Konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności sieci oświetlenia ulicznego i parkowego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności sieci oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie miasta Starachowice w 2017 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoStarachowice
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Starachowice
  • Data publikacji ogłoszenia2017-02-02
  • Numer ogłoszenia2017/2017/18467
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 18467 - 2017 z dnia 2017-02-02 r.
Starachowice: Konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności sieci oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie miasta Starachowice w 2017 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
nie dotyczy
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 364452-2016

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starachowice, krajowy numer identyfikacyjny 291009892, ul. ul. Radomska  45, 27-200  Starachowice, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. +48412738275, faks +48412738275, e-mail zamowienia@starachowice.eu
Adres strony internetowej (URL): http://www.starachowice.eu/
Adres profilu: nie dotyczy
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności sieci oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie miasta Starachowice w 2017 roku
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
ZP.271.71.2016.PMag
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę usługi polegającej na prowadzeniu na terenie miasta Starachowice konserwacji mającej na celu utrzymanie w stanie sprawności urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego w zakresie dotyczącym: osprzętu oraz przewodów zasilających oprawy od linii kablowych, elementów związanych z ochroną przeciwporażeniową opraw (przewody ochronne, uziemienia), przewodów oświetleniowych w przypadku oświetlenia podwieszonego, w których występuje wspólny przewód neutralny N lub ochronno-neutralny PEN (w zależności od układu pracy sieci nn) dla obwodów nn i obwodów oświetlenia, aparatury sterującej, zasilającej i zabezpieczającej linie oświetlenia w skrzyniach i tablicach oświetlenia w stacjach 15/04 kV, skrzynkach oświetlenia zabudowanych na słupach linii napowietrznych nn i szafach kablowych oświetlenia, wydzielonych linii kablowych i napowietrznych oświetlenia (słupy, kable, przewody zasilające w linii oświetlenia), dysponowania zorganizowanym na terenie Gminy Starachowice własnym zapleczem technicznym z całodobową obsługą umożliwiającą wykonanie zadań objętych umową w sytuacjach podjęcia interwencji w trybie natychmiastowym. Konserwacją i utrzymaniem w stanie sprawności objęte są wszystkie obwody oświetleniowe w Starachowicach, łącznie z obwodami: oświetlenia parkowego zlokalizowanymi w następujących miejscach: pasaż pieszy pomiędzy ulicami: al. Armii Krajowej, Partyzantów i Mrozowskiego; ul. Harcerska; pasaż pieszy od ul. Akacjowej do ul. Iglastej; ulice Miedziana, Staszica wraz z zejściami do Armii Krajowej; pasaż pieszy Staffa; schody przy ul. Wojska Polskiego (obok SSM); pasaż pieszy od ul. Marsz. Piłsudskiego do ul. Rogowskiego; pasaż pieszy od ul. 1-go Maja do ul. Mickiewicza; pasaż pieszy od ul. 1-go Maja do ul. Zakładowej; ul. Dwernickiego, ul. Żeromskiego, oświetlenia ulicznego zasilanego z obcych stacji transformatorowych z układami pomiarowymi i sterowaniem nienależącymi do PGE Dystrybucja S.A. Oddział Skarżysko – Kamienna Rejon Energetyczny Skarżysko, tj: ul. Krańcowa, ul. Składowa, ul. Batalionów Chłopskich. Liczba punktów oświetlenia ulicznego i parkowego dla celów rozliczeniowych wynosi 4300 sztuk (w tym oświetlenia parkowego – 225 sztuk). Konserwacja sieci oświetlenia ulicznego, w tym również wykonywanie prac eksploatacyjnych w zakresie określonym harmonogramem, uzgodnionym z właścicielem urządzeń, tj. PGE Dystrybucja S.A. Oddział Skarżysko – Kamienna Rejon Energetyczny Skarżysko (dalej „PGE”), w zależności od potrzeb obejmuje: wymianę niesprawnych źródeł światła, wymianę i naprawę uszkodzonych elementów opraw, regulację położenia źródeł światła względem kloszy i odbłyśników, czyszczenie opraw, mycie kloszy i odbłyśników, wymianę niesprawnych bezpieczników, przegląd, konserwację i wymianę wyeksploatowanych złącz kablowych w latarniach wydzielonej sieci, konserwację słupów, wysięgników, przewieszek, konstrukcji wsporczych, malowanie słupów stalowych i wysięgników oświetlenia wydzielonego, malowanie szaf oświetleniowych (sterowniczych), uzupełnianie opisów, prostowanie pochylonych słupów i wysięgników oświetlenia wydzielonego, uzupełnianie i konserwacja zamknięć skrzynek, wnęk słupowych itp., przegląd i konserwację aparatury łączeniowej i sterowniczej, czyszczenie i konserwację tablic i rozdzielczych, regulację zegarów sterowniczych, wymianę niesprawnych urządzeń sterowniczych (zegarów, styczników, gniazd bezpiecznikowych itp.), wymianę uszkodzonych przewodów w słupach oświetleniowych i wysięgnikach, usuwanie zwarć na oświetleniowych liniach napowietrznych NN, regulację zwisów przewodów oświetlenia ulicznego, lokalizację i naprawę uszkodzonych kabli zasilających obwody oświetleniowe, naprawę zerwanych lub uszkodzonych przewodów oświetlenia ulicznego w sieci podwieszonej, zabezpieczenie urządzeń uszkodzonych przez osoby trzecie, np. w wyniku kolizji drogowych (słupów oświetlenia wydzielonego, opraw, kloszy, daszków, szaf oświetleniowych itp.), kontrolę sprawności oświetlenia na terenie gminy, wykonywanie pomiarów napięć i obciążeń, pomiary eksploatacyjne (rezystancji uziemień ochronnych, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej), prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej oświetlenia ulicznego w tym zapisów dot. wykonanych prac konserwacyjnych, przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji dotyczących niesprawności oświetlenia ulicznego, wymianę uszkodzonych skrzynek sterowania oświetleniem ulicznym podwieszonych na słupach linii napowietrznych NN. - maksimum 10, wymianę urządzeń uszkodzonych przez osoby trzecie, np. w wyniku kolizji drogowych (słupów oświetlenia wydzielonego, opraw, kloszy, daszków, szaf oświetleniowych itp.) – maksimum – 15 szt., usunięcie wskazanych przez Zamawiającego słupów wraz z zamufowaniem – maksimum – 5 szt, wymiana słupów oświetleniowych wraz z oprawą sodową przy ulicy Piłsudskiego i ulicy Ostrowieckiej w Starachowicach, poprawę rezystancji uziemień słupów oświetleniowych. Prace powyższe winny być wykonywane w terminach wynikających z obowiązujących przepisów, przeprowadzonych ocen stanu technicznego urządzeń, utrzymania wymogów bezpieczeństwa i w oparciu o prowadzoną dokumentację eksploatacyjną lub na wniosek Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do przywrócenia sprawności urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego, uszkodzonych w okresie od 01.01.2017 r. do dnia podpisania umowy dotyczącej realizacji zamówienia. Prace eksploatacyjne odbierane będą przez komisję złożoną z przedstawicieli Zamawiającego oraz PGE po wcześniejszym zgłoszeniu przez Wykonawcę do PGE ich wykonaniu. Do zgłoszenia wykonania prac eksploatacyjnych Wykonawca załącza stosowane przez PGE: a) „Protokół pomiarów prawidłowości działania i wybiorczości zabezpieczeń”, b) „Protokół badania uziemienia. Każdorazowo po naprawie linii kablowej Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić i przekazać do PGE przed załączeniem obiektu, stosowany przez PGE „Protokół badania linii kablowej”. Prace konserwacyjne oświetlenia drogowego Wykonawca winien wykonywać bez wyłączania linii nn, stosując w szerokim zakresie technologię prac pod napięciem (PPN). W wyjątkowo uzasadnionych przypadkach, wymagających wyłączenia linii, Wykonawca zobowiązany będzie do: powiadomienia PGE o planowanym terminie wykonywania prac z tygodniowym wyprzedzeniem, przystąpienia do prac jedynie po wyłączeniu przez pracowników Pogotowia Energetycznego linii NN i dopuszczeniu wykonawcy do pracy po uprzednim uzyskaniu polecenia na pracę i uiszczeniu opłaty za dopuszczenie do pracy zgodnie z punktem nr 9 w załączniku nr 1: „Zasady Współpracy”, powiadomienia PGE o zakończeniu prac i gotowości urządzeń do załączenia pod napięcie. Wykonawca zobowiązany będzie, przed podjęciem się realizacji zamówienia, do zawarcia z PGE porozumienia o „ Zasadach współpracy”. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie prowadzenie wymaganej przepisami dokumentacji eksploatacyjnej oświetlenia. Realizacją przedmiotu zamówienia mogą zajmować się wyłącznie osoby, które posiadają aktualne świadectwa kwalifikacyjne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z dnia 21.05.2003 r. nr 89, poz. 828 późniejszymi zmianami) w zakresie: dozoru – dla kierujących czynnościami osób wykonujących prace w zakresie konserwacji, napraw, czynności kontrolno-pomiarowych i montażu urządzeń oświetlenia drogowego w zakresie wydawania poleceń do wykonywania prac pod napięciem (PPN); eksploatacji (co najmniej 2 osoby) – dla wykonujących prace w zakresie konserwacji – czynności związane z zabezpieczeniem i utrzymaniem należytego stanu technicznego urządzeń oświetlenia drogowego – posiadające dodatkowo uprawnienia w zakresie wykonywania prac pod napięciem (PPN). Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy, osób wykonujących wskazane czynności związane z realizacją zamówienia tj. wykonywaniem prac w zakresie konserwacji – czynności związane z zabezpieczeniem i utrzymaniem należytego stanu technicznego urządzeń oświetlenia drogowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 50232100-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
nie dotyczy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT141900.00
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ZPHU Elektro-Kompleks,  ,  ul. Zgodna 2,  27-200,  Starachowice,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 215791.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 215791.20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 215791.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI