Obsługa punktu przeładunkowego wraz z punktem selektywnej zbiórki odpadów komunalnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Obsługa punktu przeładunkowego wraz z punktem selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w miejscowości Smolna (gmina Oleśnica)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKępno
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-04-11
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Zagospodarowania Odpadów Olszowa Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2019-04-03
  • Numer ogłoszenia533326-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 533326-N-2019 z dnia 2019-04-03 r.

Zakład Zagospodarowania Odpadów Olszowa Sp. z o.o.: Obsługa punktu przeładunkowego wraz z punktem selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w miejscowości Smolna (gmina Oleśnica)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zagospodarowania Odpadów Olszowa Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 25094533300000, ul. Olszowa, ul. Bursztynowa  55 , 63-600  Kępno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 62 78 211 90, e-mail biuro@zzo-olszowa.pl, faks 627 514 166.
Adres strony internetowej (URL): http://www.zzo-olszowa.bip.net.pl
Adres profilu nabywcy: www.zzo-olszowa.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Podmiot prawa handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.zzo-olszowa.bip.net.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.zzo-olszowa.bip.net.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Siedziba Zamawiającego
Adres:
ZZO Olszowa Sp. z o.o., Olszowa, ul. Bursztynowa 55, 63-600 Kępno

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa punktu przeładunkowego wraz z punktem selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w miejscowości Smolna (gmina Oleśnica)
Numer referencyjny: 11/ZZO/2019/ZP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze punktu przeładunkowego wraz z punktem selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w miejscowości Smolna. 2. Do punktu przeładunkowego przyjmowane będą zmieszane odpady komunalne oraz odpady komunalne zbierane selektywnie. Zmieszane odpady komunalne, selektywnie zebrane odpady opakowaniowe w postaci papieru i tworzyw sztucznych poddawane będą prasowaniu w kontenerach. Pozostałe odpady magazynowane będą w kontenerach luzem. 3. Punkt przeładunkowy wraz z PSZOK położony jest w województwie dolnośląskim, w odległości ok. 10 km na południowy - wschód od miasta Oleśnica, przy drodze Gręboszyce-Smolna, obręb Smolna, na działce nr 74/2. Powierzchnia działki wynosi 0,2521 ha. Właścicielem działki jest ZZO Olszowa Sp. z o.o. 4. Wjazd na Punkt przeładunkowy i PSZOK w Smolnej odbywać się będzie z drogi powiatowej przez istniejącą bramę wjazdową oraz działkę nr 74/3. Na działce znajduje się zaplecze socjalne i techniczne składowiska odpadów (zlokalizowanego na działce 74/4 i 81/4) oraz sortownia odpadów (działka 74/3). Działki nr 74/3, 74/4 i 81/4 są własnością Miejskiej Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. z siedzibą w Oleśnicy, ul. 11 Listopada 17, 56-400 Oleśnica. 5. Zamawiający posiada w formie aktu notarialnego umowę ustanowienia bezpłatnej służebności gruntowej na rzecz każdorazowego właściciela nieruchomości polegającej na prawie przejazdu i przechodu przez działkę nr 74/3 w pasie drogi o szerokości ca. 4 m od wjazdu na działkę z drogi publicznej pomiędzy miejscowościami Smolna i Gręboszyce, przez wagę samochodową i plac sortowniczy, drogą wewnętrzną. 6. Wykonawca zapewni ładowarkę kołową umożliwiająca załadunek kontenerów KO 32 i KO 24 bez użycia rampy, wyposażoną w: szybkozłącze, jedną łyżkę o pojemności min. 2,4 m3 i jedną łyżkę typu krokodyl, w zakresie niezbędnym do obsługi punktu przeładunkowego oraz PSZOK na własny koszt. Koszty związane z bieżącą eksploatacją takie jak: paliwo, płyny eksploatacyjne, wymiana filtrów, mycie urządzenia, awaria ogumienia, naprawy, itd. ponosi Wykonawca. 7. Wykonawca, na terenie punktu przeładunkowego, powinien dysponować wagą samochodową o nośności minimum 40 000 kg o wymiarach minimalnych: szerokość 2,8 m i długość 9 m, posiadającą ważne świadectwo legalizacji. Zamawiający zastrzega sobie wgląd do dokumentów potwierdzających ważne świadectwo legalizacji. 8. Punkt przeładunkowy wraz z PSZOK w miejscowości Smolna stanowi integralną częścią regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych - Zakład Zagospodarowania Odpadów w miejscowości Olszowa. 9. Punkt przeładunkowy wraz z PSZOK jest objęty okresem trwałości projektu pn.: "Modernizacja systemu gospodarki odpadami na terenie południowej Wielkopolski oraz części powiatu Oleśnickiego" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Priorytetu III "Środowisko Przyrodnicze" Działania 3.1 "Racjonalizacja gospodarki odpadami i ochrona powierzchni ziemi" Schematu 1 "Projekty dotyczące tworzenia kompleksowych systemów gospodarki odpadami" w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 10. W skład obiektu wchodzi: 1) punkt przeładunkowy, na terenie którego odpady zmieszane oraz selektywnie zebrane opakowania z papieru i tworzyw sztucznych przeładowywane są do kontenerów transportowych zintegrowanych z prasami zagęszczającymi odpady; 2) punkt przeładunkowy odpadów wielkogabarytowych, odpadów zielonych oraz innych pochodzących z selektywnej zbiórki; 3) punkt selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, w którym mieszkańcy mają możliwość pozostawienia różnego rodzaju odpadów (w tym odpadów problemowych, takich jak: zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, wielkogabaryty, opony, odpady niebezpieczne zawierające substancje toksyczne) zebranych selektywnie. 11. Odpady przywożone są pojazdami do zbierania odpadów zmieszanych - m.in. śmieciarkami, samochodami kontenerowymi z zabudową hakową lub bramową. Dostarczane odpady muszą być ważone na wadze przed wjazdem na rampę przeładunkową, a następnie są przeładowywane do kontenerów transportowych ustawionych przy rampie przeładunkowej. Uwzględniając podział ze względu na rodzaj, odpady są ugniatane przy pomocy stacjonarnych pras i umieszczane w zamkniętych kontenerach lub przesypywane luzem do kontenerów usytuowanych przy rampie. Po wypełnieniu kontenerów odpady są transportowane do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych. Dostarczane przez mieszkańców na PSZOK odpady będą selektywnie gromadzone w przystosowanych do tego celu pojemnikach lub/i kontenerach lub/i magazynowane luzem. 12. Wykonawca uwzględni koszt opróżniania zbiorników na odcieki z terenu zrekultywowanego składowiska w razie jego przepełnienia. 13. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powierzone mu mienie. 14. Wykonawca zobowiązany jest do używania powierzonych maszyn i urządzeń zgodnie z przeznaczeniem oraz utrzymywania ich w należytym stanie. 15. Wykonawca po okresie obowiązywania umowy odda Zamawiającemu "maszyny i urządzenia" w stanie niepogorszonym, a zużycie materiału będzie wynikało jedynie z bieżącej, właściwej eksploatacji. 16. Wykonawca będzie prowadził ewidencję zużytych mediów w układzie miesięcznym. 17. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia przeglądów serwisowych zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową oraz konserwacji maszyn i urządzeń. 18. Koszty związane z przeprowadzeniem usług serwisowych oraz przeglądów pogwarancyjnych urządzeń będących własnością Zamawiającego pokrywa Zamawiający. 19. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości i porządku na terenie punktu przeładunkowego i PSZOK, selektywnie zebrane odpady komunalne winny być na bieżąco, po zapełnieniu pojemników, kontenerów lub innych miejsc do tego przeznaczonych przekazywane Zamawiającemu lub przekazywane podmiotom wskazanym przez Zamawiającego. 20. Wykonawca w ramach usługi zapewni na terenie punktu przeładunkowego i PSZOK bezpośrednią ochronę fizyczną mienia poza godzinami pracy punktu przeładunkowego i PSZOK. 21. Obsługa punktu przeładunkowego i PSZOK prowadzona będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 22. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia przedmiotowego zadania zgodnie z przepisami BHP oraz innymi przepisami prawa niezbędnymi do prawidłowego wykonywania usługi. 23. Obsługa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK): 1) usługa polegać będzie na zapewnieniu ciągłości funkcjonowania PSZOK, zgodnie z Ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. zwana dalej Ustawą. 2) w szczególności usługa polegać będzie na: przyjmowaniu od mieszkańców odpadów o kodach wskazanych w obowiązującej decyzji wydanej przez właściwy organ dla Zamawiającego na zbieranie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne, ich ważeniu, ewidencjonowaniu, czasowym magazynowaniu oraz w porozumieniu z Zamawiającym oddaniu do dalszego przetwarzania, unieszkodliwiania, odzysku lub recyklingu. 3) usługa realizowana będzie w miejscowości Smolna w obrębie PSZOK znajdującego się przy punkcie przeładunkowym na terenie działki nr 74/2 w miejscowości Smolna, gmina Oleśnica. 4) Wykonawca będzie przyjmował odpady komunalne od mieszkańców gmin wskazanych przez Zamawiającego. 5) przyjęcie odpadów do PSZOK, a także wszystkie inne czynności Wykonawca prowadził będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wytycznymi Zamawiającego. 6) przyjmowanie odpadów dostarczanych przez mieszkańców odbywać się będzie w obecności osoby wyznaczonej przez Wykonawcę i po okazaniu dokumentu potwierdzającego zamieszkanie na terenie gminy obsługiwanej przez PSZOK (np. dowodu osobistego, umowy najmu, deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi). 7) Wykonawca powinien wskazać rodzaj i kod odpadu oraz ocenić jakość (czy odpad jest czysty, jednorodny) dostarczanego odpadu. Do PSZOK nie dopuszcza się przyjmowania m.in. substancji/ odczynników chemicznych, azbestu, styropianu budowlanego, zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów medycznych i weterynaryjnych, itp. 8) Wykonawca powinien zwrócić szczególną uwagę na zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny. Zamawiający wymaga, aby przyjęcie i rozładunek, a następnie magazynowanie i załadunek prowadzony był w sposób manualny, niedopuszczający do uszkodzenia dostarczonego sprzętu. Organizacja magazynowania oraz załadunku odbywać się będzie zgodnie z zaleceniami Zamawiającego. Wykonawca powinien na bieżąco informować Zamawiającego o stanie technicznym dostarczanego zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. 9) Wykonawca ma obowiązek wskazać miejsce rozładunku odpadów, a w szczególnych przypadkach pomóc w ich rozładunku i/lub umieszczeniu w odpowiednich pojemnikach. 10) Wykonawca odpowiedzialny będzie za umieszczenie przyjętych odpadów, tak aby nie dopuścić do mieszania się odpadów o odrębnych kodach. 11) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić ewidencję odpadów przyjmowanych do PSZOK zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz przekazania zestawienia ważeń odpadów za poprzedni miesiąc rozliczeniowy w ciągu 3 dni roboczych po zakończonym miesiącu. 12) Wykonawca odpowiedzialny będzie za dbanie o jakość odpadów podczas ich magazynowania i dalszego załadunku. W szczególności uważać należy na: wpływ warunków atmosferycznych (Zamawiający bezwzględnie wymaga zabezpieczenia kontenerów podczas opadów atmosferycznych), właściwe magazynowanie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego bez uszkadzania poszczególnych elementów, właściwe, zgodne z przepisami magazynowanie odpadów niebezpiecznych, szkła w sposób umożliwiający łatwy załadunek. 13) Wykonawca zapewni załadowanie odpadów w sposób uzgodniony z Zamawiającym w celu ich transportowania. W szczególności Zamawiający wymaga ręcznego załadunku zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz załadunku odpadów wielkogabarytowych w sposób umożliwiający optymalizację transportu. 14) Obsługa PSZOK odbywać się będzie w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00 lub w innym czasie, po uzgodnieniu przez Strony. 15) Wszystkie koszty związane z bieżącą eksploatacją PSZOK, w tym m.in.: koszenie traw, utrzymanie w czystości urządzeń kanalizacyjnych, sprzątanie, odśnieżanie, bezpośrednia ochrona fizyczna mienia, opłaty za korzystanie z mediów, tj.: woda, odprowadzanie ścieków bytowych, deszczowych i przemysłowych z terenu PSZOK, a także energii elektrycznej ponosi Wykonawca. 24. Obsługa punktu przeładunkowego w miejscowości Smolna: 1) usługa polegać będzie na zapewnieniu ciągłości funkcjonowania punktu przeładunkowego. 2) usługa realizowana będzie w miejscowości Smolna, na terenie działek nr 74/2 i 74/3, gmina Oleśnica. 3) w szczególności usługa polegać będzie na: przyjęciu odpadów od przedsiębiorców posiadających wpis do rejestru działalności regulowanej zgodnie z Ustawą i/lub decyzję na transport, ważeniu odpadów, ich ewidencjonowaniu oraz bezpośrednim przeładowaniu w celu przekazania Zamawiającemu. 4) Wykonawca przyjmować będzie odpady komunalne o kodach wskazanych w obowiązującej decyzji wydanej przez właściwy organ dla Zamawiającego na zbieranie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne, z gmin wskazanych przez Zamawiającego i od przedsiębiorców wskazanych przez Zamawiającego. 5) Wykonawca każdorazowo będzie informował Zamawiającego o konieczności odbioru odpadów w sposób uzgodniony z Zamawiającym. 6) transport odpadów z punktu przeładunkowego w miejscowości Smolna do ZZO Olszowa zapewni Zamawiający. 7) Warunkiem przyjęcia odpadów punktu przeładunkowego w miejscowości Smolna będzie ich zważenie na wadze samochodowej opisanej w punkcie 7. 8) usługa będzie obejmowała ważenie pojazdów dowożących odpady i wyjeżdżających z terenu punktu przeładunkowego. 9) Wykonawca powinien wskazać rodzaj i kod odpadu oraz ocenić jakość (czy odpad jest czysty, jednorodny) dostarczanego odpadu. W szczególnych przypadkach (np. azbest) wykonawca winien nie dopuścić do przyjęcia i rozładunku odpadu. 10) Wykonawca odpowiedzialny będzie za weryfikację poprawności danych wprowadzanych z pomiarów wagowych ze stanem faktycznym i/lub danymi przedsiębiorców dostarczających odpady (np. pochodzenie odpadów, kod). 11) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić ewidencję odpadów przyjmowanych do punktu przeładunkowego w miejscowości Smolna zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz przekazania zestawienia ważeń odpadów za poprzedni miesiąc rozliczeniowy w ciągu 3 dni roboczych po zakończonym miesiącu. 12) przeładunek odpadów odbywać się będzie na rampie przeładunkowej. 13) szkło rozładowane będzie w wydzielonym boksie "na poziomie 0" lub z rampy przeładunkowej do kontenera. 14) przeładunek winien być prowadzony w sposób umożliwiający optymalizację transportu odpadów. 15) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w odpowiedni sposób przygotowywał i zabezpieczył odpad do transportu w sposób wskazany przez Zamawiającego. 16) Wykonawca powinien umiejętnie wypełniać przestrzeń kontenera odpadami w celu przetransportowania jak największej, dopuszczalnej ilości odpadu. 17) Wykonawca odpowiedzialny będzie za dbanie o jakość odpadów podczas ich załadunku. W szczególności uważać należy na wpływ warunków atmosferycznych (Zamawiający bezwzględnie wymaga zabezpieczenia kontenerów podczas opadów atmosferycznych). 18) obsługa punktu przeładunkowego odbywać się będzie w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 15:00 lub w innym czasie, po uzgodnieniu przez Strony; 19) Wszystkie koszty związane z bieżącą eksploatacją punktu przeładunkowego, w tym m.in.: koszenie traw, utrzymanie w czystości urządzeń kanalizacyjnych, sprzątanie, odśnieżanie, bezpośrednia ochrona fizyczna mienia, opłaty za korzystanie z mediów, tj.: woda, odprowadzanie ścieków bytowych, deszczowych i przemysłowych z terenu punktu przeładunkowego, a także energii elektrycznej ponosi Wykonawca;

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511200-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-05-01   lub zakończenia: 2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie według zapisów punktu 8.1. niniejszej SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca spełnia warunek, jeżeli: 1. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie posiada doświadczenie w: a) prowadzeniu punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) przez okres minimum 6 miesięcy; b) przeładunku minimum 250 Mg/m-ąc zmieszanych odpadów komunalnych przez okres minimum 6 miesięcy; 2. dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym m.in.: a) osobą posiadającą świadectwo kwalifikacji w zakresie gospodarowania odpadami, b) osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000.00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia i godziny składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 91 1090 1144 0000 0001 1140 4435; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Szczegółowo określone w SIWZ. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy poza przewidzianymi w ustawie Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-11, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, napisana czytelnym pismem ręcznym przy użyciu nieścieralnego atramentu, komputerowo lub na maszynie.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygadę 3-6 osobową do prac wodno-kanalizacyjnych, sieci zewnętrznych - Nowy Tomyśl
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygadę 3-6 osobową do prac wodno-kanalizacyjnych, sieci zewnętrznych. Wymagania: brygada 3-6 osoby, znajomość zasad bhp, przestrzeganie zasad panujących w miejscu pracy, wypełnianie obowiązków, punktualność, rzetelność, uczciwość, doświadczenie, dbałość o materiały, utrzymanie porządku na stanowisku pracy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI