OgĹoszenie nr 17782 - 2017
z dnia 2017-02-01 r.
Zamieszczanie ogĹoszenia:
obowiÄ
zkowe.
OgĹoszenie dotyczy:
zamĂłwienia publicznego
ZamĂłwienie dotyczy projektu lub programu wspĂłĹfinansowanego ze ĹrodkĂłw Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamĂłwienie byĹo przedmiotem ogĹoszenia w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
tak
Numer ogĹoszenia: 7812-2017
OgĹoszenie o zmianie ogĹoszenia zostaĹo zamieszczone w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez centralnego zamawiajÄ
cego
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez podmiot, ktĂłremu zamawiajÄ
cy powierzyĹ/powierzyli przeprowadzenie postÄpowania
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie przez zamawiajÄ
cych
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postÄpowania wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej â majÄ
ce zastosowanie krajowe prawo zamĂłwieĹ publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: ZespóŠOpieki Zdrowotnej w BolesĹawcu, krajowy numer identyfikacyjny
31033800000, ul.
ul. JeleniogĂłrskaÂ
4,
59700 Â
BolesĹawiec, paĹstwo
Polska, woj.
dolnoĹlÄ
skie, tel.
757Â 380Â 225, faks
75 738 00 13 75 738 02 01, e-mail
jablonskir@spzoz.boleslawiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPĂLNE UDZIELANIE ZAMĂWIENIA (jeĹźeli dotyczy):
PodziaĹ obowiÄ
zkĂłw miÄdzy zamawiajÄ
cymi w przypadku wspĂłlnego udzielania zamĂłwienia, w tym w przypadku wspĂłlnego przeprowadzania postÄpowania z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej (jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych, jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone w imieniu i na rzecz pozostaĹych zamawiajÄ
cych w sekcji I naleĹźy wskazaÄ ktĂłry z zamawiajÄ
cych zawarĹ umowÄ):
II.1) Nazwa nadana zamĂłwieniu przez zamawiajÄ
cego: Ĺwiadczenie usĹug przeglÄ
dĂłw, napraw, remontĂłw i konserwacji ambulansĂłw i samochodĂłw naleĹźÄ
cych do ZespoĹu Opieki Zdrowotnej w BolesĹawcu
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
1/auto/17
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia (wielkoĹÄ, zakres, rodzaj i iloĹÄ dostaw, usĹug lub robĂłt budowlanych lub okreĹlenie zapotrzebowania i wymagaĹ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreĹlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usĹugÄ lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamĂłwienia jest Ĺwiadczenie usĹug przeglÄ
dĂłw, napraw, remontĂłw i konserwacji niĹźej wymienionych pojazdĂłw samochodowych eksploatowanych w Zespole Opieki Zdrowotnej w BolesĹawcu, wynikajÄ
cych z awarii technicznych, wypadkĂłw, kolizji drogowych, przeglÄ
dĂłw okresowych zgodnych z ustalonymi przez producenta warunkami eksploatacji nastÄpujÄ
cych pojazdĂłw: a)RENAULT Master â 2szt. rok produkcji 2006, b)LUBLIN III Intral â 1szt. rok produkcji 2005, c)VOLKSWAGEN T5 â szt. 1, rok produkcji 2011, d)PEUGEOT Boxer â 1szt. rok produkcji 2007, e)LUBLIN III 0352 â 1 szt. rok produkcji 1999, f)PEUGEOT Bipper â 1szt. rok produkcji 2008, g)MERCEDES Sprinter 906 KA â 1szt. rok produkcji 2010, h)FIAT Ducato â 1 szt. rok produkcji 2016
SzczegĂłĹowy opis przedmiotu zamĂłwienia zawiera RozdziaĹ 3 SIWZ
II.4) Informacja o czÄĹciach zamĂłwienia:ZamĂłwienie podzielone jest na czÄĹci:
Nie
II.5) GĹĂłwny Kod CPV:
50112000-3
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMĂWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) OgĹoszenie dotyczy zakoĹczenia dynamicznego systemu zakupĂłw
III.3) Informacje dodatkowe:
CZÄĹÄ NR: 1Â Â
| NAZWA: Zadanie nr 1 |
PostÄpowanie/czÄĹÄ zostaĹo uniewaĹźnione
nie
NaleĹźy podaÄ podstawÄ i przyczynÄ uniewaĹźnienia postÄpowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMĂWIENIA: 01/02/2017 IV.2 CaĹkowita wartoĹÄ zamĂłwienia WartoĹÄ bez VAT65.00 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od maĹych i Ĺrednich przedsiÄbiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z paĹstw niebÄdÄ
cych czĹonkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogÄ
elektronicznÄ
: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTĂREMU UDZIELONO ZAMĂWIENIA
ZamĂłwienie zostaĹo udzielone wykonawcom wspĂłlnie ubiegajÄ
cym siÄ o udzielenie:
nie
Firma Transportowa Import - Export MirosĹaw Seneszyn,Â
,Â
ul. Tadeusza KoĹciuszki 51,Â
59-700,Â
BolesĹawiec, kraj/woj.
Wykonawca jest maĹym/Ĺrednim przedsiÄbiorcÄ
:
tak
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa czĹonkowskiego Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa nie bÄdÄ
cego czĹonkiem Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOĹCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIĹťSZÄ I NAJWYĹťSZÄ CENÄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartoĹÄ umowy 65.00 Oferta z najniĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 65.00 >
Oferta z najwyĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 65.00 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czÄĹci zamĂłwienia podwykonawcy/podwykonawcom
WartoĹÄ lub procentowa czÄĹÄ zamĂłwienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Kwota podana w sekcji IV.2 to wartoĹÄ netto 1 roboczogodziny wykonywanych usĹug
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMĂWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGĹOSZENIA, ZAMĂWIENIA Z WOLNEJ RÄKI ALBO ZAPYTANIA O CENÄ
IV.9.1) Podstawa prawna
PostÄpowanie prowadzone jest w trybieÂ
 na podstawie art.
 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
NaleĹźy podaÄ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaĹniÄ, dlaczego udzielenie zamĂłwienia jest zgodne z przepisami.