Dostawa zestawu endoskopowego do badania górnego odcinka przewodu pokarmowego.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa zestawu endoskopowego do badania górnego odcinka przewodu pokarmowego.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoinny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySamodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Targówek
  • Data publikacji ogłoszenia2017-03-10
  • Numer ogłoszenia2017/2017/40706
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 40706 - 2017 z dnia 2017-03-10 r.
Warszawa: Dostawa zestawu endoskopowego do badania górnego odcinka przewodu pokarmowego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 33363-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 34344-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Targówek, krajowy numer identyfikacyjny 14595009000000, ul. ul. Tykocińska  34, 03545   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 518 26 41, faks 22 518 26 44, e-mail sekretariat@zoztargowek.waw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zoztargowek.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zestawu endoskopowego do badania górnego odcinka przewodu pokarmowego.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
1/2017/ZP
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa zestawu określonego w ZAŁĄCZNIKU NR 5 – WYMAGANE PARAMETRY TECHNICZNO-UŻYTKOWE. 2) szkolenie personelu, 3) świadczenie usług gwarancyjnych i serwisowych. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy – ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 3. Oferowany sprzęt winien być fabrycznie nowy - rok produkcji 2016 lub 2017. 4. Oferowany sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania prawne dotyczące dopuszczenia do obrotu na rynku UE, oraz posiadać wszelkie niezbędne atesty i świadectwa rejestracji dotyczące przedmiot objętego niniejszą SIWZ, zgodnie z postanowieniami ustawy z dn. 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (T.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 876) oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dn. 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz. U. 2010 nr 215 poz. 1416). 5. Urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą posiadać znak CE, zgodnie z ustawą z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (T.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 542). 6. Wymagany termin gwarancji z serwisem całości przedmiot zamówienia wynosi minimalnie 24 miesiące. 7. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia wskazanego przez Zamawiającego personelu w zakresie obsługi urządzeń. 8. Wykonawca zobowiązuje się, że zawiadomi Zamawiającego pisemnie (faksem, drogą elektroniczną lub pocztową) z trzydniowym (dni robocze) wyprzedzeniem o planowanym terminie dostawy, instalacji a następnie uruchomienia sprzętu oraz uzgodni termin szkolenia pracowników Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 33168100-6
Dodatkowe kody CPV: 33162000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT234063.52
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Medim SP. z o.o.,  ,  ul. Puławska 45 B,  05-500,  Piaseczno,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 255904.78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 255904.78
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 255904.78
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: sukcesywna dostawa projektorów z prawem opcji
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa endoprotez stawu biodrowego i kolanowego do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI