Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Mędrzechów.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMędrzechów
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Mędrzechów
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-08
  • Numer ogłoszenia763706-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 763706-N-2020 z dnia 08.12.2020 r.

Gmina Mędrzechów: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Mędrzechów.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Nie dotyczy
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mędrzechów, krajowy numer identyfikacyjny 851660826, ul. Mędrzechów  434 , 33-221  Mędrzechów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 14 643 71 95, 14 644 24 19, 146432419, e-mail andrzej.niedzwiadek@medrzechow.net, edward.kmiecik@medrzechow.net, faks 14 644 24 30.
Adres strony internetowej (URL): www.medrzechow.net
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.medrzechow.net

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.medrzechow.net

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Mędrzechów.
Numer referencyjny: RGI 271.15.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje odbieranie i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) i zgromadzonych selektywnie odpadów komunalnych przekazanych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych w granicach administracyjnych gminy Mędrzechów, odbiór odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zwanego dalej PSZOK oraz transport odpadów komunalnych odebranych bezpośrednio od mieszkańców i z PSZOK do Instalacji Komunalnej, w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. 2020.1439 ze zm.), ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. 2020.797 ze zm.) oraz przepisów wykonawczych wydanych do tych ustaw, zapisami Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego na lata 2016 - 2022 - uchwała Sejmiku Województwa Małopolskiego Nr XXXIV/509/17 z dnia 27 marca 2017 r., oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Mędrzechów (Uchwała Rady Gminy Mędrzechów Nr XI.71.2019 z dnia 13 listopada 2019 r.).1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie: 1.1 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne .Niesegregowane, zmieszane odpady komunalne będą gromadzone w pojemnikach 120 l i 240l. Zamawiający dopuszcza odbiór odpadów zmieszanych składowanych w workach, które to będą wystawione przed posesje na trasie odbioru. Pojemniki dla nieruchomości zabezpiecza Wykonawca na zasadzie wypożyczenia gospodarstwom domowym na okres trwania umowy. Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę: co dwa tygodnie.1.2.Selektywnie zbierane odpady komunalne (papier, tworzywa sztuczne, szkło, metal, odpady opakowaniowe wielomateriałowe). Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie gminy Mędrzechów będzie się odbywać w systemie workowym. W tym celu wprowadza się 3 rodzaje worków:- żółty do gromadzenia odpadów z tworzywa sztucznego, metalu i opakowań wielomateriałowych,- niebieski na odpady z papieru, - zielony na odpady ze szkła,Worki zapewnia Wykonawca. Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Wykonawca winien dostarczyć właścicielowi każdej nieruchomości po 1 worku koloru niebieskiego i zielonego oraz po 2 worki koloru żółtego. Kolejne worki dostarczane będą w systemie: za każdy odebrany z selektywnymi odpadami worek Wykonawca pozostawia na posesji worek pusty. Przewidywaną ilość worków oraz ich charakterystykę podano w pkt. I.1.8. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych selektywnie – 1 raz w miesiącu.1.3. Bioodpady W tym celu wprowadza się worki w kolorze brązowym w ilości i o parametrach ustalonych w pkt. I.1.8. które zapewnia Wykonawca. Ilość worków dostarczonych do poszczególnych nieruchomości ustalona będzie w porozumieniu z właścicielami nieruchomości i Zamawiającym. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów „zielonych” – co 2 tygodnie. Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Wykonawca winien dostarczyć właścicielowi nieruchomości, na której zadeklarowano brak kompostownika, po 2 worki koloru brązowego. Wykaz tych nieruchomości zostanie przekazany Wykonawcy przez zamawiającego po zebraniu deklaracji od mieszkańców. Kolejne worki dostarczane będą w systemie: za każdy odebrany z selektywnymi odpadami worek Wykonawca pozostawia na posesji worek pusty. Częstotliwość odbioru bioodpadów – co 2 tygodnie.1.4. Popiół.W celu załadunku i wywozu popiołu wprowadza się worki w kolorze czarnym w ilości i o parametrach ustalonych w pkt. I.1.8. Worki dostarcza Wykonawca. Ilość worków dostarczonych do poszczególnych nieruchomości ustalona będzie w porozumieniu z właścicielami nieruchomości i Zamawiającym. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę popiołu – 1 raz w miesiącu w okresie grzewczym (listopad – kwiecień) oraz jeden raz na 3 miesiące w okresie letnim (maj - październik). Na dwa tygodnie przed pierwszym odbiorem Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć mieszkańcom deklarującym gromadzenie popiołu po 2 worki na nieruchomość koloru czarnego. Kolejne worki dostarczane będą w systemie: za każdy odebrany worek z popiołem Wykonawca pozostawia na posesji worek pusty.1.5. Odpady wielkogabarytowe i wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny. Odbiór odpadów wielkogabarytowych w tym mebli, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego odbywać się będzie 2 razy w roku ( 1 x w okresie wiosennym i 1 x w okresie jesiennym) w terminie uzgodnionym pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Zgodnie z regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Mędrzechów obowiązują limity w zakresie odbioru mebli i innych odpadów wielkogabarytowych w ilości nieprzekraczającej 300 kg. na gospodarstwo domowe rocznie i zużyte opony w ilości nieprzekraczającej 8 szt. na gospodarstwo domowe rocznie. Odpady wystawione będą do drogi dojazdowej do posesji.1.6. Odpady budowlane.Odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne z remontów prowadzonych samodzielnie przez mieszkańców, pochodzące z drobnych prac remontowo-budowlanych, można dostarczać do PSZOK w ilości nieprzekraczającej 300 kg na gospodarstwo domowe rocznie , a styropianu nieprzekraczającej 2 m3 na gospodarstwo domowe rocznie . Odpady budowlane i rozbiórkowe niespełniające tej definicji oraz odpady powyżej limitu t.j powyżej 300 kg , a styropianu powyżej 2 m3 rocznie od jednego gospodarstwa domowego - nie będą odbierane w ramach opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Ich odbiór powinien odbywać się w oparciu o indywidualne umowy zawierane pomiędzy podmiotami wykonującymi prace remontowo - budowlane lub właścicielami, a uprawnionymi do odbioru odpadów przedsiębiorstwami; 1.7. Orientacyjna liczba pojemników o pojemności 0,12 m3 i 0,24 m3 , które będą odbierane co dwa tygodnie oraz worków 120 l z folii LDPE lub HDPE z odpadami segregowanymi , które będą odbierane jeden raz w miesiącu z nieruchomości: liczba pojemników o pojemności 0,12 m3 - 800 sztuk, liczba pojemników o pojemności 0,24 m3 - 11 sztuk1.8. Przewidywana liczba worków 120 L z folii LDPE lub HDPE w trakcie realizacji zamówienia: tj. od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r . oraz ich charakterystyka.Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów:- materiał – folia polietylenowa LDPE,- pojemność – 120 l. Uwaga! w celu zapobieganiu rozrywania i efektywniejszego wykorzystywania worków, dopuszcza się ich mniejszą pojemność jednak gospodarstwo domowe może zażądać od Wykonawcy dodatkowego worka w danym kolorze. - kolor – żółty, niebieski, zielony, brązowy, o grubości min. 60 mikronów,- kolor czarny o grubości min. 80 mikronów,- nadruk – jednostronny o treści: worek niebieski.......................„PAPIER”, worek zielony.........................„SZKŁO”, worek żółty.............................„METALE i TWORZYWA SZTUCZNE”, worek brązowy ......................"BIO” worek czarny..........................„POPIÓŁ”worki koloru niebieskiego: ......... na odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury ................. ok. 9000 szt. worki koloru zielonego : ............. na odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła białego i kolorowego .......................................... ok. 9000 szt.worki koloru żółtego:.................. na odpady metalowe w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady z tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe ...................... ok.11000 szt.worki koloru brązowego: ........... na odpady ulegające biodegradacji , ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów ....................................... ok. 1000 szt. worki koloru czarnego: ................na popiół ........................................................................ ok. 5000 szt. Ilości worków są wyliczone szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w zapotrzebowaniu co do ilości poszczególnych rodzajów worków jednak wyłącznie w zakresie prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiany mogą być zgłaszane przez Zamawiającego w trakcie realizacji usługi. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego zestaw worków dla nowych mieszkańców, w ilości po 100 sztuk każdego rodzaju. 1.9. Orientacyjna ilość odpadów komunalnych, którą Zamawiający przewiduje do odebrania od właścicieli nieruchomości w okresie realizacji zamówienia (12 miesięcy masa odpadów segregowanych i niesegregowanych ) - 400 Mg. Orientacyjne ilości odpadów, które Zamawiający przewiduje do odebrania od właścicieli nieruchomości w okresie realizacji zamówienia z podziałem na rodzaj odpadów- odpady zmieszane ................................... 300,0 Mg - opakowania z tworzyw sztucznych ........... 37,0 Mg - opakowania ze szkła ................................. 33,0 Mg - opony ........................................................... 8,5 Mg- urządzenia zawierające freony ................... 1,3 Mg- urządzenia elektryczne i elektroniczne ...... 2,7 Mg- metale ........................................................ 2,5 Mg- odpady wielkogabarytowe ........................ 15,0 Mg Podaną ilość odpadów należy traktować szacunkowo i Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia lub odszkodowania za zebranie innych wielkości.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90533000-2
90514000-3
90512000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Zamówienie uzupełniające, może zostać udzielone na kolejny okres na warunkach określonych w siwz i zgodnie z prawem Pzp.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 01.01.2021   lub zakończenia: 31.12.2021
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
12 01.01.2021 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą: 1) posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Mędrzechów na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Mędrzechów, zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, wpisu do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami zwanego dalej rejestrem BDO.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, minimalna kwota gwarantowana 300 tyś. zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wymagane jest spełnienie warunku posiadania dwóch pojazdów specjalnych do przewozu zmieszanych odpadów komunalnych oraz dwóch pojazdów do przewozu selektywnie zebranych odpadów komunalnych i wielkogabarytowych. Wymagane jest wskazanie dwóch wykonanych lub wykonywanych usług związanych z przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie . Wartość każdej z usług co najmniej 100 tyś. zł brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawcy składając ofertę załączają do niej Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 4) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, 5) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, 6) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716), 7) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej 8) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego na co najmniej 300 tyś zł.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
wykaz dwóch usług wykonane w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości(min. 100 tyś brutto każda) , przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi te były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wykazane usługi muszą być ściśle związane z przedmiotem zamówienia. Wykaz środków transportowych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, Wykaz osób, (pełniona funkcja) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami – forma zatrudnienia.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3000 zł, słownie: trzy tysiące złotych 00/100.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Akcje edukacyjne 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 23.12.2020, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji wod-kan,gaz, podłogowej oraz kotłowni gazowej- Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie instalacji wod-kan,gaz, podłogowej oraz kotłowni gazowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI