS, Oczyszczalnia ścieków, Stacja uzdatniania wody, Przychodnia lekarska, Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy) – 12, Targowisko miejskie - 1, Remizy OSP – 1, Sklepy około – 30, Sklep Dyskont Biedronka – 1, Punkty gastronomiczne – 4, Warsztaty samochodowe – 4, Stacje paliw – 2, Kosze uliczne – 98, place zabaw – 5, Tereny niezamieszkałe (ogrody działkowe kwiecień – październik) oraz przedsiębiorstwa, Trasa około 25 km, Szacunkowa ilość odpadów w okresie 12 miesięcy – 1 201,8 MgSEKTOR XPapier i tektura 32,8 MgOdpady kuchenne ulegające biodegradacji 154,1 MgPopiół 112,1 MgMetale i tworzywa sztuczne 85,1 MgOdpady niesegregowane (zmieszane) pozostałości z sortowania 747,5 MgOpakowania ze szkła 57,5 MgOdpady wielkogabarytowe 12,7 MgRazem: 1 201,8 Mg Częstotliwość wywozu odpadów Biała Piska- miasto: budynki jednorodzinne, tereny niezamieszkałe: • Papier, szkło kolorowe i bezbarwne – 1 raz w miesiącu (w odstępach czasowych co 4 tygodnie),• Metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielkomateriałowe - co 2 tygodnie,• Odpady niesegregowane (zmieszane, pozostałości z sortowania) oraz odpady ulegające biodegradacji – co 2 tygodnie,• Popiół/ żużel – od 1 czerwca do 30 września – 1 raz na 2 miesiące, natomiast od 1 października do 31 maja - 1 raz w miesiącu, budynki wielorodzinne, tereny niezamieszkałe:• Papier – co 2 tygodnie,• Metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielkomateriałowe – 1 raz w tygodniu,• Szkło kolorowe i bezbarwne – 1 raz w miesiącu (w odstępach czasowych co 4 tygodnie),• Odpady niesegregowane (zmieszane, pozostałości z sortowania) oraz odpady ulegające biodegradacji – 1 raz w tygodniu,• Popiół/ żużel – od 1 czerwca do 30 września – 1 raz w miesiącu, natomiast od 1 października o 31 maja – co 2 tygodnie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2, 90513100-7, 90512000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin płatności faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Część XI (Sektor XI) obejmujący miejscowość: Drygały |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część XI (Sektor XI) obejmujący miejscowość: Drygały (według danych z 31 grudnia 2019 r.) Liczba mieszkańców – 1 358, Liczba gospodarstw domowych – 377, Placówki szkolno-wychowawcze – 1, Kościoły – 1, Cmentarze komunalne – 1, Obiekty sportowe (Boisko Orlik) – 1, Obiekty użyteczności publicznej – (Sołeckie Centrum Kultury, remiza OSP) – 2, place zabaw – 2, Sklepy – 7, Przychodnia lekarska – 1, Targowisko - 1, Kosze uliczne – 18, Tereny niezamieszkałe (przedsiębiorstwa) Trasa około 25 km Szacunkowa ilość odpadów w okresie 12 miesięcy – 364,9 Mg SEKTOR XIPapier i tektura 12,1 MgOdpady kuchenne ulegające biodegradacji 44,4 MgPopiół 26,8 MgMetale i tworzywa sztuczne 33,1 MgOdpady niesegregowane (zmieszane) pozostałości z sortowania 209,9 MgOpakowania ze szkła 19,1 MgOdpady wielkogabarytowe 19,6 MgRazem: 364,9 Mg Częstotliwość wywozu odpadów - miejscowość Drygały:budynki jednorodzinne, tereny niezamieszkałe: • Papier, szkło kolorowe i bezbarwne – 1 raz w miesiącu (w odstępach czasowych co 4 tygodnie),• Metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielkomateriałowe – co 2 tygodnie, • Odpady niesegregowane (zmieszane, pozostałości z sortowania) oraz odpady ulegające biodegradacji – co 2 tygodnie,• Popiół/żużel – od 1 czerwca do 30 września – 1 raz na 2 miesiące, natomiast od 1 października do 31 maja - 1 raz w miesiącu, budynki wielorodzinne, tereny niezamieszkałe:• Papier – co 2 tygodnie,• Metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielkomateriałowe – 1 raz w tygodniu,• Szkło kolorowe i bezbarwne – 1 raz w miesiącu (w odstępach czasowych co 4 tygodnie),• Odpady niesegregowane (zmieszane, pozostałości z sortowania) oraz odpady ulegające biodegradacji – 1 raz w tygodniu,• Popiół/ żużel – od 1 czerwca do 30 września – 1 raz w miesiącu, natomiast od 1 października do 31 maja – co 2 tygodnie,• Nadleśnictwo Drygały - częstotliwość wywozu identyczna jak dla zabudowy wielorodzinnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2, 90513100-7, 90512000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin płatności faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: