Dostawa produktów leczniczych dla Wojewódzkiego Podkarpackiego Szpitala Psychiatrycznego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa produktów leczniczych dla Wojewódzkiego Podkarpackiego Szpitala Psychiatrycznego w Żurawicy im. prof. Eugeniusza Brzezickiego.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoŻurawica
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoinny: Samodzielny Publiczny Zaklad Opieki Zdrowotnej
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy
  • Data publikacji ogłoszenia2017-03-27
  • Numer ogłoszenia2017/2017/52365
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 52365 - 2017 z dnia 2017-03-27 r.
Żurawica: Dostawa produktów leczniczych dla Wojewódzkiego Podkarpackiego Szpitala Psychiatrycznego w Żurawicy im. prof. Eugeniusza Brzezickiego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 28682-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy, krajowy numer identyfikacyjny 66765500000, ul. ul. Różana  9, 37710   Żurawica, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 6723740 wew. 361, faks 672-37-21, e-mail szpitalzurawica@poczta.onet.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.wpsp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zaklad Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów leczniczych dla Wojewódzkiego Podkarpackiego Szpitala Psychiatrycznego w Żurawicy im. prof. Eugeniusza Brzezickiego.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
WPSP.DZP-383/1/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych transportem Wykonawcy do zamawiającego - Wojewódzkiego Podkarpackiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Eugeniusza Brzezickiego ul. Różana 9, 37-710 Żurawica - Apteka szpitala (budynek Nr 4 ). 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1a, 1b zawierające odpowiednio formularze asortymentowo - cenowe poszczególnych części (pakietów) produktów leczniczych do niniejszej SIWZ: 1)pakiet nr 1 LEKI - Kod. 33600000- 6 2)pakiet nr 2 RISPOLEPT CONSTA INJ. - Kod. 33600000-6 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość (części) pakietów. Zamawiający zastrzega jednak składanie ofert przez wykonawców na całość asortymentu w danej części (pakiecie). 4.Zamawiający w postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych. 1)W przypadku produktów leczniczych przez ofertę równoważną należy rozumieć lek zawierający tę samą substancję czynną oraz mający te same wskazania i tę samą drogę podania przy braku różnic postaci farmaceutycznej zgodnie z art. 2 pkt 13a ustawy z dnia 12 maja 2011 roku o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1536 z późn. zm.). 2)W przypadku zaoferowania w postępowaniu produktów leczniczych równoważnych, fakt ten winien być uwzględniony w formularzu cenowym poszczególnych części (pakietów) stanowiących załączniki: nr 1a, 1b do SIWZ, gdzie wykonawca zobowiązany jest do wpisania nazwy produktu handlowego równoważnego. 3)Zamawiający dopuszcza zaoferowanie asortymentu leku w opakowaniach jednostkowych innych niż wykazane w kolumnie 2 Załącznika 1a , 1b do SIWZ pod warunkiem, że ogólna ilość leku dla danej pozycji będzie zachowana. Ogólną ilość leku stanowi iloczyn ilości leku zawartego w jednostkowym opakowaniu pomnożona przez ilość opakowań. 5. Zaoferowane produkty muszą posiadać aktualne na dzień składania oferty pozwolenia na dopuszczenie do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej wydane przez Ministra Zdrowia lub pozwolenie na dopuszczenie do obrotu wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską zgodnie z art. 3 ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (tj. Dz. U. z 2008r Nr 45 poz. 271 z późn. zm.), 6. Ilość produktów w pakietach asortymentowo – ilościowych są ilościami szacunkowymi podanymi jedynie w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnej wielkości zamówienia w czasie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianych produktów leczniczych, co nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy. 7.Odbiór dostarczonych do Apteki Szpitalnej produktów leczniczych odbywać się będzie na podstawie przyjęcia magazynowego potwierdzającego odbiór towaru, zawierającego własnoręczny podpis zamawiającego na dowodzie dostawy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 33600000-6
Dodatkowe kody CPV: 33660000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: leki
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art.89 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.), Zamawiający w częśći Załącznika nr 1a do SIWZ pakiwt nr 1, odrzucił oferty wykonawców,ktore zostały złożone w postępowaniu ponieważ ich treść nie odpowiada treści SIWZ i w związku z art 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamowień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie w części Załącznika nr 1a do SIWZ- pakiet nr 1 - Leki ponieważ w tej części postępowania nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT223930.18
Walutapln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj. Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj. Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Rispolept Consta Inj.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT3745.30
Walutapln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Janssen-Cilag Polska Sp.zo.o,  ,  ul.Iłżecka24,  02-135,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4044.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4044.92
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4044.92
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI