Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Garbów.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGarbów
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-08-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Garbów
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-02
  • Numer ogłoszenia581632-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 581632-N-2019 z dnia 2019-08-02 r.

Gmina Garbów: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Garbów.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Garbów, krajowy numer identyfikacyjny 53527300000000, ul. ul. Krakowskie Przedmieście  50 , 21-080  Garbów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 815 018 063, e-mail ug@garbow.pl, faks 815 018 070.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.garbow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
tak

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.garbow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Gminy w Garbowie ul. Krakowskie Przedmiescie 50 , 21-080 Garbów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Garbów.
Numer referencyjny: ZP.2710.VIII.ODP.1.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług polegających na odbieraniu każdej ilości odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Garbów oraz ich zagospodarowanie od 1 października 2019 roku do 30 września 2020 roku 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy. b) Organizacje Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Gminy Garbów , w tym odbiór i zagospodarowanie dostarczonych do PSZOK-u selektywnie zebranych odpadów komunalnych. Wykonawca będzie zobowiązany najpóźniej do dnia 7 października 2019 r. do zorganizowania i prowadzenia Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych. PSZOK musi być wyposażony w kontenery i pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów. W PSZOK Wykonawca będzie przyjmował odpady wymienione w §17 ust. 3 pkt 2 Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Garbów przyjętym uchwałą nr XXII/157/17 Rady Gminy Garbów z dnia 26 czerwca 2017 roku. Odbiór odpadów wskazanych w niniejszym punkcie będzie się odbywał zgodnie z Uchwała Rady Gminy Garbów Nr XIII/95/16 z dnia 28 czerwca 2016. Obsługa PSZOK będzie odbywała się w każdy pracujący poniedziałek od godziny 8.00 – 14.00 a w przypadku gdy poniedziałek będzie dniem wolnym od pracy w pierwszym kolejnym dniu pracującym. Obsługę PSZOK przez osoby odpowiednio przeszkolone zapewnia Wykonawca c) Organizację odbioru mebli i innych odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektronicznego i elektrycznego w formie wystawek od właścicieli nieruchomości zamieszkałych. d) Dostarczenie na teren nieruchomości objętych zbiórka odpadów komunalnych pojemników na odpady zmieszane lub pozostałości po segregowaniu (w przypadku deklarowania zbierania odpadów selektywnie) na czas trwania wykonywania przedmiotu umowy. Pojemniki dostarczone zostaną do dnia 1 października 2019 roku zgodnie z wykazem przekazanym przez Zamawiającego. e) Dostarczenie pojemników na odpady segregowane w obowiązującej kolorystyce oraz pojemniki na odpady zmieszane dla spółdzielni mieszkaniowych oraz wspólnot mieszkaniowych, ewentualnie innych miejsc zbiórki odpadów w zabudowie wielorodzinnej, f) Dostarczanie do gospodarstw domowych w zabudowie jednorodzinnej, których właściciele (zarządcy) dokonują selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, worków do segregacji oznaczonych odpowiednią kolorystyką i nadrukiem informującą o rodzaju gromadzonych odpadów w sposób selektywny zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Garbów oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 roku w sprawie szczegółowego sposobu zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz.U z 2017 R. poz. 19), w ilości nie mniejszej od wystawionej lub w przypadku zgłoszenia przez Właścicieli potrzeby zwiększonej ilości worków – w ilości wg zapotrzebowania. W przypadku nie wystawienia worka z danym rodzajem odpadów – należy zostawić 1 sztukę worka w kolorze przewidzianym dla danej grupy