Przetarg 2016/2016/376562

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przetarg 2016/2016/376562
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoDębica
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającego
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Ośrodek Pomocy Społecznej
  • Data publikacji ogłoszenia2016-12-30
  • Numer ogłoszenia2016/2016/376562
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 376562 - 2016 z dnia 2016-12-30 r.
Dębica:
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 365884 - 2016

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 85001916800000, ul. ul. Akademicka  12, 39200   Dębica, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 14 6813590,6813591,6705006, faks 146 705 006, e-mail zamowienia.publiczne@mops-debica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mops-debica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia było świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi, w tym z autyzmem z terenu miasta Dębicy. Liczba godzin specjalistycznych usług opiekuńczych w skali całego zamówienia wyniesie: 14 256 z zastrzeżeniem wynikającym z Rozdziału XV SIWZ. Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych realizowane będzie w oparciu o przepisy: a) ustawa o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r. (t. j. Dz. U. z 2016r. poz. 930 ze zm.); b) ustawa o ochronie zdrowia psychicznego z dnia 19 sierpnia 1994 r. (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 546 ze zm.); c) rozporządzenie Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 189 poz. 1598), zwanym dalej Rozporządzeniem.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 85311300-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT384912
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
STOWARZYSZENIE POMOCY SPOŁECZNEJ AD ASTRAM W DĘBICY,  adastram@op.pl,  ul. Mościckiego 26,  39-200,  Dębica,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 384912
Oferta z najniższą ceną/kosztem 384912
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 384912
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  przetargu nieograniczonego  na podstawie art. 39  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 12 i 13, 16-20 oraz 23 ustawy i art. 89 ustawy ww. Wykonawca nie podlega wykluczeniu ani odrzuceniu. W oparciu o art. 22 ust. 1 wyżej cyt. ustawy spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zgodnie z art. 82 ust. 3 treść złożonej oferty odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Działając zgodnie z art. 91 ust. 1 „Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia”. Kryteriami oceny ofert była cena brutto – waga 30pkt., Doświadczenie 1 wykonawcy – waga 30pkt. Doświadczenie 1 Wykonawcy miało polegać na świadczeniu specjalistycznych usług opiekuńczych na rzecz dzieci z autyzmem, było oceniane na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający badał 10 pierwszych osób z ww. wykazu i przyznawał punktację: a)osoba nie spełniająca warunków wskazanych w § 3 Rozporządzenia i/lub brak doświadczenia min. pół roku w tzw. „ciągu” – 0 pkt. b)od pół roku do 1 roku doświadczenia – 10 pkt. c)powyżej 1 roku do 2 lat doświadczenia – 20 pkt. d)powyżej 2 lat doświadczenia – 30 pkt Kolejnym kryterium oceny było Doświadczenie Wykonawcy 2 – waga 20pkt. które było oceniane na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Dla pierwszych 10 osób z ww. wykazu wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przyznawał punktację: a)osoba nie posiadająca studiów licencjackich albo magisterskich albo podyplomowych z oligofrenopedagogiki, diagnozy i terapii psychologiczno-pedagogicznej - 0 pkt. b)osoba posiadająca studia licencjackie albo magisterskie albo podyplomowe z oligofrenopedagogiki, diagnozy i terapii psychologiczno-pedagogicznej - 2 pkt. Kolejnym kryterium oceny było Doświadczenie Wykonawcy 3– waga 20pkt. Doświadczenie Wykonawcy było oceniane na podstawie wykazu wykonanych lub wykonywanych usług tj. prawidłowa realizacja (w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zadań publicznych z zakresu terapii leczenia i rozwoju dzieci autystycznych lub dorosłych z zaburzeniami psychicznymi dla min 15 osób każde zdanie. Zamawiający przyznawał punktację: a)zadania publiczne nie spełniające wymogów „doświadczenia 3” lub ich brak - 0 pkt. b)od 1 do 4 zadań – 10 pkt. c)pow. 4 – 20 pkt. Łącznie można było uzyskać 100 pkt. Wykonawca otrzymał najwyższą liczbę punktów tj. w kryterium cena - 30pkt., w kryterium doświadczenie wykonawcy 1– 30 pkt. w kryterium doświadczenie wykonawcy 2– 20 pkt., w kryterium doświadczenie wykonawcy 3 – 20 pkt. Razem 100 pkt.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Zakup i dostawa narzędzi chirurgicznych
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa środków dezynfekcyjnych
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Zdrowie i uroda: Zakup i dostawa narzędzi chirurgicznych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI