OgĹoszenie nr 376562 - 2016
z dnia 2016-12-30 r.
Zamieszczanie ogĹoszenia:
obowiÄ
zkowe.
OgĹoszenie dotyczy:
zamĂłwienia publicznego
ZamĂłwienie dotyczy projektu lub programu wspĂłĹfinansowanego ze ĹrodkĂłw Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamĂłwienie byĹo przedmiotem ogĹoszenia w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
tak
Numer ogĹoszenia: 365884 - 2016
OgĹoszenie o zmianie ogĹoszenia zostaĹo zamieszczone w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez centralnego zamawiajÄ
cego
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez podmiot, ktĂłremu zamawiajÄ
cy powierzyĹ/powierzyli przeprowadzenie postÄpowania
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie przez zamawiajÄ
cych
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postÄpowania wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej â majÄ
ce zastosowanie krajowe prawo zamĂłwieĹ publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski OĹrodek Pomocy SpoĹecznej, krajowy numer identyfikacyjny
85001916800000, ul.
ul. AkademickaÂ
12,
39200 Â
DÄbica, paĹstwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
14 6813590,6813591,6705006, faks
146Â 705Â 006, e-mail
zamowienia.publiczne@mops-debica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mops-debica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄCEGO:
I.3) WSPĂLNE UDZIELANIE ZAMĂWIENIA (jeĹźeli dotyczy):
PodziaĹ obowiÄ
zkĂłw miÄdzy zamawiajÄ
cymi w przypadku wspĂłlnego udzielania zamĂłwienia, w tym w przypadku wspĂłlnego przeprowadzania postÄpowania z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej (jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych, jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone w imieniu i na rzecz pozostaĹych zamawiajÄ
cych w sekcji I naleĹźy wskazaÄ ktĂłry z zamawiajÄ
cych zawarĹ umowÄ):
II.1) Nazwa nadana zamĂłwieniu przez zamawiajÄ
cego:
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia (wielkoĹÄ, zakres, rodzaj i iloĹÄ dostaw, usĹug lub robĂłt budowlanych lub okreĹlenie zapotrzebowania i wymagaĹ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreĹlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usĹugÄ lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamĂłwienia byĹo Ĺwiadczenie specjalistycznych usĹug opiekuĹczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi, w tym z autyzmem z terenu miasta DÄbicy.
Liczba godzin specjalistycznych usĹug opiekuĹczych w skali caĹego zamĂłwienia wyniesie: 14 256 z zastrzeĹźeniem wynikajÄ
cym z RozdziaĹu XV SIWZ.
Ĺwiadczenie specjalistycznych usĹug opiekuĹczych realizowane bÄdzie w oparciu o przepisy:
a) ustawa o pomocy spoĹecznej z dnia 12 marca 2004 r. (t. j. Dz. U. z 2016r. poz. 930 ze zm.);
b) ustawa o ochronie zdrowia psychicznego z dnia 19 sierpnia 1994 r. (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 546 ze zm.);
c) rozporzÄ
dzenie Ministra Polityki SpoĹecznej z dnia 22 wrzeĹnia 2005r. w sprawie specjalistycznych usĹug opiekuĹczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 189 poz. 1598), zwanym dalej RozporzÄ
dzeniem.
II.4) Informacja o czÄĹciach zamĂłwienia:ZamĂłwienie podzielone jest na czÄĹci:
Nie
II.5) GĹĂłwny Kod CPV:
85311300-5
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMĂWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) OgĹoszenie dotyczy zakoĹczenia dynamicznego systemu zakupĂłw
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
PostÄpowanie/czÄĹÄ zostaĹo uniewaĹźnione
nie
NaleĹźy podaÄ podstawÄ i przyczynÄ uniewaĹźnienia postÄpowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMĂWIENIA: 27/12/2016 IV.2 CaĹkowita wartoĹÄ zamĂłwienia WartoĹÄ bez VAT384912 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od maĹych i Ĺrednich przedsiÄbiorstw: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z paĹstw niebÄdÄ
cych czĹonkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogÄ
elektronicznÄ
: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTĂREMU UDZIELONO ZAMĂWIENIA
ZamĂłwienie zostaĹo udzielone wykonawcom wspĂłlnie ubiegajÄ
cym siÄ o udzielenie:
nie
STOWARZYSZENIE POMOCY SPOĹECZNEJ AD ASTRAM W DÄBICY,Â
adastram@op.pl,Â
ul. MoĹcickiego 26,Â
39-200,Â
DÄbica, kraj/woj.
podkarpackie
Wykonawca jest maĹym/Ĺrednim przedsiÄbiorcÄ
:
nie
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa czĹonkowskiego Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa nie bÄdÄ
cego czĹonkiem Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOĹCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIĹťSZÄ I NAJWYĹťSZÄ CENÄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartoĹÄ umowy 384912 Oferta z najniĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 384912 >
Oferta z najwyĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 384912 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czÄĹci zamĂłwienia podwykonawcy/podwykonawcom
WartoĹÄ lub procentowa czÄĹÄ zamĂłwienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMĂWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGĹOSZENIA, ZAMĂWIENIA Z WOLNEJ RÄKI ALBO ZAPYTANIA O CENÄ
IV.9.1) Podstawa prawna
PostÄpowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego
 na podstawie art. 39
 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
NaleĹźy podaÄ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaĹniÄ, dlaczego udzielenie zamĂłwienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 12 i 13, 16-20 oraz 23 ustawy i art. 89 ustawy ww. Wykonawca nie podlega wykluczeniu ani odrzuceniu. W oparciu o art. 22 ust. 1 wyĹźej cyt. ustawy speĹnia warunki udziaĹu w postÄpowaniu. Zgodnie z art. 82 ust. 3 treĹÄ zĹoĹźonej oferty odpowiada treĹci specyfikacji istotnych warunkĂłw zamĂłwienia.
DziaĹajÄ
c zgodnie z art. 91 ust. 1 âZamawiajÄ
cy wybiera ofertÄ najkorzystniejszÄ
na podstawie kryteriĂłw oceny ofert okreĹlonych w specyfikacji istotnych warunkĂłw zamĂłwieniaâ. Kryteriami oceny ofert byĹa cena brutto â waga 30pkt., DoĹwiadczenie 1 wykonawcy â waga 30pkt. DoĹwiadczenie 1 Wykonawcy miaĹo polegaÄ na Ĺwiadczeniu specjalistycznych usĹug opiekuĹczych na rzecz dzieci z autyzmem, byĹo oceniane na podstawie wykazu osĂłb, ktĂłre bÄdÄ
uczestniczyÄ w wykonywaniu przedmiotu zamĂłwienia. ZamawiajÄ
cy badaĹ 10 pierwszych osĂłb z ww. wykazu i przyznawaĹ punktacjÄ:
a)osoba nie speĹniajÄ
ca warunkĂłw wskazanych w § 3 RozporzÄ
dzenia i/lub brak doĹwiadczenia min. póŠroku w tzw. âciÄ
guâ â 0 pkt.
b)od póŠroku do 1 roku doĹwiadczenia â 10 pkt.
c)powyĹźej 1 roku do 2 lat doĹwiadczenia â 20 pkt.
d)powyĹźej 2 lat doĹwiadczenia â 30 pkt
Kolejnym kryterium oceny byĹo DoĹwiadczenie Wykonawcy 2 â waga 20pkt. ktĂłre byĹo oceniane na podstawie wykazu osĂłb, ktĂłre bÄdÄ
uczestniczyÄ w wykonywaniu przedmiotu zamĂłwienia. Dla pierwszych 10 osĂłb z ww. wykazu wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamĂłwienia ZamawiajÄ
cy przyznawaĹ punktacjÄ:
a)osoba nie posiadajÄ
ca studiĂłw licencjackich albo magisterskich albo podyplomowych z oligofrenopedagogiki, diagnozy i terapii psychologiczno-pedagogicznej - 0 pkt.
b)osoba posiadajÄ
ca studia licencjackie albo magisterskie albo podyplomowe z oligofrenopedagogiki, diagnozy i terapii psychologiczno-pedagogicznej - 2 pkt.
Kolejnym kryterium oceny byĹo DoĹwiadczenie Wykonawcy 3â waga 20pkt. DoĹwiadczenie Wykonawcy byĹo oceniane na podstawie wykazu wykonanych lub wykonywanych usĹug tj. prawidĹowa realizacja (w okresie ostatnich trzech lat przed upĹywem terminu skĹadania ofert, a jeĹźeli okres prowadzenia dziaĹalnoĹci jest krĂłtszy - w tym okresie) zadaĹ publicznych z zakresu terapii leczenia i rozwoju dzieci autystycznych lub dorosĹych z zaburzeniami psychicznymi dla min 15 osĂłb kaĹźde zdanie. ZamawiajÄ
cy przyznawaĹ punktacjÄ:
a)zadania publiczne nie speĹniajÄ
ce wymogĂłw âdoĹwiadczenia 3â lub ich brak - 0 pkt.
b)od 1 do 4 zadaĹ â 10 pkt.
c)pow. 4 â 20 pkt.
ĹÄ
cznie moĹźna byĹo uzyskaÄ 100 pkt.
Wykonawca otrzymaĹ najwyĹźszÄ
liczbÄ punktĂłw tj. w kryterium cena - 30pkt., w kryterium doĹwiadczenie wykonawcy 1â 30 pkt. w kryterium doĹwiadczenie wykonawcy 2â 20 pkt., w kryterium doĹwiadczenie wykonawcy 3 â 20 pkt. Razem 100 pkt.