Eksploatacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Buczkowice

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Eksploatacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Buczkowice
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoBuczkowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaZ wolnej ręki
  • ZamawiającyGmina Buczkowice
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-14
  • Numer ogłoszenia2017/2017/108057
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 108057 - 2017 z dnia 2017-07-14 r.
Buczkowice: Eksploatacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Buczkowice
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 95915-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Buczkowice, krajowy numer identyfikacyjny 239307300000, ul. ul,. Lipowska  730, 43374   Buczkowice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 33 4990066 w. 15, 39, faks 334 990 066, e-mail gkib-dmajcherczyk@buczkowice.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.buczkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Eksploatacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Buczkowice
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
GKiB 271.23.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest eksploatacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Buczkowice w okresie od 01.07.2017r - 30.06.2019r. Na terenie Gminy Buczkowice znajdują się 852 punkty świetlne w tym 831 stare punkty oświetleniowe 21 nowe. Eksploatacja obejmuje miedzy innymi: 1. Oględziny i przeglądy sieci oświetlenia drogowego na terenie gminy zgodnie z przepisami i obowiązującymi normami. 2. Wymianę źródeł światła, elementów zabezpieczeń i bieżącego usuwania usterek w terminie nie dłuższym niż 5 dni od daty zgłoszenia. Okres ten może być dłuższy tylko w przypadku usuwania uszkodzeń nie wynikających z naturalnego zużycia elementów sieci, w takich przypadkach termin usunięcia usterki zostanie uzgodniony pomiędzy przedstawicielami Wykonawcy i Zamawiającym. 3. Wykonania 2 razy w roku nastawień czasu załączania, programowania urządzeń sterujących oświetleniem ulicznym. 4. Malowania konstrukcji wsporczych wraz z wnękami i wysięgnikami w zależności od potrzeb lub na zgłoszenie Zamawiającego. 5. Malowania wolnostojących szaf oświetleniowych . 6. Dokonywania zgodnie z obowiązującymi przepisami przecinki gałęzi i drzew utrudniających eksploatację oświetlenia .
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 50232100-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT174744.40
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Tauron Dystrybucja S.A. ,  info@tauron-dystrybucja.pl,  ul.Batorego 17A,  43-300,  Bielsko-Biała,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 179744.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 179744.40
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 179744.40
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  zamówienia z wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust.1 pkt 1 lit.a i b  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Tryb postępowania z wolnej ręki w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a i b ustawy Prawo zamówień publicznych usługa może być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze oraz z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Zgodnie z treścią art.18 ust.1 pkt.2 i 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne do zadań własnych gmin w zakresie zaopatrzenia w energię elektryczną należy planowanie oświetlenia miejsc publicznych i dróg znajdujących się na terenie gminy oraz finansowanie oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych znajdujących się na terenie gminy. Art.3 pkt.22 w/w ustawy zawiera definicję finansowania oświetlenia przez co należy rozumieć finansowanie kosztów energii elektrycznej pobranej przez punkty świetlne oraz koszty ich budowy i utrzymania. Niezależnie od tego kto jest właścicielem urządzeń oświetleniowych na terenie gminy - zawsze gmina realizując zadania własne jest zobowiązana do finansowania kosztów energii elektrycznej pobranej przez punkty świetlne oraz kosztów ich utrzymania tj. kosztów eksploatacji i konserwacji tych urządzeń. Tauron Dystrybucja S.A. pismem znak TD/OBB/SR/2017-05-30/0000001 z dnia 30.05.2017r. nie wyraził zgody na eksploatację urządzeń oświetlenia ulicznego stanowiącego jego własność przez podmioty trzecie. Brak zgody oznacza zatem dla gminy jako podmiotu odpowiedzialnego za funkcjonowanie oświetlenia ulicznego konieczność zawarcia umowy z właścicielem urządzeń oświetleniowych z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze w trybie zamówienia z wolnej ręki.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI