Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych,

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie gminy Szelków
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStary Szelków
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-11-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Szelków
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-19
  • Numer ogłoszenia613013-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 613013-N-2020 z dnia 2020-11-19 r.

Gmina Szelków: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie gminy Szelków
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szelków, krajowy numer identyfikacyjny 55066837300000, ul. Stary Szelków  39 , 06-220  Stary Szelków, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 297 176 001, , e-mail ug_szelkow@wp.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.szelkow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.szelkow.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.szelkow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Gminy w Szelkowie, Stary Szelków 39, 06-220 Stary Szelków, Sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie gminy Szelków
Numer referencyjny: GGKŚZPI.271.27.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. CHARAKTERYSTYKA GMINY Szelków1) Powierzchnia Powierzchnia Gminy Szelków wynosi 112,93 km².2) Liczba mieszkańców Liczba mieszkańców faktycznie zamieszkałych na terenie Gminy Szelków – wynosi 3 690 osób. Liczba nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Szelków wynosi 1025.W skład Gminy Szelków wchodzą 24 miejscowości. 3) Ilość odpadów komunalnych odebranych z terenu Gminy SzelkówW Gminie Szelków w roku 2019 zebrano następujące ilości odpadów komunalnych w Mg (dane na podstawie informacji przekazanych przez firmy świadczące usługi na terenie gminy w zakresie odbioru odpadów komunalnych): Kod odebranych odpadów komunalnychNieruchomości zamieszkałe Rodzaj odebranych odpadów komunalnych Masa odebranych odpadów komunalnych[Mg]20 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 396,46015 01 01 Opakowania z papieru i tektury 18,98015 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych 25,00015 01 04 Opakowania z metali 10,34015 01 07 Opakowania ze szkła 74,67020 03 07 Odpady wielkogabarytowe 13,98020 01 99 Inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny 62,700020 02 01 Odpady ulegające biodegradacji 0,77017 01 07 Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 22,48015 01 05 Opakowania wielomateriałowe 16,06020 02 03 Inne odpady nieulegające biodegradacji 4,28017 01 01 Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów 8,120Kod odebranych odpadów komunalnychPSZOK Rodzaj odebranych odpadów komunalnych Masa odebranych odpadów komunalnych[Mg]16 01 03 Zużyte opony 6,55017 01 01 Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów 16,03017 01 07 Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 65,36020 01 11 Tekstylia 5,12020 01 23* Urządzenia zawierające freony 0,41020 01 35* Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki 3,43020 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 5,85020 03 07 Odpady wielkogabarytowe 40,93015 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych 2,66020 03 99 Odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach 90,6103.2. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Szelków, na których zamieszkują mieszkańcy (dotyczy to również PSZOK) oraz prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. 2020 r., poz. 1439, zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 3/19 z dnia 22.01.2019 roku w sprawie uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami dla województwa mazowieckiego 2024, przepisami Uchwały Nr XI/82/2019 Rady Gminy Szelków z dnia 28 października 2019 roku w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Szelków oraz Uchwały Nr XI/83/2019 Rady Gminy Szelków z dnia 28 października 2019 roku w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług na terenie Gminy Szelków w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.2. Zadanie obejmuje:- Odbiór odpadów komunalnych sprzed posesji od mieszkańców gminy Szelków.- Prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych może być utworzony w miejscowości Chyliny, gmina Szelków, na działce ewidencyjnej nr 67/6. Możliwe jest utworzenie PSZOK-U w miejscu prowadzenia działalności przez Wykonawcę, po wcześniejszym wyrażeniu zgody przez Zamawiającego. W przypadku utworzenia PSZOK-u w miejscowości Chyliny, Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i dostosowania wyznaczonego miejsca do obowiązujących przepisów prawa. 1) Nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy a) Odpady komunalne niesegregowane (zmieszane) powstałe w przypadku nie dopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku selektywnej zbiórki oraz odpady komunalne resztkowe powstałe w wyniku segregacji, z wyłączeniem odpadów niebezpiecznych (kod 20 03 01) Wyżej wymienione odpady zbierane będą w pojemnikach o pojemności 120 dm³ (l), 240 dm³ (l) i 1100 dm³ (l) l. Pojemniki zapewnia Wykonawca. Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę ww. odpadów: – budynki mieszkalne jednorodzinne jeden raz w miesiącu (w miesiącach od kwietnia do października raz na 2 tygodnie). - budynki wielolokalowe jeden raz w miesiącu (w miesiącach od kwietnia do października raz na tydzień). Jeżeli w toku realizacji zamówienia nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie pojemnika wynikłe z winy Wykonawcy, jego naprawianie, doprowadzenie do stanu poprzedniego lub wymiana na nowy należy do Wykonawcy. b) Selektywnie zbierane odpady komunalne (kody 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39 i 20 01 40) Selektywna zbiórka odpadów na terenie nieruchomości zamieszkałych będzie się odbywać w systemie workowym. Wprowadza się trzy rodzaje worków:- żółty na odpady z plastiku, tworzyw sztucznych i metali,- niebieski na odpady z papieru oraz tektury,- zielony na odpady ze szkła.Zamawiający zaleca, aby na odpady ze szkła Wykonawca dostarczył pojemniki.Worki i pojemniki zapewnia Wykonawca. Częstotliwość załadunku i wywozu odpadów zebranych selektywnie:Budynki mieszkalne jednorodzinne:- w przypadku odpadów z plastiku, tworzyw sztucznych i metali – jeden raz w miesiącu,- w przypadku odpadów ze szkła – raz na 2 miesiące - w przypadku odpadów z papieru oraz tektury – raz na 2 miesiące.Budynki wielolokalowe:- w przypadku odpadów z plastiku, tworzyw sztucznych i metali – jeden raz w miesiącu,- w przypadku odpadów ze szkła – raz na 2 miesiące - w przypadku odpadów z papieru oraz tektury – raz na 2 miesiące.Wykonawca odbierający odpady zobowiązany jest do dostarczenia właścicielom nieruchomości odpowiedniej ilości worków danego rodzaju, z wyprzedzeniem na okres 3 miesięcy. Następnie każdorazowo przy odbiorach Wykonawca zostawia na danej nieruchomości tyle samo sztuk nowych worków ile odbiera worków zapełnionych (w systemie jeden za jeden).Ponadto Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu do dyspozycji Urzędu Gminy oraz Sołtysom wszystkich sołectw odpowiednią ilość worków, celem dalszej dystrybucji. Dotyczy to również worków na odpady ulegające biodegradacji. c) Odpady ulegające biodegradacji (kod 20 02 01)Przedmiotowe odpady odbierane będą w pojemnikach lub workach o kolorze brązowym. Pojemniki lub worki zapewnia Wykonawca. Ilość pojemników lub worków dostarczanych do poszczególnych nieruchomości ustalona będzie w porozumieniu z Zamawiającym.Częstotliwość załadunku i wywozu odpadów ulegających biodegradacji:Budynki mieszkalne jednorodzinne – jeden raz w miesiącu (w miesiącach od kwietnia do października raz na 2 tygodnie)Budynki wielolokalowe – jeden raz w miesiącu (w miesiącach od kwietnia do października raz na tydzień).Odpady ulegające biodegradacji mogą być zagospodarowywane na nieruchomościach (kompostowanie w przydomowych kompostownikach, skarmianie). 2) Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych PSZOK1. W ramach zamówienia Wykonawca w terminie maksymalnie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy zorganizuje Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK). Wykonawca może utworzyć PSZOK w miejscowości Chyliny, gmina Szelków, na działce ewidencyjnej nr 67/6, po wcześniejszym dostosowaniu go do obowiązujących przepisów prawa. Możliwe jest też utworzenie PSZOK-U w miejscu prowadzenia działalności przez Wykonawcę, po wcześniejszym wyrażeniu zgody przez Zamawiającego.2. PSZOK zostanie wyposażony przez Wykonawcę na czas trwania umowy w odpowiednie pojemniki, kontenery bądź boksy do gromadzenia wyselekcjonowanych frakcji odpadów powstających w gospodarstwach domowych tak, aby zapewnić prawidłową segregację odpadów zgodnie z uchwałą Rady Gminy Szelków w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę.3. Wykonawca w PSZOK-u zapewni odbiór niżej wymienionych frakcji odpadów oraz wyposaży PSZOK w zalecane poniżej pojemniki i kontenery: Zużyte baterie i akumulatory; na baterie 60 dm³ (l) na akumulatory 1100 dm³ (l) Lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć (w tym świetlówki); 1100 dm³ (l) Farby, lakiery, rozpuszczalniki, oleje + opakowania po tychże substancjach; 240 dm³ (l) Przeterminowane środki ochrony roślin I i II klasy toksyczności oraz opakowania po tychże środkach; 240 dm³ (l) Przeterminowane leki; 60 dm³ (l) Inne odpady niebezpieczne zbierane w sposób mieszany; 240 dm³ (l) Zużyte opony; kontener KP 5 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne, w tym urządzenia zawierające freony (lodówki, zamrażarki); kontener KP 7 Odpady wielkogabarytowe (w tym: stoły, krzesła, szafy, tapczany, łóżka, materace, pierzyny, rowery, zabawki dużych rozmiarów); kontener KP 7 Odpady budowlano – remontowe i rozbiórkowe (w tym: panele, ramy okienne, drzwi, wanny, umywalki, muszle toaletowe, spłuczki, grzejniki, płytki, rolety, gruz itp.); kontener KP 5 Tekstylia i odzież; 1100 dm³ (l) Odpady zielone (odpady komunalne stanowiące części roślin pochodzących z pielęgnacji terenów zielonych, ogrodów); 1100 dm³ (l) Makulatura, opakowania z papieru i tektury; 1100 dm³ (l) Szkło białe i kolorowe; 1100 dm³ (l) Tworzywa sztuczne (w tym butelki oraz inne opakowania plastikowe); 1100 dm³ (l) Popiół z palenisk domowych (C.O.); kontener KP 5 Odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki; 60 dm³ (l).4. Wszystkie pojemniki powinny być odpowiednio oznakowane. Część odpadów tj. wielkogabarytowe, zużyte opony, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny może być magazynowana na utwardzonym i odpowiednio zabezpieczonym placu składowym.5. Wykonawca odpowiada za zachowanie na terenie PSZOK i wokół niego czystości i porządku.6. Do PSZOK-u odpady będą dostarczane indywidualnie przez mieszkańców. Wykonawca zapewni funkcjonowanie PSZOK-u co najmniej dwa razy w tygodniu przez cały okres obowiązywania umowy (zgodnie ze złożoną ofertą).7. Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego wywozu odpadów z PSZOK-u tak, aby zapewnić możliwość ciągłego dostarczania odpadów przez mieszkańców gminy. Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany (opróżnienia) kontenerów i pojemników w miarę możliwości niezwłocznie po zgłoszeniu przez Zamawiającego jednak nie później niż w terminie 5 dni od dnia zgłoszenia.3) Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów i sprzętu technicznego a) Urządzenia do gromadzenia odpadów Odbiór odpadów odbywać się będzie w systemie pojemnikowo – workowym. Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów:- pojemność 120 dm³ (l) ,- kolor- żółty, niebieski, zielony i brązowy,- grubość- co najmniej 60 mikrometrów,- nadruk - jednostronny, kolor nadruku: czarny. Worki powinny być łatwo zamykane za pomocą zainstalowanej na stałe taśmy. Treść nadruku na worku żółtym:METALE I TWORZYWA SZTUCZNETreść nadruku na worku niebieskim:PAPIER Treść nadruku na pojemniku/worku zielonym:SZKŁOTreść nadruku na pojemniku lub worku brązowym:BIONadruki na workach muszą być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. z 2019 r. poz. 2028)Ilość i rodzaj urządzeń do gromadzenia odpadów: Ilość pojemników i worków podano w rozdz. 3.Na terenie gminy Szelków w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy zostanie dostarczonych 4 sztuki kontenerów KP5 do odbioru popiołu z palenisk domowych CO. Miejsca dostawy kontenerów zostaną wyznaczone przez Zamawiającego. Będą one opróżniane na bieżąco.3.3. SZCZEGÓŁOWE DANE CHARAKTERYZUJĄCE ZAMÓWIENIE Ilość zamieszkałych nieruchomości na terenie gminy Szelków wynosi 1025.Powyższe dane o ilości osób zamieszkałych mogą ulec zmianie na skutek ruchu ludności. Liczba gospodarstw może ulec zmianie w wyniku oddania do użytku i zamieszkania nowych budynków lub wyludnienia, w związku z czym liczba i rodzaje pojemników i worków może ulec zmianie. Ilość pojemników i worków oraz ich pojemność winna być uzależniona od charakteru nieruchomości oraz liczby osób ją zamieszkujących bądź z niej korzystających (rodzaj gospodarstwa). Przewidywana przybliżona liczba i rodzaj pojemników do gromadzenia odpadów resztkowych o poszczególnych pojemnościach:- 120 dm³ (l) - 603 szt. - 240 dm³ (l) - 330 szt. - 1100 dm³ (l) - 6 szt. Przewidywana przybliżona liczba i rodzaj pojemników do gromadzenia odpadów selektywnych (szkło) – ok. 1280 sztuk o pojemności 80 dm³, 120 dm³ lub 240 dm³ ( w przypadku dostarczenia przez Wykonawcę pojemników do zbiórki szkła).Przewidywana przybliżona liczba worków do selektywnej zbiórki odpadów (na jeden miesiąc): - żółte - 2600 szt. - niebieskie - 800 szt. - zielone - 1300 szt. - brązowe - 1300 szt. (w przypadku zastosowania pojemnika na odpady biodegradowalne worki o kolorze brązowym nie będą wymagane). Zapotrzebowanie na przedmiotowe worki może ulec zmianie w przypadku zwiększenia ilości gospodarstw, w których prowadzona będzie selektywna zbiórka odpadów. 3.4. OBOWIĄZKI WYKONAWCY PRZED ROZPOCZĘCIEM I W TRAKCIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1) Najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy na przedmiot niniejszego zamówienia Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz adresów nieruchomości objętych umową odbioru. Wykaz ten zostanie przekazany w formie elektronicznej na płycie CD. W ramach wykazu Zamawiający przekaże Wykonawcy następujące dane: adres nieruchomości, imię i nazwisko właściciela nieruchomości, pojemność i liczba pojemników, informacja o segregacji. Aktualizację wykazu adresów nieruchomości (zmiana sposobu gromadzenia odpadów, zmiana wielkości pojemnika itp.) Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy raz w miesiącu, tj. do 15 dnia każdego miesiąca. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia zaktualizowanych nieruchomości w pojemniki i worki, w zależności od zmian deklaracji w terminie 15 dni od daty otrzymania aktualizacji. Po upływie wyznaczonego terminu (15 dni od daty otrzymania wykazu) Wykonawca odeśle Zamawiającemu kserokopie wykazów z potwierdzeniem odbioru pojemników przez właścicieli nieruchomości. Po upływie tego terminu będą naliczane kary umowne. 2) Najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy na przedmiot niniejszego zamówienia Wykonawca jest zobowiązany sporządzić projekt harmonogramu odbioru odpadów komunalnych na terenie gminy Szelkóww uzgodnieniu z Zamawiającym i przedstawić go Zamawiającemu do akceptacji. Harmonogram może być sporządzony na okres nie krótszy niż 3 miesiące. Harmonogram na kolejny okres Wykonawca sporządza i przekazuje do akceptacji Zamawiającemu z miesięcznym wyprzedzeniem, przed końcem obowiązywania harmonogramu za poprzedni okres. Po zaakceptowaniu Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania bezpośrednio wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych o terminach odbioru odpadów. Zamawiający i Wykonawca wspólnie odpowiadają za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu Wykonawca sporządza harmonogramy odbioru i przekazuje je mieszkańcom gminy a Zamawiający publikuje je na stronie internetowej. Wykonawca obowiązany jest w ramach umowy do dystrybucji również innych dokumentów związanych z nowym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi o ile nie wymagają one potwierdzenia odbioru. Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować w godzinach 7.00-16.00. Wykonawca odbierze i zagospodaruje KAŻDĄ ILOŚĆ przekazanych mu odpadów.3) Wykonawca ma obowiązek wyposażenia właścicieli nieruchomości w niezbędne pojemniki oraz worki w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy na odbiór odpadów. Na potwierdzenie dostarczenia pojemników Wykonawca przedłoży Zamawiającemu potwierdzenia od właścicieli nieruchomości opatrzone datą przekazania i podpisem właściciela bądź jego przedstawiciela. W przypadku niemożności spełnienia tego warunku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wskaże on Zamawiającemu te przyczyny na piśmie i udokumentuje ich zaistnienie. 4) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem. 5) W sytuacjach spornych dotyczących wykonywania poszczególnych części zamówienia w szczególności dotyczących: terminowości odbioru odpadów, dostarczenia pojemników, ulotek i harmonogramów za dowód będą uznawane wskazania urządzeń kontrolujących czas i przebieg tras pojazdów (GPS) przedkładanych na każe żądanie Zamawiającego. Wykonawca przedkłada wskazania w ciągu 7 dni od daty otrzymania żądania. Nadmienia się, że stan techniczny dróg nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku odbioru odpadów zgodnie z harmonogramem. 6) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zasadnych reklamacji (nieodebranie odpadów zgodnie z harmonogramem, niedostarczenie pojemnika itp.) w ciągu 48 godzin od otrzymania zgłoszenia e-mailem lub telefonicznie przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego załatwiania reklamacji. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego potwierdzenia załatwienia reklamacji telefonicznie lub e-mailem. 7) Nieodebranie odpadów w terminie reklamacyjnym określonym w pkt 6 będzie uznane przez Zamawiającego za brak reakcji po stronie Wykonawcy w kwestii terminowości odbioru odpadów lub też niedostarczenia pojemnika, za co Wykonawcy zostaną naliczone kary umowne. 8) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania raportów miesięcznych w formie papierowej i elektronicznej, które winny zawierać:a. informację o masie poszczególnych rodzajów odebranych i przekazanych do zagospodarowania poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych, w tym odpadów odebranych selektywnie,b. dowody przyjęcia odebranych odpadów komunalnych przez ww. instalacje - kopie kart przekazania odpadów sporządzonych zgodnie z obowiązującymi przepisami. W karcie przekazania odpadów winna znajdować się adnotacja, że przedmiotowe odpady pochodzą z terenu gminy Szelków. c. informację o zaobserwowanych nieprawidłowościach dot. prowadzonej przez właścicieli nieruchomości selektywnej zbiórki odpadów,d. informację o zaobserwowanych nieprawidłowościach dot. gromadzenia odpadów poza pojemnikami na odpady.9) Wykonawca jest zobowiązany do zbierania także odpadów leżących obok pojemników lub worków.10) Wykonawca będzie przekazywał prawidłowo sporządzone sprawozdania półroczne z wykonywanych usług zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 11) Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów komunalnych ponosi Wykonawca.12) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w trakcie umowy przepisów prawnych, a w szczególności:a. ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2020 r. poz. 797),b. ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r., poz. 1439),c. rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 122). d. uchwały w sprawie przyjęcia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Szelków oraz uchwał Rady Gminy dotyczących tej problematyki. 13) Wykonawca powinien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym:a. co najmniej 1 pojazdem przystosowanym do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych,b. co najmniej 1 pojazdem przystosowanym do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych,c. co najmniej 1 pojazdem przystosowanym do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej.d. co najmniej 1 pojazdem skrzyniowym przystosowanym do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych i odpadów wielkogabarytowych. Pojazdy powinny być trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości. Ponadto na terenie bazy magazynowo- transportowej muszą znajdować się urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania. Urządzenia te powinny być utrzymane we właściwym stanie technicznym i sanitarnym. 14) Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Szelków Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować (poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu) zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności zgodnie z WPGO MA 2024 oraz przedstawienie Zamawiającemu raz na miesiąc dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów (z opisem, że odpady pochodzą z terenu Gminy Szelków). 15) Wykonawca odpowiedzialny jest za osiąganie poziomów odzysku wskazanych w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach(Dz. U. z 2020 r., poz. 1439) oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (tj. Dz. U z 2017 poz.2412).16) Wykonawca odpowiedzialny jest za osiągnięcia na obszarze Gminy Szelków poziomów recyklingu przygotowania do ponownego użycia frakcji odpadów komunalnych obejmujących papier, metale, tworzywa sztuczne, szkło oraz inne niż niebezpieczne odpady budowlane i rozbiórkowe, wyliczanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 2167). Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781). Przed powierzeniem przez Zamawiającego wykazu adresów nieruchomości zamieszkałych, Wykonawca zobowiązany będzie do podpisania z Zamawiającym umowy o powierzeniu danych osobowych.17) Wykonawca nie może w trakcie odbioru i transportu mieszać odpadów gromadzonych selektywnie z odpadami resztkowymi powstałymi po selektywnej zbiórce odpadów.18) Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia miejsca załadunku stałych odpadów komunalnych w przypadku ich rozsypania w czasie opróżniania pojemników, które nie są przepełnione. 19) W przypadku uszkodzenia pojemników z winy Wykonawcy zobowiązany jest on do ich nieodpłatnej wymiany. 20) Przed złożeniem oferty na niniejsze zamówienie zaleca się dokonanie oględzin (lustracji) terenu gminy ze względu na jej specyfikę, tj. zabudowa rozproszona (kolonijna) większości wsi, dużo wewnętrznych i wąskich dróg dojazdowych do posesji, celem bezproblemowego rozpoczęcia i świadczenia usług objętych niniejszym zamówieniem. 21) Wykonawca winien dysponować sprzętem umożliwiającym odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości położonych przy drogach niespełniających parametrów dróg publicznych. 22) W przypadku trudnych warunków atmosferycznych (np. duża ilość pokrywy śnieżnej, intensywne opady deszczu itp.) decyzja o dojeździe lub wjeździe na prywatną posesję powinna należeć do kierowcy pojazdu. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za sytuacje w przypadku zakopania się lub ulgnięcia pojazdu na prywatnej posesji lub drodze. 23) W razie awarii pojazdu, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pojazdu zastępczego o takich samych, bądź zbliżonych parametrach, w celu niedopuszczenia opóźnień w odbiorze odpadów. Każdorazowo tego typu zajście musi zostać niezwłocznie przekazane Zamawiającemu. 24) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów (pojemniki i worki) z miejsc, w których wystawiają je właściciele w szczególności, jeżeli dojazd stanowi droga publiczna (gminna, powiatowa, wojewódzka) to Wykonawca winien dojechać bezpośrednio do miejsca wystawienia pojemników, czyli do granicy nieruchomości z drogą publiczną. 25) System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów poprodukcyjnych powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej i rolniczej. 26) Zamówienie nie obejmuje odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy.27) Do obowiązków Wykonawcy będzie należało:1) Ważenie odrębnie dla każdej frakcji odebranych odpadów w punkcie wagowym zlokalizowanym w miejscu przekazywania odpadów do przetwarzania. Przyjmowane odpady muszą być każdorazowo ważone na legalizowanej wadze, a ważenie musi być potwierdzone wystawieniem kwitu wagowego;2) Dokumentowanie przez Wykonawcę dostawy odpadów. Każdy wjazd będzie zarejestrowany i potwierdzony dokumentem zawierającym datę przywozu, rodzaj, kod i wagę odpadów, nr rejestracyjny pojazdu i dane identyfikacje dostawcy. Kopię ww. dokumentu otrzymuje kierowca dostawy odpadów podczas dostawy każdej partii odpadów, a zestawienie ww. dokumentów każdego miesiąca Wykonawca dostarczy Zamawiającemu za miesiąc poprzedni wraz z kartami przekazania odpadów;3) Przekazanie Zamawiającemu wszystkich wymaganych sprawozdań określonych obowiązującymi przepisami w sprawie zagospodarowania odpadów w terminach wskazanych w tychże przepisach.UWAGA:Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolnego / komisyjnego ważenia odpadów z terenu gminy Szelków, w obecności wyznaczonych przez Zamawiającego, uprawnionych pracowników.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90514000-3
90511000-2
90512000-9
90513100-7
90533000-2
90513000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-01-01 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1) posiadanie wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Wójta Gminy Szelków, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996r. (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1439 ze zm.) w zakresie odpadów objętych przedmiotem zamówienia;2) posiadanie aktualnego zezwolenia na transport odpadów o którym mowa w ustawie o odpadach, w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia,3) posiadanie wpisu do Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia za sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych zero groszy)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej usługi odbioru odpadów komunalnych o masie łącznej minimum 400 Mg, w sposób ciągły przez okres minimum 5 miesięcy;2) Dysponowanie:- 1 pojazdem przystosowanym do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych oraz 1 pojazdem przystosowanym do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
- odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt 1 u.p.z.p wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Wójta Gminy Szelków, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996r. (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1439 ze zm.) w zakresie odpadów objętych przedmiotem zamówienia;2) aktualne zezwolenia na transport odpadów o którym mowa w ustawie o odpadach, w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia,3) wpis do Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO),4) wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej usługi odbioru odpadów komunalnych o masie łącznej minimum 400 Mg, w sposób ciągły przez okres minimum 5 miesięcy;5) dysponowanie 1 pojazdem przystosowanym do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych oraz 1 pojazdem przystosowanym do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych6) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia za sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych zero groszy).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp - wypełniony załącznik nr 7 do SIWZ. Oryginał oświadczenia musi być podpisany przez wykonawcę. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązanie z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w postanowieniach umowy w stosunku do treści oferty w okolicznościach, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej i z uwzględnieniem poniższych warunków ich wprowadzenia: a) dopuszcza się zmiany w zakresie wykonania przedmiotu Umowy, w tym terminów realizacji obowiązków przewidzianych Umową, z możliwością w przypadku takich zmian zmiany Wynagrodzenia za realizację przedmiotu Umowy: (i) w przypadku wystąpienia „siły wyższej”, gdzie „siła wyższa” w Umowie oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i pozostające poza kontrolą Stron niniejszej Umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu Umowy, w tym klęski żywiołowe, a powodujące niemożliwość wywiązania się z Umowy w jej obecnym brzmieniu; w takim przypadku Strony uzgodnią zasady realizacji usługi uwzględniające wystąpienie siły wyższej, (ii) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, w takim wypadku zmiana Umowy nastąpi w takim zakresie w jakim będzie konieczne dostosowanie treści Umowy do zmienionych przepisów prawa, (iii) zmiany terminu obowiązywania Umowy w przypadku, gdy realizacja usługi stanowiącej przedmiot Umowy w terminie pierwotnym okaże się niemożliwa z powodu zaistnienia siły wyższej i/lub okoliczności niezależnych od Zamawiającego, których nie był w stanie przewidzieć przy zawarciu Umowy; w takim wypadku zmiana terminu obowiązywania Umowy może nastąpić wyłącznie o czas niezbędny do zakończenia realizacji usługi, zmiana terminu nie może prowadzić do zwiększenia zakresu usługi ponad objęty przedmiotem Umowy ani do zwiększenia Wynagrodzenia .(iv) w przypadku zmiany przepisów dotyczących stawki podatku VAT lub podatku akcyzowego, w takim przypadku strony dostosują treść Umowy do obowiązującego prawa w zakresie umownego wynagrodzenia brutto Wykonawcy, zmiana taka może spowodować zmianę wartości umowy i będzie wprowadzona aneksem.b) dopuszcza się zmiany w zakresie wykonania przedmiotu Umowy, w tym terminów realizacji obowiązków przewidzianych Umową, ale bez możliwości w przypadku takich zmian zmiany wynagrodzenia za realizację przedmiotu Umowy w razie wystąpienia innych niż wskazane w ust. 1 lit a) niniejszego paragrafu okoliczności, które nie występowały w dacie zawarcia Umowy i które są niezależne od Stron Umowy, a które mają wpływ na wykonanie Umowy - w takim wypadku zmiana Umowy nastąpi w zakresie jaki będzie konieczny do wykonania Umowy z uwzględnieniem tych okoliczności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę wierzchu komody Black Red White w kolorze wenge-Sochaczew
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę wierzchu komody Black Red White w kolorze wenge. Zalała się woda z kwiatka. Komoda Areka S131-KOM4S. Blat o wymiarze 101 x 41,5. Grubość. 3,2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI