Zakup i dostawę butelek z podłożem do posiewu krwi i płynów ustrojowych oraz materiałów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawę butelek z podłożem do posiewu krwi i płynów ustrojowych oraz materiałów eksploatacyjnych i zużywalnych wraz z dzierżawą aparatu do hodowli i ciągłego monitorowania posiewów krwi i innych płynów ustrojowych przez okres 24 miesięcy oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi .
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoOpole
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegopodmiot prawa publicznego
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPS ZOZ WCM Opole
  • Data publikacji ogłoszenia2017-04-04
  • Numer ogłoszenia2017/2017/58675
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 58675 - 2017 z dnia 2017-04-04 r.
Opole: zakup i dostawę butelek z podłożem do posiewu krwi i płynów ustrojowych oraz materiałów eksploatacyjnych i zużywalnych wraz z dzierżawą aparatu do hodowli i ciągłego monitorowania posiewów krwi i innych płynów ustrojowych przez okres 24 miesięcy oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi .
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 32679

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 36171

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: PS ZOZ WCM Opole, krajowy numer identyfikacyjny 530512391, ul. Al. Wincentego Witosa   26, 45-418  Opole, państwo Polska, woj. opolskie, tel. 77 4520114, faks , e-mail zamowienia@wcm.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup i dostawę butelek z podłożem do posiewu krwi i płynów ustrojowych oraz materiałów eksploatacyjnych i zużywalnych wraz z dzierżawą aparatu do hodowli i ciągłego monitorowania posiewów krwi i innych płynów ustrojowych przez okres 24 miesięcy oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi .
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
TLZP/2-23/233/27/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
zakup i dostawę butelek z podłożem do posiewu krwi i płynów ustrojowych oraz materiałów eksploatacyjnych i zużywalnych wraz z dzierżawą aparatu do hodowli i ciągłego monitorowania posiewów krwi i innych płynów ustrojowych przez okres 24 miesięcy oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi .
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 33696500-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1  
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 4 Prawa zamówień publicznych, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na finansowanie zamówienia. Uzasadnienie Kwota jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosiła: 197.841,60 zł. Zamawiający skorzystał z procedury odwróconej (art. 24aa ustawy Pzp) dla prowadzonego postępowania oznacza to, że badanie przesłanek wykluczenia oraz spełniania warunków udziału dotyczyć będzie Wykonawców, których oferty zostały najwyżej ocenione. Wartość oferty najkorzystniej ocenionej to: 241.975,80 zł. Zamawiający nie może przeznaczyć w/wym. kwoty na sfinansowanie tego zamówienia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Usługa sprzątania obiektów Oddziału Okręgowego NBP w Krakowie
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Opole: Serwis oprogramowania CliniNET, NetRAAD oraz SakPRO, eUsługi, wsparcie dla baz danych,
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Opole: Modernizacja placu na Szkółce Płaszczyna
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Pracowni Hemodynamicznej
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI