OgĹoszenie nr 13314 - 2017
z dnia 2017-01-24 r.
Zamieszczanie ogĹoszenia:
obowiÄ
zkowe.
OgĹoszenie dotyczy:
zamĂłwienia publicznego
ZamĂłwienie dotyczy projektu lub programu wspĂłĹfinansowanego ze ĹrodkĂłw Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamĂłwienie byĹo przedmiotem ogĹoszenia w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
tak
Numer ogĹoszenia: 317520
OgĹoszenie o zmianie ogĹoszenia zostaĹo zamieszczone w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez centralnego zamawiajÄ
cego
tak
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez podmiot, ktĂłremu zamawiajÄ
cy powierzyĹ/powierzyli przeprowadzenie postÄpowania
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie przez zamawiajÄ
cych
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postÄpowania wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej â majÄ
ce zastosowanie krajowe prawo zamĂłwieĹ publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny ZakĹad Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny
55382200000, ul.
ul. SukienniczaÂ
13,
64500 Â
SzamotuĹy, paĹstwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
612Â 927Â 103, faks
612Â 927Â 102, e-mail
zam.pub@szamotuly.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny ZakĹad Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPĂLNE UDZIELANIE ZAMĂWIENIA (jeĹźeli dotyczy):
PodziaĹ obowiÄ
zkĂłw miÄdzy zamawiajÄ
cymi w przypadku wspĂłlnego udzielania zamĂłwienia, w tym w przypadku wspĂłlnego przeprowadzania postÄpowania z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej (jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych, jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone w imieniu i na rzecz pozostaĹych zamawiajÄ
cych w sekcji I naleĹźy wskazaÄ ktĂłry z zamawiajÄ
cych zawarĹ umowÄ):
II.1) Nazwa nadana zamĂłwieniu przez zamawiajÄ
cego: Dostawa sprzÄtu jednorazowego uĹźytku, szybkich testĂłw, barwnikĂłw na potrzeby laboratorium w SPZOZ w SzamotuĹach
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
ZP-381-6/2016
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia (wielkoĹÄ, zakres, rodzaj i iloĹÄ dostaw, usĹug lub robĂłt budowlanych lub okreĹlenie zapotrzebowania i wymagaĹ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreĹlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usĹugÄ lub roboty budowlane:
Przedmiot zamĂłwienia obejmuje sukcesywne dostawy (w miarÄ zgĹaszanych potrzeb): sprzÄtu jednorazowego uĹźytku, barwnikĂłw, szybkich testĂłw. 2. Dostawy odbywaÄ siÄ bÄdÄ
na koszt i ryzyko Wykonawcy 3. SzczegĂłĹowy opis przedmiotu zamĂłwienia, iloĹci oraz asortyment przedmiotu zamĂłwienia zostaĹ okreĹlony w zaĹÄ
czniku nr 3 do niniejszej specyfikacji. 4. WielkoĹÄ dostaw bÄdzie realizowana sukcesywnie przez WykonawcÄ na podstawie zamĂłwieĹ skĹadanych w formie faxu, e-maila lub telefonicznie w uzgadnianych na bieĹźÄ
co iloĹciach i asortymencie. 5. Minimalny termin realizacji zamĂłwienia ZamawiajÄ
cy ustala na 2 dni robocze od chwili przyjÄcia przez WykonawcÄ zgĹoszonego zapotrzebowania. ZamawiajÄ
cy ustala maksymalny termin realizacji zamĂłwienia na 4 dni robocze od chwili przyjÄcia przez WykonawcÄ zgĹoszonego zapotrzebowania. 6. ZamawiajÄ
cy wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamĂłwienia w dniu dostawy charakteryzowaĹ siÄ nie krĂłtszÄ
niĹź 12 miesiÄcznÄ
datÄ
przydatnoĹci do uĹźytku. ZamawiajÄ
cy wymaga, aby przedmiot zamĂłwienia speĹniaĹ wszystkie narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadaĹ wymagane przepisami prawa Ĺwiadectwa rejestracyjne zgodnie z UstawÄ
z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2015 , poz. 1918) Uwaga: W przypadku wystÄ
pienia w opisie przedmiotu zamĂłwienia nazw wĹasnych czy teĹź znakĂłw towarowych zamawiajÄ
cy informuje, Ĺźe wskazania takie majÄ
wyĹÄ
cznie charakter przykĹadowy wskazujÄ
cy wyĹÄ
cznie parametry uĹźytkowe i techniczne, ktĂłre sÄ
istotne dla ZamawiajÄ
cego. W zwiÄ
zku z powyĹźszym w takim przypadku ZamawiajÄ
cy dopuszcza moĹźliwoĹÄ skĹadania ofert rĂłwnowaĹźnych. Za ofertÄ rĂłwnowaĹźnÄ
ZamawiajÄ
cy uzna ofertÄ, w ktĂłrej zaproponowano przedmiot zamĂłwienia o parametrach technicznych i uĹźytkowych nie gorszych niĹź okreĹlone w opisie przedmiotu zamĂłwienia. Wykonawca, ktĂłry powoĹuje siÄ na rozwiÄ
zania rĂłwnowaĹźne jest zobowiÄ
zany wykazaÄ, Ĺźe oferowane przez niego dostawy speĹniajÄ
wymagania okreĹlone przez ZamawiajÄ
cego. Wykaz rozwiÄ
zaĹ rĂłwnowaĹźnych naleĹźy wskazaÄ w ofercie. DokĹadny opis przedmiotu zamĂłwienia stanowi zaĹÄ
cznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych WarunkĂłw ZamĂłwienia (dalej jako: SIWZ).
II.4) Informacja o czÄĹciach zamĂłwienia:ZamĂłwienie podzielone jest na czÄĹci:
Tak
II.5) GĹĂłwny Kod CPV:
33141000-0
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMĂWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) OgĹoszenie dotyczy zakoĹczenia dynamicznego systemu zakupĂłw
III.3) Informacje dodatkowe:
CZÄĹÄ NR: 1Â Â
| |
PostÄpowanie/czÄĹÄ zostaĹo uniewaĹźnione
nie
NaleĹźy podaÄ podstawÄ i przyczynÄ uniewaĹźnienia postÄpowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMĂWIENIA: 02/11/2016 IV.2 CaĹkowita wartoĹÄ zamĂłwienia WartoĹÄ bez VAT141346.00 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od maĹych i Ĺrednich przedsiÄbiorstw: 2 Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z paĹstw niebÄdÄ
cych czĹonkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogÄ
elektronicznÄ
: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTĂREMU UDZIELONO ZAMĂWIENIA
ZamĂłwienie zostaĹo udzielone wykonawcom wspĂłlnie ubiegajÄ
cym siÄ o udzielenie:
nie
P.P.H.U. BOR â POL,Â
,Â
Plac JaĹminu 2,Â
44-152 ,Â
Gliwice, kraj/woj.
Wykonawca jest maĹym/Ĺrednim przedsiÄbiorcÄ
:
tak
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa czĹonkowskiego Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa nie bÄdÄ
cego czĹonkiem Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOĹCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIĹťSZÄ I NAJWYĹťSZÄ CENÄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartoĹÄ umowy 152488.00 Oferta z najniĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 152488.00 >
Oferta z najwyĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 160.287,12 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czÄĹci zamĂłwienia podwykonawcy/podwykonawcom
WartoĹÄ lub procentowa czÄĹÄ zamĂłwienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZÄĹÄ NR: 2Â Â
| |
PostÄpowanie/czÄĹÄ zostaĹo uniewaĹźnione
nie
NaleĹźy podaÄ podstawÄ i przyczynÄ uniewaĹźnienia postÄpowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMĂWIENIA: 02/11/2016 IV.2 CaĹkowita wartoĹÄ zamĂłwienia WartoĹÄ bez VAT1481.40 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od maĹych i Ĺrednich przedsiÄbiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z paĹstw niebÄdÄ
cych czĹonkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogÄ
elektronicznÄ
: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTĂREMU UDZIELONO ZAMĂWIENIA
ZamĂłwienie zostaĹo udzielone wykonawcom wspĂłlnie ubiegajÄ
cym siÄ o udzielenie:
nie
DIAG â MED,Â
,Â
ul. RyĹźowa 51,Â
02-495 ,Â
Warszawa, kraj/woj.
Wykonawca jest maĹym/Ĺrednim przedsiÄbiorcÄ
:
tak
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa czĹonkowskiego Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa nie bÄdÄ
cego czĹonkiem Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOĹCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIĹťSZÄ I NAJWYĹťSZÄ CENÄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartoĹÄ umowy 1599.91 Oferta z najniĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 1599.91 >
Oferta z najwyĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 1599.91 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czÄĹci zamĂłwienia podwykonawcy/podwykonawcom
WartoĹÄ lub procentowa czÄĹÄ zamĂłwienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMĂWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGĹOSZENIA, ZAMĂWIENIA Z WOLNEJ RÄKI ALBO ZAPYTANIA O CENÄ
IV.9.1) Podstawa prawna
PostÄpowanie prowadzone jest w trybieÂ
 na podstawie art.
 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
NaleĹźy podaÄ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaĹniÄ, dlaczego udzielenie zamĂłwienia jest zgodne z przepisami.