g) Dostarczenie do PSZOK pojemników o poj. 120 l i 240 l dla nowych mieszkańców lub do wymiany w związku ze zmianą ilości osób zamieszkujących nieruchomość. h) Osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła i) Osiągniecie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych j) Ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji k) opracowanie i dostarczenie mieszkańcom ulotki edukacyjno-informującej o sposobie segregacji odpadów wraz z harmonogramem odbioru odpadów l) przekazywanie raportów miesięcznych o ilości i rodzaju odebranych odpadów; m) wskazanie w ofercie instalacji regionalnych do których będą przekazywane odebrane odpady n) przekazywanie sprawozdań półrocznych oraz rocznych dla zebranych odpadów w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów w terminie wskazanych w ustawie o) przekazywanie kart przekazania odpadów wraz z dokumentami potwierdzającymi odzysk lub recykling p) w przypadku zakończenia realizacji zamówienia, zabranie pojemników z posesji odbędzie się w miesiącu następnym po zakończeniu umowy podczas pierwszego odbioru na podstawie nowej umowy. 3. Inne obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania pojazdów i urządzeń we właściwym stanie technicznym i sanitarnym. Pojazdy i urządzenia muszą być zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas transportu, przeładunku oraz magazynowania. Pojazdy i urządzenia muszą być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego. b) Wykonawca będzie zobowiązany do posiadania bazy magazynowo- transportowej spełniającej następujące warunki: - położenie w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Garbów, - zabezpieczonej w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym, - zapewniającą miejsca do parkowania, zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu - wyposażona w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001 roku – Prawo wodne - wyposażona w miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów o ile czynności te nie są wykonywane przez zewnętrzne podmioty uprawnione poza terenem bazy c) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego rozpatrzenia i załatwienia zgłoszonych reklamacji przez właścicieli nieruchomości . Informację o zgłaszanych reklamacjach wraz z ich kopiami oraz opis sposobu ich rozpatrzenia należy przesłać Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia załatwienia sprawy d) Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia wszystkich pojazdów wykorzystywanych do realizacji przedmiotu zamówienia w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów. e) Wykonawca przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest zapewnić w siedzibie Zamawiającego na 1 stanowisku komputerowym dostęp do portalu internetowego umożliwiającego na bieżąco monitoring pracy pojazdów Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości pracy systemu monitorującego oraz do archiwizowania na swoim serwerze wszystkich zarejestrowanych przez urządzenia pokładowe danych przez okres nie krótszy niż12 miesięcy i zapewnienia wglądu w te dane przez Zamawiającego. II.2 Charakterystyka gminy • Powierzchnia Gminy Garbów wynosi 102,6 km², liczba ludności zgodnie z danymi ewidencji ludności – wynosi 9141. Zestawienie ilości mieszkańców w poszczególnych miejscowościach zameldowanych na pobyt stały i czasowy (na podstawie danych z ewidencji ludności) na dzień 30 czerwca 2019 : Bogucin – 1163 Borków – 295 Garbów – 2189 Gutanów – 489 Janów – 237 Karolin – 342 Leśce – 531 Meszno – 65 Piotrowice Wielkie – 526 Piotrowice Kolonia – 132 Przybysławice – 823 Wola Przybysławska – 1374 Zagrody – 975 Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy przed rozpoczęciem realizacji umowy wykaz nieruchomości wraz z rodzajem pojemnika przypisanego oraz sposobie gromadzenia odpadów W celu poprawnej wyceny zadania Wykonawca zapozna się ze specyfiką i ukształtowaniem terenu w/w miejscowości oraz układem gminnej sieci drogowej i rodzajem zabudowy. II.3 Wykonawca zobowiązany jest do odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych wymienionych w tabeli nr 1: Tabela nr1 L.P. RODZAJE ODPADÓW Kod odpadów Miejsce odbioru 1 Niesegregowane odpady komunalne 200301 z posesji 2 Odpady ulegające biodegradacji, 200201 z posesji 3 Szkło, opakowania ze szkła 200102, 150107 z posesji 4 Odpady BIO i zielone z posesji / z PSZOK 5 Odzież, tekstylia 200110, 200111 z posesji 6 Papier i tektura, opakowania z papieru i tektury 200101, 150101 z posesji 7 Tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych, metal, Opakowania wielomateriałowe 200139, 150102, 150104, 150105 z posesji 8 Inne nie wymienione frakcje zbierane w sposób selektywny 200199 z posesji 9 Popioły i żużle 200399, 100101 Z posesji (1 x w miesiącu w okresie grzewczym od 1 listopada do 30 kwietnia 10 Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, baterie 200123*, 200135*, 200136, 2001338, 200134 2 x w okresie obowiązywania umowy podczas mobilnej zbiórki bezpośrednio sprzed posesji, z PSZOK wg potrzeb 11 Meble i inne odpady wielkogabarytowe 200307 2 x w okresie obowiązywania umowy podczas mobilnej zbiórki bezpośrednio sprzed posesji, z PSZOK wg potrzeb 12 Odpady budowlane i rozbiórkowe inne niż niebezpieczne 170101, 170107 z PSZOK 13 Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone (chemikalia 200113*, 200114*, 200115*, 200117*, 200119*, 200126*, 200127*, 200128, 200129*, 20 z PSZOK 14 Przeterminowane leki 20 01 32 z PSZOK 15 Żarówki, świetlówki 160211* z PSZOK 16 Opony 160103 z PSZOK 17 Styropian opakowaniowy 15 01 02 z PSZOK 19 Folie rolnicze po belotach, worki po nawozach) 02 01 04 Z posesji razem z segregowanymi II.4 Częstotliwość odbioru odpadów Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych* Zamawiający zobowiązuje się do przekazania bezpłatnie, w formie użyczenia niezbędnego obszaru działki na zorganizowanie punktu. Wykonawca wyposaży PSZOK w odpowiednie pojemniki służące do gromadzenia odpadów przyjmowanych w PSZOK. Wykonawca 1 raz w tygodniu ( poniedziałek) będzie obsługiwał punkt , tzn. będzie przyjmował przywożone przez mieszkańców odpady zgodnie z Regulaminem Punktu Zbierania Odpadów Komunalnych oraz prowadził ewidencje przyjętych odpadów obejmującą co najmniej imię, nazwisko i adres osoby oddającej odpady oraz rodzaj i ilość dostarczonych odpadów. Wykonawca ma obowiązek zapewnić obsługę PSZOK przez odpowiednio przeszkolone osoby. *Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów traktowany będzie jako tymczasowe miejsce do magazynowania odpadów Odbiór selektywnie zebranych odpadów oraz pozostałości z segregowania i odpadów zmieszanych z nieruchomości jednorodzinnych odbędzie się w ten sam dzień osobnymi pojazdami dostosowanymi do poszczególnych grup odpadów. Z nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej, do których dojazd jest utrudniony, z nieruchomości wskazanych przez zamawiającego oraz nieruchomości pominiętych czasie objazdu w dniu wyznaczonym w harmonogramie dostarczonym przez Wykonawcę, odbiór odpadów będzie odbywał się w ostatnim tygodniu danego miesiąca na podstawie listy nieruchomości przekazanej przez Zamawiającego. W takich przypadkach właścicielom nieruchomości wskazanym przez Zamawiającego Wykonawca dostarczy również worki na pozostałości z sortowania lub odpady zmieszane. Tabela nr 2. Ilość odebranych odpadów w 2018 r. z terenu gminy Garbów na podstawie sprawozdań - nieruchomości zamieszkałe (pomocniczo) kod odpadów Nazwa odpadów ilość odebranych odpadów (Mg) 200301 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 976,7 150107 opakowania ze szkła 1,9 200102 szkło 45,92 200199 inne niż wymienione frakcje zbierane w sposób selektywny 40,26 Ex200199 selektywnie zbierane odpady opakowaniowe 88,28 200307 odpady wielkogabarytowe 34,98 Ex200199 popioły z palenisk domowych 60,36 Ex200399 popioły z palenisk domowych 144,78 200203 inne odpady nieulegające biodegradacji 24,44 150101 opakowania z papieru i tektury 81,44 200108 odpady kuchenne ulegające 4,06 150102 opakowania z tworzyw sztucznych 8,18 150106 zmieszane odpady opakowaniowe 4,38 200201 papier i tektura 3,31 200102 szkło 52,45 200139 tworzywa sztuczne 10,44 200136 zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 200121, 200123, 200135 16,98 Ex200108 bioodpady (ulegające biodegradacji odpady kuchenne wraz z odpadami z ogrodów i parków) 1,86 150101 opakowania z papieru i tektury 31,05 200108 odpady kuchenne ulegające biodegradacji 4,06 200101 papier i tektura 3,31 160103 zużyte opony 1,72 170107 zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia innych niż wymienione w 170901, 170902 i 170903 11,28 170904 zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 170901, 170902 i 170903 0,48 Tabela nr 3 Szacunkowa ilość gospodarstw domowych wg ilości osób na podstawie złożonych deklaracji Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości gospodarstw w przedziale od -5% do +5%. W przypadku zwiększenia ilości gospodarstw, pojemnik na odpady zmieszane Wykonawca dostarczy na PSZOK, skąd będzie wydawany właścicielowi nieruchomości. Na terenie Gminy Garbów będzie obowiązywał system mieszany: pojemnikowo-workowy zbiórki odpadów komunalnych. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – zmieszane odpady komunalne oraz odpady powstałe po segregacji będą gromadzone w pojemnikach, które Wykonawca ustawi w miejscach wskazanych przez Właścicieli nieruchomości i Zarządców. Wykonawca zapewni i dostarczy odpowiednie pojemniki na czas trwania umowy. W zabudowie wielorodzinnej do gromadzenia zmieszanych odpadów będą służyły pojemniki:1100 l w kolorze pomarańczowym. W zabudowie jednorodzinnej pojemniki o pojemności:120 l lub 240 l W wyjątkowych uzasadnionych przypadkach np. dla miejsc trudnodostępnych, do zbierania odpadów zmieszanych służyć mogą worki foliowe 120 l dostarczone przez Wykonawcę Selektywnie zbierane odpady komunalne oraz odpady BIO – selektywna zbiórka odpadów komunalnych będzie odbywała się: w zabudowie jednorodzinnej – w systemie workowym z częstotliwością odbioru raz na miesiąc. Wprowadza się cztery rodzaje worków: a) Żółty z napisem „Metale i tworzywa sztuczne” – odpady metali, tworzywa sztuczne w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych opakowania wielomateriałowe. b) Niebieski z napisem „ Papier” – suchy i nie zanieczyszczony papier, tektura, opakowania z tektury ; c) Zielony z napisem „Szkło”– szkło opakowaniowe ( bezbarwne i kolorowe) d) Brązowy z napisem „Bio”- odpady ulegające biodegradacji e) przezroczysty lub czarny – na odpady zmieszane w uzasadnionych przypadkach i dla posesji trudnodostępnych; w zabudowie wielorodzinnej – w systemie pojemnikowym, odbiór raz na tydzień: a) pojemnik 1500 l typu „dzwon” 1500 l w kolorze niebieskim z napisem „ Papier b) pojemnik 1500 l typu „dzwon” 1500 l w kolorze żółtym z napisem „Metale i tworzywa sztuczne” ; c) pojemnik 1500 l typu „dzwon” w kolorze zielonym – na szkło z napisem „Szkło”; d) pojemnik min. 1100 l typu „kanarek” oznaczonym kolorami i napisem j.w. e) pojemnik w kolorze brązowym z napisem „BIO” PSZOK: - odbiór wg potrzeb a) Kontener kp- 5 odpady z drobnych remontów b) Kontener kp- 7 gabaryty c) Kontener kp - 7 zamknięty – elektroodpady d) inne w zależności od potrzeb ( 120 l, 240 l, 700 l, 1100 l, 1500 l, KP-7); e) pojemniki specjalne ( na leki, opakowania zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi) do wyposażenia PSZOK według potrzeb. Odbiór odpadów wielkogabarytowych i elektroodpadów będzie odbywał się poprzez ich dostarczenie do PSZOK-u oraz 2 razy w okresie obowiązywania umowy poprzez odbieranie wystawionych w/w odpadów z miejsc wyznaczonych przez Zamawiającego, zgodnie z dostarczonym przez Wykonawcę harmonogramem. Odbiór odpadów z pojemników na odpady zmieszane oraz zebrane selektywnie oraz z worków następuje z posesji. Oznacza to że w dniu wywozu właściciele obowiązani są wystawić odpady przed swoje posesje przy drodze publicznej do godz. 7.00. Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów: • Pojemniki jednokolorowe wykonane zgodnie z obowiązującymi normami oraz wymaganiami zawartymi w Regulaminie utrzymania czystości i porządku w Gminie Garbów • Worki z folii polietylenowej LDPE o grubości min. 0,06 mm, wykonane zgodnie z obowiązującymi normami nie ulegające pękaniu lub rozerwaniu, w kolorach : a) Żółty z napisem „Metale i tworzywa sztuczne” – odpady metali, tworzywa sztuczne w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych opakowania wielomateriałowe. b) Niebieski z napisem „ Papier” – suchy i nie zanieczyszczony papier, tektura, opakowania z tektury ; c) Zielony z napisem „Szkło”– szkło opakowaniowe ( bezbarwne i kolorowe) d) Brązowy z napisem „Bio”- odpady ulegające biodegradacji e) przezroczysty lub czarny – na odpady zmieszane w uzasadnionych przypadkach i dla posesji trudnodostępnych Tabela nr 4 Prognozowana ilość i pojemność pojemników do dostarczenia przez Wykonawcę (bez uwzględnienia pojemników do wyposażenia PSZOK) Pojemność pojemnika Ilość/ szacunkowo Kolor 120 l 751 jednokolorowe* 240 l 1395 jednokolorowe* w tym dwa zielone na szkło 1100 l 30 pomarańczowe 1100 l lub inne zaproponowane przez Wykonawce do odbioru BIO 5 Brazowe lub inne z napisem BIO KP-7, - 6,5 – 7 m3 2 KP-5, 1 Pojemnik typu „kanarek” min 1100 l na tekturę opakowaniową 4 z otworem umożliwiającym wrzucanie dużych opakowań lub butelek Dzwon 1,5 m3 14 Żółty z napisem Dzwon 1,5 m3 8 Zielony z napisem Dzwon 1,5 m3 10 Niebieski z napisem Worki 120 l nielimitowana żółty, niebieski, zielony, (z napisem)przezroczysty * kolor wg uznania Wykonawcy ** napisy zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów Zamawiający zastrzega sobie zmianę ilości i rodzaju pojemników w celu regulacji poprawności odbioru odpadów. Pojemniki winny być w dobrym stanie technicznym i wizualnym, zaopatrzone w otwory wrzutowe wielkością i kształtem dostosowane do rodzaju zbieranego odpadu, II.5 Sposób rozliczenia usługi ROZLICZENIE USŁUGI NASTĘPOWAŁA BĘDZIE W FORMIE MIESIĘCZNEGO RYCZAŁTU

II.5) Główny kod CPV: 90511000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90510000-5
90514000-3
34928480-6
79820000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: posiadają wpis do rejestru działalności regulowanej o której mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; 1.2 posiadają indywidualny dla danego przedsiębiorcy numer rejestrowy w Rejestrze podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami o których mowa w Ustawie o odpadach z 14 grudnia 2012 r (Dz.U.2019.701 t.j. z dnia 2019.04.16) 1.3 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp,
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca winien wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jedno zamówienie polegające na odbiorze, transporcie i przekazywaniu do odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych na rzecz właścicieli nieruchomości w sposób ciągły, przez okres 12 miesięcy o łącznej masie 1500 Mg. 2) Dysponowanie potencjałem technicznym Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonywania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wymaganiami Zamawiającego w ilości , co najmniej: • 2 (dwa) pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, posiadających konstrukcję zabezpieczającą przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów wyposażone w system monitoringu bazujący na systemie pozycjonowania satelitarnego umożliwiającego trwałe zapisywanie oraz weryfikację danych o położeniu pojazdów • 2 (dwa) pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych posiadających konstrukcję zabezpieczającą przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów wyposażone w system monitoringu bazujący na systemie pozycjonowania satelitarnego umożliwiającego trwałe zapisywanie oraz weryfikację danych o położeniu pojazdów • 1 (jeden) pojazd przystosowany do odbierania zebranych odpadów BIO posiadających konstrukcję zabezpieczającą przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów wyposażone w system monitoringu bazujący na systemie pozycjonowania satelitarnego umożliwiającego trwałe zapisywanie oraz weryfikację danych o położeniu pojazdów • 1 (jeden) pojazd przystosowany do odbioru odpadów zgromadzonych w kontenerach (tzw. hakowiec lub bramowiec) • 1(jeden ) samochód o ładowności do 2,5 t do obsługi miejsc o trudnym dojeździe wyposażony w system monitoringu bazujący na systemie pozycjonowania satelitarnego umożliwiającego trwałe zapisywanie oraz weryfikację danych o położeniu pojazdów Wyżej wymienione pojazdy muszą być wyposażone w system GPS oraz zamontowaną kamerę ( z funkcją zapisu), która umożliwi monitorowanie i kontrolę segregacji odpadów na terenie poszczególnych nieruchomości. Zamawiający uzna warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jeżeli wykonawca złoży wykaz sprzętu i urządzeń ( załącznik nr 9 do SIWZ ) ze wskazaniem podstawy prawnej dysponowania. Samochody przeznaczone do realizacji zamówienia powinny posiadać co najmniej certyfikat Euro 4. W przypadku reklamacji związanych z wykonaniem usługi odbioru odpadów, Wykonawca ma obowiązek na żądanie Zamawiającego przekazać zapis z kamery dokumentujący odbiór odpadów z nieruchomości, której dotyczy reklamacja. Pojazdy wykorzystywane do wykonania zamówienia winne być w stanie technicznym, który umożliwi odbieranie odpadów komunalnych objętych umową zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Pojazdy powinny posiadać widoczne logo i numer telefonu Wykonawcy oraz być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożonym oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 4 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
. Wykaz świadczonych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, dat wykonania oraz odbiorców i miejsca oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane prawidłowo; wg wzoru Zakres referencji i innych dokumentów musi potwierdzać spełnianie odpowiednio warunku określonego w dziale IV ust. 1 pkt 1.3 i 1.4 SIWZ. (Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.) • W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców. • 1.2.Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia .(Zał. Nr 7 do SIWZ). 1.3 Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym -Wykaz sprzętu – załącznik nr 9 do SIWZ 2. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawcy, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 4. Wszystkie wymagane dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim, na maszynie, komputerze lub odręcznie w sposób zapewniający czytelność tekstu. 5. W zakresie nie uregulowanym niniejszą SIWZ mają zastosowanie przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielnie zamówienia ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1126). 6. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa w rozdziale V, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty będą niekompletne, będą zawierać błędy lub budzić wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub udzielenia wyjaśnień, w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7. Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia wszczęcia postępowania, tj. zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. od wykonawcy w postępowaniu o udzielnie zamówienia.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania; 2) zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia; 3) pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów; 4) pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy żądać przedstawienia w określonym terminie umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Uwaga: Uczestnikami w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawcami w rozumieniu art. 2 pkt. 11 Pzp, są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
Termin płatnosci faktur 5,00
Norma emisji spalin 35,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, zostały ujęte w załączniku do SIWZ – projekt umowy, stanowiącym integralną część specyfikacji (załącznik nr 10).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-12, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> jezyk polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje ekipy do prac termomodernizacyjnych - Dęblin, Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzoną inwestycją poszukujemy ekipy do prac termomodernizacyjnych. Realizacja: z okolic m. Dęblin, Lublin. Budynek użyteczności publicznej. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI