Odbieranie i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbieranie i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Karczmiska
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKarczmiska
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-12-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Karczmiska
  • Data publikacji ogłoszenia2019-12-09
  • Numer ogłoszenia633789-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 633789-N-2019 z dnia 2019-12-09 r.

Gmina Karczmiska: Odbieranie i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Karczmiska
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karczmiska, krajowy numer identyfikacyjny 43101968400000, ul. ul. Centralna  17 , 24-310  Karczmiska, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 818 287 026, e-mail sekretariat@poczta.karczmiska.pl, faks 81 8287026 w. 25.
Adres strony internetowej (URL): https://ugkarczmiska.bip.lubelskie.pl/index.php?id=79
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://ugkarczmiska.bip.lubelskie.pl/index.php?id=79

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://ugkarczmiska.bip.lubelskie.pl/index.php?id=79

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wersja papierowa
Adres:
Gmina Karczmiska; Karczmiska Pierwsze, ul. Centralna 17, 24-310 Karczmiska

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Karczmiska
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest cykliczne świadczenie w całym okresie realizacji zamówienia usługi odbioru i transportu do wskazanych przez Zamawiającego instalacji wszystkich odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Karczmiska pochodzących z: 1) nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, 2) nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne (za wyjątkiem odpadów powstających na cmentarzach – nieruchomości te Uchwałą Nr XXXIX/215/2017 Rady Gminy Karczmiska z dnia 26 października 2017 r. w sprawie postanowienia o odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, Dz. Urz. Woj. Lub. poz. 4357 – zostały wyłączone z systemu), 3) z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, 4) z ogólnodostępnych miejsc zbiórki odpadów surowcowych – tzw. „dzwonów”; oraz 5) dostarczanie właścicielom nieruchomości worków na odpady surowcowe. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wyposażenia nieruchomości w pojemniki. Obowiązek wyposażenia posesji w pojemnik spoczywa na właścicielu danej nieruchomości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zakres usługi w całym okresie realizacji zamówienia obejmuje: 3.1. Cykliczny odbiór i transport z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady następujących frakcji odpadów komunalnych: a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (kod odpadu: 20 03 01 – wszystkie kody odpadów podano zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów – Dz.U. z 2014 r. poz. 1923; w okresie świadczenia usługi mogą zaistnieć przypadki, że dany rodzaj odpadu może zostać sklasyfikowany przez instalację komunalną pod innym kodem), b) odpady ze szkła i odpady opakowaniowe ze szkła (kod: 15 01 07), c) odpady z papieru oraz tektury i odpady opakowaniowe z papieru i tektury (kod: 15 01 01), d) odpady tworzyw sztucznych, odpady metali i odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych oraz z metali, a także odpady opakowaniowe wielomateriałowe (kod: ex 20 01 39), e) odpady popiołu paleniskowego z gospodarstw domowych (kod: ex 20 01 99), f) odpadów wielkogabarytowych (kod: 20 03 07), g) opon (kod: 16 01 03), h) zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych, baterii i akumulatorów (kod: 20 01 21*, 20 01 23*, 20 01 33*, 20 01 34, 20 01 35*, 20 01 36), i) odpadów środków chemicznych, farb i lakierów, przepracowanych olejów oraz opakowań po nich (kod: 20 01 19*, 20 01 80, 20 01 13*, 20 01 27*, 20 01 28, 20 01 26*, 15 01 10*), j) przeterminowanych leków (kod: 20 01 31*, 20 01 32), k) odpadów ulegających biodegradacji (kod: ex 20 01 08); 3.1.1.) Sposób gromadzenia odpadów na w/w nieruchomościach. Rodzaj oraz wielkość pojemników została określona w Uchwale Nr XXXIX/214/2017 z dnia 26 października 2017 r. w sprawie „Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Karczmiska” (Dz. Urz. Woj. Lub. poz. 4356): a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – pojemniki o pojemności 60 l – – 1100 l; czarne worki o pojemności 60 l – 240 l, b) odpady ze szkła i odpady opakowaniowe ze szkła – worki lub pojemniki w kolorze zielonym, w przypadku budynków wielorodzinnych oraz placów rekreacyjnych zbierane w pojemniki typu „dzwon”, c) odpady z papieru oraz tektury i odpady opakowaniowe z papieru i tektury – worki lub pojemniki w kolorze niebieskim, w przypadku budynków wielorodzinnych oraz placów rekreacyjnych zbierane w pojemniki typu „dzwon”; d) odpady tworzyw sztucznych, odpady metali i odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych oraz z metali, a także odpady opakowaniowe wielomateriałowe – worki lub pojemniki w kolorze żółtym, w przypadku budynków wielorodzinnych oraz placów rekreacyjnych zbierane w pojemniki typu „dzwon”; przy większej ilości surowców typu papier, karton, tworzywa sztuczne dopuszcza się gromadzenie tych surowców w pojemnikach typu big-bag lub w związanych belkach; e) popiół – własny worek właściciela nieruchomości w innym kolorze niż żółty, zielony, niebieski, brązowy oraz czarny, f) odpady wielkogabarytowe – luzem, g) zużyte urządzenia elektryczne – luzem lub w przypadku drobnego sprzętu własny worek właściciela w kolorze innym niż żółty, zielony, niebieski, brązowy, czarny; na placach rekreacyjnych baterie zbierane w specjalne pojemniki, h) odpady ulegające biodegradacji – worki w kolorze brązowym. 3.1.2. Częstotliwość odbioru. a) z nieruchomości zamieszkałych, niezamieszkałych oraz mieszanych: odpadów surowcowych w workach żółtych – nie rzadziej niż jeden raz w ciągu miesiąca; odbiór szkła w workach zielonych, odbiór odpadów papieru w workach niebieskich – raz na dwa miesiące; odbiór popiołu w okresie od października do kwietnia – raz w miesiącu, b) z nieruchomości zamieszkałych, niezamieszkałych oraz mieszanych: - (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz bioodpadów stanowiących odpady komunalne w miesiącach styczeń – sierpień oraz listopad – grudzień jeden raz w miesiącu, - (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz bioodpadów stanowiących odpady komunalne w miesiącach wrzesień – październik raz na tydzień z budynków wielolokalowych i raz na dwa tygodnie z budynków mieszkalnych jednorodzinnych, c) odbiór odpadów zmieszanych, odbiór odpadów ulegających biodegradacji, odbiór odpadów surowcowych – z budynków wielorodzinnych oraz podanych przez Zamawiającego punktów, w których np. w okresach świątecznych, sezonowych zostanie wytworzona zwiększona ilość odpadów (m.in. szkół, nieruchomości przeznaczonych na cele wypoczynkowe) – nie rzadziej niż dwa razy w ciągu miesiąca w terminie odbioru przewidzianym w harmonogramie dla danej miejscowości oraz w terminie przewidzianym dla innych miejscowości, d) odbiór odpadów wielkogabarytowych, zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych, baterii i akumulatorów, wystawionych do granicy nieruchomości – raz w roku zgodnie z ustalonym harmonogramem. 3.2. Odbiór i transport ze znajdującego się w Karczmiskach Pierwszych, ul. Nadrzeczna 212A, Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, następujących odpadów: a) przeterminowanych leków (kod: 20 01 31*, 20 01 32), b) odpadów środków chemicznych, farb i lakierów, przepracowanych olejów oraz opakowań po nich (kod: 20 01 19*, 20 01 80, 20 01 13*, 20 01 27*, 20 01 28, 20 01 25, 20 01 26*), c) zużytych baterii i akumulatorów (kod: 20 01 33*, 20 01 34), d) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (kod: 20 01 21*, 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36), e) odpadów wielkogabarytowych (m.in. mebli, dywanów, itp., kod: 20 03 07), f) zużytych opon pochodzących od samochodów, ciągników oraz maszyn rolniczych, rowerowych, motorowych (kod: 16 01 03), g) odpadów ulegających biodegradacji (kod: ex 20 01 08), h) popiołu paleniskowego z gospodarstw domowych (kod: ex 20 01 99), i) odpadów budowlanych i remontowych z wyjątkiem azbestu – w tym także zmieszanych odpadów budowlanych i remontowych, a także gruzu budowlanego (m.in.: siding, pokrycia dachowe, papa, blacha, tworzywa sztuczne, stolarka okienna i drzwiowa, itd., kod: 17 09 04), j) urządzeń zawierających freony (kod: 20 01 23*). 3.2.1. Sposób gromadzenia odpadów wymienionych w pkt 3.2. a) odpady lit. a, b, c, – pojemniki o pojemności 120 l – 1100 l lub worki o pojemności do 240 l, b) odpady wymienione w lit. i – KP7, KP10 lub luzem, c) odpady wymienione w lit. d, j – pod zadaszeniem, d) odpady wymienione w lit. g, h,– w workach lub pojemnikach, e) odpady wymienione w lit. e, f – luzem. 3.2.2. Częstotliwość odbioru odpadów. Odbiór odpadów z PSZOK prowadzony będzie wg. potrzeb, po wcześniejszym telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego odbioru danych frakcji odpadów, nie później niż w ciągu 4 dni roboczych liczonych od dnia następnego po dniu zgłoszenia. 3.3. Odbiór i transport odpadów z ogólnodostępnych miejsc zbiórki odpadów – tzw. „dzwonów”, zlokalizowanych w: Karczmiskach Pierwszych, ul. Centralna 10A (obok budynków ZGK), Karczmiskach Drugich, ul. Starowiejska 226 (obok sklepu, tzw. „Filijki”), Głusku Dużym Kolonii 54 (obok szkoły podstawowej), Słotwinach (przy skrzyżowaniu z drogą w kierunku Uściąża), na 9 placach rekreacyjnych zlokalizowanych w miejscowościach – Bielsko – dz. nr ew. 580/4, Mieczysławka – dz. nr ew. 110/2, Chodlik – dz. nr ew. 586, Noworąblów – dz. nr ew. 59/2, Wymysłów – dz. nr ew. 106, Uściąż – dz. nr ew. 1973, 488; Karczmiska Drugie – dz. nr ew. 606; Słotwiny – dz. nr ew. 539; Zaborze – dz. nr ew. 214. Łączna ilość pojemników: 9 szt. dwukomorowych pojemników typu „dzwon” oraz 9 szt. pojemników na baterie rozstawionych na 9 placach rekreacyjnych; 12 szt. pojemników jednokomorowych typu „dzwon” rozstawionych po 3 szt. w czterech punktach. W ww. pojemnikach gromadzone są następujące frakcje odpadów surowcowych: papier i tektura oraz opakowania z papieru i tektury; tworzywa sztuczne oraz opakowania z tworzyw sztucznych, metale oraz opakowania z metali, a także opakowania wielomateriałowe; szkło i opakowania ze szkła bezbarwnego i kolorowego oraz zużyte baterie i akumulatory. Zamawiający informuje, iż pojemniki zlokalizowane w ogólnodostępnych miejscach zbiórki odpadów są własnością Gminy Karczmiska. 3.3.1. Sposób gromadzenia odpadów. Odpady surowcowe w w/w punktach gromadzone są w trzech jednokomorowych pojemnikach o pojemności 2m3: pojemnik koloru niebieskiego, żółtego oraz zielonego. Odpady surowcowe na placach rekreacyjnych gromadzone są w „dzwonach” dwukomorowych, natomiast zużyte baterie i akumulatory gromadzone są na placach rekreacyjnych w specjalnych pojemnikach. 3.3.2. Częstotliwość odbioru odpadów. Odbiór odpadów z tzw. „dzwonów” prowadzony będzie standardowo z częstotliwością 1 raz w miesiącu, w ostatnim tygodniu każdego miesiąca. W przypadku okresowego zwiększenia strumienia odpadów surowcowych w tych punktach – dodatkowy odbiór po wcześniejszym telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego, nie później niż w ciągu 4 dni roboczych liczonych od dnia następnego po dniu zgłoszenia. W przypadku zwiększenia ilości ogólnodostępnych miejsc zbiórki odpadów w „dzwonach”, po ich zgłoszeniu przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest odbierać z nich odpady. Odbiór zużytych baterii i akumulatorów z placów rekreacyjnych z częstotliwością raz w miesiącu, podczas odbioru odpadów z „dzwonów”. 3.4. Odbiór i transport odpadów zgromadzonych w akcjach zbiórki, np. „sprzątania świata”, porządkowaniu terenów publicznych, leśnych i pasów drogowych, następujących frakcji odpadów: niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, odpadów surowcowych, odpadów ulegających biodegradacji, zgromadzonych w workach o pojemności 60l – 240 l, wystawianych do dróg publicznych. Odbiór odpadów po wcześniejszym telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego, nie później niż w ciągu 4 dni roboczych liczonych od dnia następnego po dniu zgłoszenia lub podczas przejazdu daną trasą zgodnie z harmonogramem. 3.5. Harmonogram odbioru odpadów komunalnych. 3.5.1. Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Karczmiska i ich transport do instalacji realizowany będzie zgodnie z harmonogramem, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, w dni robocze, w godz. od 7 do 20. Odbiór odpadów z terenu gminy odbywał się będzie cyklicznie w podziale na trzy trasy obejmujące następujące miejscowości: a) trasa pierwsza – Karczmiska Pierwsze i Karczmiska Drugie; b) trasa druga – Bielsko, Chodlik, Głusko Małe, Głusko Duże, Głusko Duże Kolonia, Górki, Wolica, Wolica Kolonia, Jaworce, Zagajdzie; c) trasa trzecia – Grabówki, Mieczysławka, Noworąblów, Słotwiny, Słotwiny-Czerwone Łąki, Słotwiny-Lipki Kolonia, Słotwiny-Pniaki-Kolonia, Uściąż, Uściąż Kolonia, Wymysłów, Zaborze, Zaborze Kolonia. 3.5.2. Ustalone terminy odbioru odpadów oraz ich ewentualne zmiany podlegają obustronnej akceptacji w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy. 3.5.3. Popiół, odpady wielkogabarytowe, elektroodpady – odbierane będą na zasadzie wystawki zgodnie z powyższym harmonogramem. 3.5.4. Wszelkie zmiany harmonogramu po jego przyjęciu wymagają formy pisemnej. 3.5.5. Jeden egzemplarz zaakceptowanego harmonogramu na rok 2020, stanowiący załącznik Nr 8 do SIWZ, Wykonawca dostarczy do każdego punktu adresowego na terenie Gminy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Harmonogram Wykonawca umieści w skrzynce pocztowej, w przezroczystym worku na odpady lub przekaże bezpośrednio właścicielowi nieruchomości. 3.6. Dane dotyczące Gminy Karczmiska istotne z punktu widzenia zamówienia. 3.6.1. Powierzchnia gminy wynosi: 96,71 km2 – gęstość zaludnienia ok. 61,5 o/km2. Długość poszczególnych dróg na terenie gminy: drogi gminne – 99,8 km (w tym ilość dróg asfaltowych 23,20 km, ilość dróg wzmocnionych tłuczniem i żużlem 34,5 km, natomiast drogi gruntowe 42,10 km; na terenie Gminy eksploatowane są drogi szutrowe o szerokości 3m,), drogi powiatowe – 44,76 km, drogi wojewódzkie – 12,3 km. Ilość osób zamieszkałych (na podstawie złożonych deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami) – 4543 osób +/- 2% (zamieszkanie okresowe). Liczba budynków wielolokalowych – 3 (Karczmiska Pierwsze – ul. Szkolna 3, ul. Pogodna 87, ul. Południowa 1). Ilość nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne – 54. Ilość pojemników na odpady zmieszane na nieruchomości niezamieszkałych: poj. 60 l – 5 szt., poj. 120 l – 34 szt., poj. 240 l – 23 szt., poj. 1100 l – 22 szt. Tabela - z powodów technicznych brak możliwości wprowadzenia - zamawiający odsyła do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3.6.2. Ilość odpadów odebranych z terenu Gminy Karczmiska [Mg] - Tabela z powodów technicznych brak możliwości wprowadzenia - zamawiający odsyła do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3.6.3. Ilość dostarczonych właścicielom nieruchomości worków na odpady zbierane selektywnie [szt.]. Tabela - z powodów technicznych brak możliwości wprowadzenia - zamawiający odsyła do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3.6.4. Ilość odpadów odebranych z PSZOK [Mg]. Tabela - z powodów technicznych brak możliwości wprowadzenia - zamawiający odsyła do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dane dotyczące ilości mieszkańców, pojemników, punktów adresowych oraz ilości odpadów w 2020 r. mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia bądź zmniejszenia ilości obsługiwanych nieruchomości oraz nie zapewnia realizacji zamówienia w prognozowanych ilościach odpadów. 3.7. Obowiązki Wykonawcy: 3.7.1 Cykliczne przekazywanie odebranych z terenu Gminy Karczmiska odpadów komunalnych do wskazanych przez Zamawiającego instalacji: Instalacji Komunalnej w Puławach – Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Puławach przy ul. Dęblińskiej 96, obsługiwanego przez Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy lub w przypadku jej awarii do instalacji zastępczych określonych w „Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego 2022”. W przypadku przekroczenia możliwości technicznych zagospodarowania odpadów w Instalacji Komunalnej w Puławach Wykonawca zobowiązany jest przekazać odpady odebrane z terenu Gminy do innej instalacji wskazanej przez Zamawiającego. 3.7.2. Uzgodnienie harmonogramu dostaw odpadów do Instalacji Komunalnej dostosowanego do terminów odbioru odpadów z terenu Gminy Karczmiska. 3.7.3. Zapoznanie się oraz przestrzeganie Regulaminu przyjmowania i postępowania z odpadami w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych prowadzonym przez ZUK Sp. z o.o. w Puławach. 3.7.4. W przypadku gdy Instalacja Komunalna ulegnie awarii lub z innych przyczyn nie będzie mógł przyjmować odpadów – Wykonawca zobowiązany jest, po otrzymaniu dyspozycji od Zamawiającego, przewieźć odpady do instalacji zastępczej własnym kosztem w ramach zaoferowanej ceny ofertowej. 3.7.5. Terminowe wykonywanie przedmiotowej usługi zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem. 3.7.6. Wykonywanie usługi w sposób uniemożliwiający mieszanie odpadów nieselektywnie zebranych z poszczególnymi frakcjami odpadów zebranymi selektywnie. Wykonawca może dokonywać odbioru od właścicieli nieruchomości więcej niż jednej frakcji odpadów komunalnych selektywnie zebranych jednym pojazdem w czasie jednego przejazdu ustaloną w harmonogramie odbioru odpadów trasą, tylko w przypadku jeśli posiada pojazd do tego przystosowany, który uniemożliwia mieszanie ze sobą poszczególnych frakcji odpadów. 3.7.7. Prowadzenie dokumentacji związanej ze świadczeniem usługi oraz przekazywanie Zamawiającemu sprawozdań określonych obowiązującymi przepisami prawa. 3.7.8. Przekazanie Zamawiającemu po podpisaniu umowy szczegółowych danych pojazdów oraz osób biorących udział w realizacji zamówienia celem przekazania danych przez Zamawiającego do Instalacji Komunalnej. 3.7.9. Niedokonywanie jakichkolwiek czynności związanych z odzyskiem lub unieszkodliwieniem bądź też zmianą ilości odebranych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości lub przekazywania ich innych nieuprawnionym podmiotom. 3.7.10. Ponoszenie całkowitej odpowiedzialność za prawidłowe postępowanie z odebranymi i transportowanymi odpadami, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku, transportu, spraw formalno-prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu podmiotowi prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. 3.8. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy. 3.8.1. Odbieranie wszystkich odpadów komunalnych wystawionych bez ograniczenia ich ilości przez właścicieli nieruchomości do granicy nieruchomości przyległej do drogi publicznej, z PSZOK, z placów rekreacyjnych oraz zgromadzonych podczas akcji zbiórki lub z miejsc uzgodnionych przez Wykonawcę z właścicielem nieruchomości. 3.8.2. Przekazanie odebranych odpadów komunalnych do Instalacji Komunalnej tego samego dnia, w którym odpady zostały odebrane od właścicieli nieruchomości. 3.8.3. Cykliczna, zgodna z terminem odbioru danej frakcji odpadów dostawa kompletu worków zakupionych na własny koszt przez Wykonawcę, przeznaczonych na odpady selektywnie zbierane w poszczególnych kolorach do każdego podanego punktu adresowego, w ilości odpowiadającej ilości wystawionych worków. Na wniosek właściciela nieruchomości Wykonawca wydaje dodatkowe worki odpowiadające zwiększonemu zapotrzebowaniu. 3.8.4. Dostarczane worki muszą cechować się następującymi parametrami: pojemność 120 l; wykonane z tworzywa LDPE o grubości nie mniejszej niż 60 mikronów, posiadające mocny i trwały zgrzew uniemożliwiający rozerwanie worka podczas normalnej eksploatacji pod ciężarem odpadów, posiadające jednostronny czytelny nadruk w kolorze kontrastującym z barwą worka. Worki przeznaczone do: 1) gromadzenia papieru i kartonu – w kolorze niebieskim winny być opatrzone napisem „PAPIER”, 2) metali i tworzyw sztucznych oraz opakowań wielomateriałowych – w kolorze żółtym winny być opatrzone napisem „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”, 3) bioodpadów – w kolorze brązowym winny być opatrzone napisem „BIO”, 4) szkła – w kolorze zielonym winny być opatrzone napisem „SZKŁO”. Wszystkie worki winny być opatrzone napisem „GMINA KARCZMISKA”. 3.8.5. Prowadzenie kontroli zawartości wystawionych przez właścicieli nieruchomości worków i pojemników pod kątem wypełniania obowiązku zbierania odpadów zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku i złożoną deklaracją – poprzez zajrzenie do nich. 3.8.6. W przypadku stwierdzenia, iż w worku lub pojemniku przeznaczonym na odpady segregowane znajdują się odpady niewłaściwie posegregowane – Wykonawca odbiera je jako odpady zmieszane odnotowując zdarzenie w miesięcznym protokole realizacji usług. 3.8.7. Powiadomienie właściciela nieruchomości w przypadku naruszenia Regulaminu poprzez przylepienie na pojemniku nalepki z napisem „niewłaściwa segregacja”. 3.8.8. Dostarczanie Zamawiającemu do 10 dnia miesiąca następnego wraz z fakturą za miesiąc poprzedni protokołu wykonania usługi zgodnego z załącznikiem Nr 9 do SIWZ. 3.8.9. Protokół zawiera informacje o odstępstwach od obowiązków zawartych w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy, dotyczące m.in.: braku wyposażenia nieruchomości w pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych, wystawianiu odpadów w innych workach lub poza pojemnikami, prowadzeniu niewłaściwej segregacji, niemożliwości odebrania odpadów z danej nieruchomości ze względu na brak współdziałania właściciela nieruchomości lub innych nieprawidłowościach mających znaczenie dla świadczenia usługi wraz z podaniem identyfikatora punktu wywozowego. Oprócz opisu w miesięcznym protokole realizacji usługi zaistniałe zdarzenia należy również udokumentować zdjęciem lub nagraniem. Na prośbę Zamawiającego Wykonawca udostępnia inne informacje związane ze świadczeniem usług, niezbędne Zamawiającemu do realizacji ustawowych obowiązków. 3.8.10. Wyposażenie wszystkich pojazdów odbierających odpady z terenu Gminy Karczmiska w elektroniczny system monitoringu bazujący na GPS rejestrujący przebieg tras. Wszystkie zapisane zdarzenia (załadunek, wyładunek) muszą być rozszerzone o datę i czas oraz współrzędne geograficzne zdarzeń. 3.8.11. Odbieranie odpadów komunalnych z punktów wywozowych ujętych w wykazie, który Zamawiający prześle Wykonawcy niezwłocznie po podpisaniu umowy. Wykaz ten podlegał będzie aktualizacji z częstotliwością jeden raz w miesiącu i przesyłany będzie Wykonawcy przed kolejnym terminem odbioru odpadów drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia przedmiotowej usługi w danym miesiącu zgodnie z harmonogramem ze wszystkich punktów adresowych z zaktualizowanego wykazu. 3.8.12. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę, że nieruchomość, na której zamieszkują mieszkańcy nie jest ujęta w wykazie nieruchomości, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym Zamawiającego – pisemnie, telefonicznie lub drogą elektroniczną. 3.8.13. Uporządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami rozsypanymi z wystawionych pojemników lub worków w trakcie realizacji usługi. 3.8.14. Comiesięczne dostarczenie Zamawiającemu kart przekazania odpadów oraz informacji dotyczących ilości oraz rodzaj odpadów dostarczonych do instalacji, a także ilości wydanych mieszkańcom gminy worków. 3.8.15. Wszystkie przedkładane do rozliczenia realizacji usługi dokumenty należy sporządzać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym z przepisami o BDO oraz ustawy o odpadach. 3.8.16. Wykonanie i kolportaż do wszystkich podanych przez Zamawiającego punktów adresowych harmonogramu odbioru odpadów wraz ze znajdującymi się na odwrocie informacjami dotyczącymi systemu gospodarowania odpadami komunalnymi – w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 3.8.17. Zagwarantowany, permanentny przez okres realizacji zamówienia, dostęp do przebiegu tras dziennych samochodów odbierających odpady, widocznych na mapach poprzez interfejs www – przeglądarkę internetową. Dostęp ten zostanie nieodpłatnie umożliwiony Zamawiającemu najpóźniej od dnia świadczenia usługi przez Wykonawcę. 3.8.18. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca jest zobowiązany zapewnić pojazd zastępczy o zbliżonych parametrach. 3.8.19. Przestrzeganie zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych, które będą przekazywane lub udostępnione w związku lub w wyniku realizacji przedmiotowej usługi zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, oraz ustawy o ochronie danych osobowych. 3.8.20. Zawarcia, w dniu podpisania umowy głównej, umowy powierzenia danych osobowych. 3.8.21. Realizacja usługi również w przypadkach kiedy dojazd do nieruchomości lub punktów zbiórki odpadów jest utrudniony, w szczególności w przypadku złych warunków atmosferycznych, sezonowych utrudnień związanych z pogodą, z powodu prowadzonych remontów dróg, objazdów, uroczystości, itp. – w takich przypadkach nie przysługują Wykonawcy roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy. W przypadku braku możliwości dojazdu odpady komunalne winny zostać odebrane w możliwie najkrótszym terminie. 3.8.22. Wymiana lub naprawa pojemnika, w przypadku jego uszkodzenia z winy realizującego usługę, w terminie podanym w ofercie, od dnia uznania winy. 3.8.23. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu bądź zdrowiu osób trzecich powstałe podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 3.8.24. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca podczas realizacji usługi odbioru dystrybuuje inne dokumenty związane z systemem gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie gminy w postaci ulotek informacyjnych, bez dodatkowego wynagrodzenia. 3.8.25. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia badań, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 16 lipca 2015 r. w sprawie dopuszczania odpadów do składowania na składowiskach (Dz.U. poz. 1277). 3.8.26. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności podczas realizacji zamówienia – art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - kierowcy pojazdów, - osoby nadzorujące odbiór odpadów, - obsługa pojazdów odbierających odpady. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych. 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511000-2
90511300-5
90513100-7
90512000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-01-01   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: a) Wykonawca posiada wpis do prowadzonego przez Wójta Gminy Karczmiska rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w ustawie z dnia 13 wrzenia 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, b) Wykonawca jest wpisany do prowadzonego przez właściwego marszałka województwa Rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, który stanowi integralną część Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, zgodnie z ustawą o odpadach.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek zostanie przez Zamawiającego uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek zostanie przez Zamawiającego uznany za spełniony, jeżeli: a) Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej jednej usługi polegającej na odbieraniu i transporcie odpadów komunalnych o łącznej masie nie mniejszej niż 600,00 Mg wykonanej na rzecz właścicieli nieruchomości przez okres następujących po sobie 12 miesięcy, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, terminu wykonania. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, iż wykonane usługi zostały wykonane należycie (tj. referencje, listy referencyjne, poświadczenia, protokoły odbioru), b) Wykonawca dysponował będzie niezbędnymi środkami transportu drogowego do wykonywania zamówienia, w postaci: 1. co najmniej dwoma pojazdami specjalistycznymi bezpylnymi przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z pojemników o pojemności 60 l, 120 l, 240 l, 1100 l; 2. co najmniej dwoma pojazdami do odbierania odpadów komunalnych zbieranych selektywnie; 3. co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. W/w pojazdy muszą być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju pojazdu oraz w system czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów. Stan techniczny pojazdów wykorzystywanych do realizacji usługi odbioru odpadów komunalnych musi być zgodny z obowiązującymi przepisami, c) zatrudniał będzie osoby posiadające aktualne uprawnienia do kierowania w/w pojazdami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
12.9. Zamawiający żąda następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania. 12.9.1 odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1. 12.9.2 zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w z całości wykonania decyzji właściwego organu; 12.9.3 zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 12.9.4. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; 12.10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 12.11. Wykonawca powinien złożyć odpowiedniki polskich zaświadczeń o niezaleganiu w opłacaniu podatków, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, odpisu z KRS lub CEIDG. Dopiero w przypadku niewystawiania takich dokumentów przez organy publiczne wykazanie braku podstaw do wykluczenia możliwe jest poprzez złożenie oświadczenia przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument dotyczy. 12.12. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale XII SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
12.8. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty 12.8.1. dokument potwierdzający wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Karczmiska, 12.8.2. zawiadomienie o nadaniu nr rejestrowego w rejestrze podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzonego przez właściwego marszałka województwa na podstawie ustawy o odpadach, 12.8.3. wykaz wykonanych usług, 12.8.4. dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 12.8.5. wykaz narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, 12.8.6. wykaz osób, którymi wykonawca będzie dysponował w celu realizacji – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
12.4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas rozpatrzenia zgłoszonej przez Zamawiającego reklamacji dotyczącej niewłaściwego świadczenia usługi 20,00
Czas wymiany uszkodzonego pojemnika 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
26.2. Na podstawie i w granicach art. 144 ust.1 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień umowy, która może nastąpić w formie pisemnego aneksu w sytuacji wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem wskazanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w tym: zmiany obowiązującej wysokości podatku od towarów i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – o ile zmiany te spowodują zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy o kwotę stanowiącą różnicę między nowo obowiązującą a dotychczasową wysokością w/w stawek, jednakże wyłącznie za okres po wejściu w życie zmiany ich wysokości; w razie zaistnienia w/w zmian, Wykonawca w terminie 30 dni od daty wejścia w życie dowolnej z powyższych zmian, przedstawi Zamawiającemu w formie pisemnej wniosek o zmianę wynagrodzenia zawierający wyliczenia i dowody (np.: umowy o pracę, umowy o dzieło, umowy zlecenia, itp.), z których będzie wynikać, w jaki sposób przedmiotowe zmiany wymienione wpływają na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę i mogą być podstawą do zmiany wartości umowy; po zaakceptowaniu przedstawionego wniosku przez Zamawiającego strony podpiszą aneks do umowy określający zmianę wynagrodzenia Wykonawcy, b) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy przy zaistnieniu niezależnych od Stron Umowy zdarzeń o charakterze siły wyższej, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań; strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu Umowy; za siłę wyższą uważa się zdarzenie zewnętrzne, którego skutków nie da się przewidzieć, ani im zapobiec, takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź, oraz inne zdarzenia takie jak wojnę, zamieszki, skażenie radioaktywne, itp., c) wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeśli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, d) zmiany przepisów prawa wpływającej na zasady lub sposób lub zakres odbierania odpadów komunalnych – o ile zmiany te spowodują zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-17, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady do dociepleń - Stanin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję brygady do dociepleń. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI