Oczyszczenie i udrożnienie rowów przy kompleksie odwodnieniowym Łączany –Skawina,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Oczyszczenie i udrożnienie rowów przy kompleksie odwodnieniowym Łączany –Skawina, gmina Brzeźnica, woj. małopolskie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-09-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa - Zarząd Zlewni w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2018-08-27
  • Numer ogłoszenia608878-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 608878-N-2018 z dnia 2018-08-27 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa - Zarząd Zlewni w Krakowie : Oczyszczenie i udrożnienie rowów przy kompleksie odwodnieniowym Łączany –Skawina, gmina Brzeźnica, woj. małopolskie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa - Zarząd Zlewni w Krakowie , krajowy numer identyfikacyjny 368302575, ul. ul. Marszałak J. Piłsudskiego   22 , 30-109  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 124299444 wew. 21, 12 271 15 16, e-mail kradon@wody.gov.pl, izlezarczyk@wody.gov.pl, faks -.
Adres strony internetowej (URL): https://wodypolskie.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://wodypolskie.bip.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy PZP w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy-Prawo zamówien publicznych oraz niektórych innych ( Dz.U z 2016 r. poz. 1020) ustaw składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. -Prawo pocztowe ( Dz.U.poz. 1529 oraz z 2015 r. poz.1830) osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, Zarząd Zlewni Wisły w Krakowie, 31-109 Kraków, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 22

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczenie i udrożnienie rowów przy kompleksie odwodnieniowym Łączany –Skawina, gmina Brzeźnica, woj. małopolskie.
Numer referencyjny: 406/ZZK/2018/KR
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest oczyszczenie i udrożnienie rowów przy kompleksie odwodnieniowym Łączany –Skawina, gmina Brzeźnica, woj. małopolskie. Część 1 „Konserwacja odcinka wlotowego do kanału małopolskiego – rów M” Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania konserwacja odcinka wlotowego do kanału małopolskiego pod nazwą rów M. Rów „M” jest odbiornikiem wód potoku Wilgoszcz wprowadzanych z wykorzystaniem koryta w dnie starego kanału małopolskiego do potoku Spytkowickiego. Konserwacja będzie polegała na: - wykoszeniu porostów ze skarp wraz z wygrabieniem oraz wycince zakrzaczeń, - wywiezieniu pozostałości po wycince, - wyprofilowaniu skarp i odmuleniu dna kanału ( średnie zamulenie 30cm) na odcinku 650mb. Część 2: „Konserwacja kompleksu odwodnieniowego Łączany” Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania konserwacji rowów wchodzących w skład kompleksu odwodnieniowego Łączany. Spiętrzenie Wisły stopniem wodnym w miejscowości Łączany spowodowało konieczność budowy urządzeń wodnych mających na celu likwidację ujemnych skutków piętrzenia. Funkcję ta pełnią rowy wchodzące w skład kompleksu odwodnieniowego Łączany. Prace konserwacyjne mają na celu utrzymanie istniejących urządzeń w dobrym stanie technicznym, zapewniającym swobodny spływ wód pochodzących zarówno z przesięków jak i spływów powierzchniowych. Dobry stan techniczny rowów w tym ich drożność eliminuje również zagrożenie występowania podtopień przyległych terenów i zabudowań podczas trwania deszczów nawalnych. W bieżącym roku należy przeprowadzić roboty w zakresie obejmującym konserwację rowów: rów R, K/Szwed”, J Przewóz, K/Lipowa, X Zarzecze Konserwacja będzie polegała na: - wykoszeniu porostów ze skarp wraz z wygrabieniem oraz wycince zakrzaczeń, - wywiezieniu pozostałości po wycince, - wyprofilowaniu skarp i odmuleniu dna ( średnie zamulenie 20cm) na odcinku 1954mb ( średnie zamulenie 10cm) na odcinku 2037mb. Część 3: „Konserwacja rowów dopływowych R1-R6” Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania konserwacji rowów dopływowych R1-R6. Rów „R” o długości 6400m jest główną magistralą systemu likwidującego ujemne skutki piętrzenia wód rzeki Wisły stopniem wodnym w Łączanach. Rów „R’ jest odbiornikiem wód doprowadzanych do niego z rowów bocznych. Obecnie okresowej konserwacji wymagają rowy boczne tj. R-1, R-2, R-3, R-4, R-5, R-6. Prace konserwacyjne umożliwią prawidłowe odprowadzenie wód z terenu objętego kompleksem odwodnieniowym Łączany Konserwacja będzie polegała na: - wykoszeniu porostów ze skarp wraz z wygrabieniem oraz wycince zakrzaczeń, - wywiezieniu pozostałości po wycince, - wyprofilowaniu skarp i odmuleniu dna ( średnie zamulenie 20cm) na odcinku 2351mb Część 4: „Wykonanie udrożnienia rowów Chrząstowickich nr 1 i 2” Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania konserwacji rowów Chrząstowickich nr 1 i 2, wchodzących w skład urządzeń kompleksu odwodnieniowego Łączany. Utrzymanie w dobrej kulturze stanu technicznego tych rowów wymaga przeprowadzenia prac konserwacyjnych polegających na ich pogłębieniu oraz wykoszeniu skarp. Starannego oczyszczenia z namułów wymagają również istniejące na rowach przepusty. Wykonanie tych prac gwarantuje utrzymanie drożności oraz znacząco ogranicza możliwość występowania lokalnych podstopień w rejonie wsi Chrząstowice. Konserwacja będzie polegała na: - wykoszeniu porostów ze skarp wraz z wygrabieniem - wywiezieniu wykoszonych porostów z odcinka 1300mb - wyprofilowaniu skarp i odmuleniu dna ( średnie zamulenie 10cm) na odcinku 975mb (średnie zamulenie 20cm ) na odcinku 1810mb Część 5: „Wykonanie konserwacji potoku Jezioro” Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania konserwacji potoku Jezioro zlokalizowanego przy kompleksie odwodnieniowym Łączany. „Potok Jezioro” jest to stare koryto pozostałe po wykonaniu przekopu odprowadzającego jego wody poprzez śluzę wałową do rzeki Wisły. Stare koryto odprowadza głównie wody opadowe z rejonu przysiółka Miejsce. Z uwagi na lokalizację w osuszonym starorzeczu Wisły, niezbędne jest przeprowadzanie prac konserwacyjnych polegających na wykoszeniu skarp oraz pogłębieniu i wyprofilowaniu koryta. Systematyczne przeprowadzanie tych prac uniemożliwia powstawanie rozlewisk w tym rejonie oraz gwarantuje swobody odpływ wód zwłaszcza po wystąpieniu opadów. Konserwacja będzie polegała na: - wykoszeniu porostów ze skarp wraz z wygrabieniem - wywiezieniu i utylizacji starego ubezpieczenia, - wyprofilowaniu skarp i odmuleniu dna ( średnie zamulenie 30cm) na odcinku 694mb

II.5) Główny kod CPV: 90513600-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
77310000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 45
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W zakresie wszystkich części a)warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykonał ,co najmniej 2 usługi (potwierdzone dowodami określającymi, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty) polegające na wykoszeniu i odmuleniu, pogłębieniu lub udrożnieniu rowów wykonanych na obiekcie hydrotechnicznym lub melioracyjnym, rzece lub potoku. W zakresie wszystkich części b) dysponują osobą lub osobami posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 ( tj. Dz. U. 2017 r., poz. 1332), to jest osobami lub osobą posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: - inżynieryjnej hydrotechnicznej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która będzie pełnić funkcję kierownika robót Zamawiający dopuszcza pełnienie przez w/w osobę funkcji kierownika robót na wszystkich częściach.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Jeżeli Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia, która jest obywatelem państw członkowskich Unii Europejskiej, musi wykazać, że osoba ta legitymuje się kwalifikacjami odpowiadającymi wymaganym uprawnieniom w kraju zamieszkania, jeśli takie w tym kraju obowiązują, z uwzględnieniem prawa do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394;ze zm.). Obywatel państwa członkowskiego posiadający kwalifikacje zawodowe architekta lub inżyniera budownictwa, który prowadzi zgodnie z prawem działalność w zakresie tego zawodu w innym niż Rzeczpospolita Polska państwie członkowskim, ma prawo do świadczenia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej usługi transgranicznej w rozumieniu art. 5 pkt 10 ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65; ze. zm.) w zawodzie odpowiednio architekta lub inżyniera budownictwa na zasadach określonych w przepisie art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U.2016r.poz. 1725;ze. zm).
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1). Wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 5 do siwz – „WYKAZ ZREALIZOWANYCH USŁUG” 2). Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także z zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 6 do siwz - „WYKAZ OSÓB”.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. Wypełniony druk Oferta, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo lub inny dokument upoważniający do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku podpisania oferty przez inną osobę-y niż wymienione w odpisie z właściwego rejestru.3. Dokument ustanawiający Pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.4. Wypełnione kalkulacje ofertowe, stanowią 8a ,8b 8c , 8d, lub 8e . 5. Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego w sytuacji gdy wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej zamawiającego, przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej, w przypadku kiedy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie kierownika robót 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: a) zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia; b) zmiany kont bankowych, c) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; d) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie ulegnie odpowiedniej zmianie, przy czym cena netto pozostanie niezmieniona; e) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy; 2. Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku: a). zdarzeń losowych tj. podtopienia terenu robót, spowodowanego powodzią lub intensywnymi opadami deszczu tylko jeśli uniemożliwia to prowadzenie prac, bądź też wystąpienia innych okoliczności niezależnych od wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na termin wykonania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-05, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: „Konserwacja odcinka wlotowego do kanału małopolskiego – rów M”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 „Konserwacja odcinka wlotowego do kanału małopolskiego – rów M” Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania konserwacja odcinka wlotowego do kanału małopolskiego pod nazwą rów M. Rów „M” jest odbiornikiem wód potoku Wilgoszcz wprowadzanych z wykorzystaniem koryta w dnie starego kanału małopolskiego do potoku Spytkowickiego. Konserwacja będzie polegała na: - wykoszeniu porostów ze skarp wraz z wygrabieniem oraz wycince zakrzaczeń, - wywiezieniu pozostałości po wycince, - wyprofilowaniu skarp i odmuleniu dna kanału ( średnie zamulenie 30cm) na odcinku 650mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90513600-2, 77310000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie kierownika robót 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: „Konserwacja kompleksu odwodnieniowego Łączany”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania konserwacji rowów wchodzących w skład kompleksu odwodnieniowego Łączany. Spiętrzenie Wisły stopniem wodnym w miejscowości Łączany spowodowało konieczność budowy urządzeń wodnych mających na celu likwidację ujemnych skutków piętrzenia. Funkcję ta pełnią rowy wchodzące w skład kompleksu odwodnieniowego Łączany. Prace konserwacyjne mają na celu utrzymanie istniejących urządzeń w dobrym stanie technicznym, zapewniającym swobodny spływ wód pochodzących zarówno z przesięków jak i spływów powierzchniowych. Dobry stan techniczny rowów w tym ich drożność eliminuje również zagrożenie występowania podtopień przyległych terenów i zabudowań podczas trwania deszczów nawalnych. W bieżącym roku należy przeprowadzić roboty w zakresie obejmującym konserwację rowów: rów R, K/Szwed”, J Przewóz, K/Lipowa, X Zarzecze Konserwacja będzie polegała na: - wykoszeniu porostów ze skarp wraz z wygrabieniem oraz wycince zakrzaczeń, - wywiezieniu pozostałości po wycince, - wyprofilowaniu skarp i odmuleniu dna ( średnie zamulenie 20cm) na odcinku 1954mb ( średnie zamulenie 10cm) na odcinku 2037mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90513600-2, 77310000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie kierownika robót 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: „Konserwacja rowów dopływowych R1-R6”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania konserwacji rowów dopływowych R1-R6. Rów „R” o długości 6400m jest główną magistralą systemu likwidującego ujemne skutki piętrzenia wód rzeki Wisły stopniem wodnym w Łączanach. Rów „R’ jest odbiornikiem wód doprowadzanych do niego z rowów bocznych. Obecnie okresowej konserwacji wymagają rowy boczne tj. R-1, R-2, R-3, R-4, R-5, R-6. Prace konserwacyjne umożliwią prawidłowe odprowadzenie wód z terenu objętego kompleksem odwodnieniowym Łączany Konserwacja będzie polegała na: - wykoszeniu porostów ze skarp wraz z wygrabieniem oraz wycince zakrzaczeń, - wywiezieniu pozostałości po wycince, - wyprofilowaniu skarp i odmuleniu dna ( średnie zamulenie 20cm) na odcinku 2351mb
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90513600-2, 77310000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie kierownika robót 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: „Wykonanie udrożnienia rowów Chrząstowickich nr 1 i 2”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania konserwacji rowów Chrząstowickich nr 1 i 2, wchodzących w skład urządzeń kompleksu odwodnieniowego Łączany. Utrzymanie w dobrej kulturze stanu technicznego tych rowów wymaga przeprowadzenia prac konserwacyjnych polegających na ich pogłębieniu oraz wykoszeniu skarp. Starannego oczyszczenia z namułów wymagają również istniejące na rowach przepusty. Wykonanie tych prac gwarantuje utrzymanie drożności oraz znacząco ogranicza możliwość występowania lokalnych podstopień w rejonie wsi Chrząstowice. Konserwacja będzie polegała na: - wykoszeniu porostów ze skarp wraz z wygrabieniem - wywiezieniu wykoszonych porostów z odcinka 1300mb - wyprofilowaniu skarp i odmuleniu dna ( średnie zamulenie 10cm) na odcinku 975mb (średnie zamulenie 20cm ) na odcinku 1810mb
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90513600-2, 77310000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie kierownika robót 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: „Wykonanie konserwacji potoku Jezioro”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania konserwacji potoku Jezioro zlokalizowanego przy kompleksie odwodnieniowym Łączany. „Potok Jezioro” jest to stare koryto pozostałe po wykonaniu przekopu odprowadzającego jego wody poprzez śluzę wałową do rzeki Wisły. Stare koryto odprowadza głównie wody opadowe z rejonu przysiółka Miejsce. Z uwagi na lokalizację w osuszonym starorzeczu Wisły, niezbędne jest przeprowadzanie prac konserwacyjnych polegających na wykoszeniu skarp oraz pogłębieniu i wyprofilowaniu koryta. Systematyczne przeprowadzanie tych prac uniemożliwia powstawanie rozlewisk w tym rejonie oraz gwarantuje swobody odpływ wód zwłaszcza po wystąpieniu opadów. Konserwacja będzie polegała na: - wykoszeniu porostów ze skarp wraz z wygrabieniem - wywiezieniu i utylizacji starego ubezpieczenia, - wyprofilowaniu skarp i odmuleniu dna ( średnie zamulenie 30cm) na odcinku 694mb
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90513600-2, 77310000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie kierownika robót 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy fliziarzy - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję poj. pracowników lub brygadę fliziarzy. Realizacja: Prace na terenie Krakowa. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kraków: Dostawa przełączników sieciowych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kraków: Zakwaterowanie i wyżywienie dla kierowców uczestników narady
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Kompleksowe zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 03
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Usługa odbioru i utylizacji odpadów medycznych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI