OgĹoszenie nr 655 - 2017
z dnia 2017-01-02 r.
Zamieszczanie ogĹoszenia:
nieobowiÄ
zkowe.
OgĹoszenie dotyczy:
zamĂłwienia publicznego
ZamĂłwienie dotyczy projektu lub programu wspĂłĹfinansowanego ze ĹrodkĂłw Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamĂłwienie byĹo przedmiotem ogĹoszenia w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
tak
Numer ogĹoszenia: 353667 - 2016
OgĹoszenie o zmianie ogĹoszenia zostaĹo zamieszczone w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
tak
Numer ogĹoszenia: 359610 - 2016
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez centralnego zamawiajÄ
cego
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez podmiot, ktĂłremu zamawiajÄ
cy powierzyĹ/powierzyli przeprowadzenie postÄpowania
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie przez zamawiajÄ
cych
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postÄpowania wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej â majÄ
ce zastosowanie krajowe prawo zamĂłwieĹ publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: UrzÄ
d Gminy w Tuplicach, krajowy numer identyfikacyjny
54846500000, ul.
ul. MickiewiczaÂ
27,
68219 Â
Tuplice, paĹstwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
683Â 625Â 720, faks
683Â 625Â 721, e-mail
gmina@tuplice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.tuplice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄCEGO:
Administracja samorzÄ
dowa
I.3) WSPĂLNE UDZIELANIE ZAMĂWIENIA (jeĹźeli dotyczy):
PodziaĹ obowiÄ
zkĂłw miÄdzy zamawiajÄ
cymi w przypadku wspĂłlnego udzielania zamĂłwienia, w tym w przypadku wspĂłlnego przeprowadzania postÄpowania z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej (jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych, jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone w imieniu i na rzecz pozostaĹych zamawiajÄ
cych w sekcji I naleĹźy wskazaÄ ktĂłry z zamawiajÄ
cych zawarĹ umowÄ):
II.1) Nazwa nadana zamĂłwieniu przez zamawiajÄ
cego: Dowozy szkolne dzieci i mĹodzieĹźy do placĂłwek oĹwiatowych na terenie Gminy Tuplice
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia (wielkoĹÄ, zakres, rodzaj i iloĹÄ dostaw, usĹug lub robĂłt budowlanych lub okreĹlenie zapotrzebowania i wymagaĹ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreĹlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usĹugÄ lub roboty budowlane:
: 1. Przedmiotem zamĂłwienia jest realizacja dowozĂłw szkolnych dzieci i mĹodzieĹźy do placĂłwek oĹwiatowych na terenie Gminy Tuplice. 2. UsĹuga bÄdzie realizowana na podstawie miesiÄcznych biletĂłw wystawionych imiennie dla dzieci z ZespoĹu SzkóŠw Tuplicach oraz SamorzÄ
dowego Przedszkola w Tuplicach w dni nauki szkolnej. 3. PrzewĂłz dzieci odbywaÄ siÄ bÄdzie zgodnie z kalendarzem roku szkolnego zatwierdzonego w danym roku przez Ministra Edukacji Narodowej. 4. Liczba przewoĹźonych dzieci z danych miejscowoĹci znajduje siÄ w czÄĹci III SIWZ. 5. Wykonawca zobowiÄ
zany jest rĂłwnieĹź umoĹźliwiÄ przejazd dzieci na podstawie otrzymanych miesiÄcznych biletĂłw w godzinach popoĹudniowych oraz w dni wolne od nauki szkolnej na zajÄcia pozalekcyjne. 6. Zleceniobiorca wykonywaÄ bÄdzie szacunkowo 2 560 km miesiÄcznie. 7. Wykonawca ma obowiÄ
zek przed podpisaniem umowy przedĹoĹźyÄ do akceptacji ZamawiajÄ
cemu rozkĹad jazdy. 8. ZamawiajÄ
cy zaznacza, Ĺźe rozkĹad jazdy powinien byÄ tak uĹoĹźony, aby godzina odjazdu pierwszego kursu nie byĹa wczeĹniejsza niĹź 6:50. 9. KaĹźda zmiana rozkĹadu jazdy autobusu w trakcie roku szkolnego wymagaÄ bÄdzie akceptacji ZamawiajÄ
cego. SzczegĂłĹowy opis przedmiotu zamĂłwienia przedstawiony zostaĹ w CzÄĹci II i CzÄĹci III SIWZ.
II.4) Informacja o czÄĹciach zamĂłwienia:ZamĂłwienie podzielone jest na czÄĹci:
Nie
II.5) GĹĂłwny Kod CPV:
60130000-1
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMĂWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) OgĹoszenie dotyczy zakoĹczenia dynamicznego systemu zakupĂłw
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
PostÄpowanie/czÄĹÄ zostaĹo uniewaĹźnione
nie
NaleĹźy podaÄ podstawÄ i przyczynÄ uniewaĹźnienia postÄpowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMĂWIENIA: 27/12/2016 IV.2 CaĹkowita wartoĹÄ zamĂłwienia WartoĹÄ bez VAT101733.10 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od maĹych i Ĺrednich przedsiÄbiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z paĹstw niebÄdÄ
cych czĹonkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogÄ
elektronicznÄ
: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTĂREMU UDZIELONO ZAMĂWIENIA
ZamĂłwienie zostaĹo udzielone wykonawcom wspĂłlnie ubiegajÄ
cym siÄ o udzielenie:
tak
Feniks V Sp. z o.o. Gliwice i WATAHA Sp. z o.o.,Â
,Â
Ul. Okrzei 31-33,Â
68-200,Â
ŝary, kraj/woj.
lubuskie
Wykonawca jest maĹym/Ĺrednim przedsiÄbiorcÄ
:
tak
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa czĹonkowskiego Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa nie bÄdÄ
cego czĹonkiem Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOĹCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIĹťSZÄ I NAJWYĹťSZÄ CENÄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartoĹÄ umowy 115708.80 Oferta z najniĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 115708.80 >
Oferta z najwyĹźszÄ
cenÄ
/kosztem Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czÄĹci zamĂłwienia podwykonawcy/podwykonawcom
WartoĹÄ lub procentowa czÄĹÄ zamĂłwienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMĂWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGĹOSZENIA, ZAMĂWIENIA Z WOLNEJ RÄKI ALBO ZAPYTANIA O CENÄ
IV.9.1) Podstawa prawna
PostÄpowanie prowadzone jest w trybieÂ
 na podstawie art.
 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
NaleĹźy podaÄ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaĹniÄ, dlaczego udzielenie zamĂłwienia jest zgodne z przepisami.