Usługa sprzątania z podziałem na części”, część I - Usługa sprzątania budynków „A”...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa sprzątania z podziałem na części”, część I - Usługa sprzątania budynków „A” i „B” Starostwa Powiatowego w Gliwicach, część II - Usługa sprzątania terenów zewnętrznych Starostwa Powiatowego w Gliwicach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoGliwice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Gliwicki
  • Data publikacji ogłoszenia2017-04-10
  • Numer ogłoszenia2017/2017/62251
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 62251 - 2017 z dnia 2017-04-10 r.
Gliwice: Usługa sprzątania z podziałem na części”, część I - Usługa sprzątania budynków „A” i „B” Starostwa Powiatowego w Gliwicach, część II - Usługa sprzątania terenów zewnętrznych Starostwa Powiatowego w Gliwicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 34317-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gliwicki, krajowy numer identyfikacyjny 27625498500000, ul. ul. Zygmunta Starego  17, 44100   Gliwice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 32 332 66 20, faks 32 332 66 47, e-mail wiz@starostwo.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa sprzątania z podziałem na części”, część I - Usługa sprzątania budynków „A” i „B” Starostwa Powiatowego w Gliwicach, część II - Usługa sprzątania terenów zewnętrznych Starostwa Powiatowego w Gliwicach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
WIZ.272.0002.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 1: Usługa sprzątania budynków „A” i „B” Starostwa Powiatowego w Gliwicach polegająca na: sprzątaniu pomieszczeń biurowych, korytarzy, klatek schodowych, pomieszczeń sanitarnych, gospodarczych i socjalnych, archiwów, magazynów; myciu szklanego szybu windy oraz myciu windy; wyrzucanie do odpowiednich pojemników sprzątniętych, posegregowanych śmieci; uzupełnianiu środków czystości w obiekcie; pełnieniu codziennego dyżuru w godzinach urzędowania Starostwa Powiatowego; konserwacji mebli biurowych; myciu okien, drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, przeszklonych ścianek działowych, krat, poręczy; praniu dywanów i chodników oraz czyszczeniu wykładzin dywanowych; mechanicznym czyszczeniu i konserwacji posadzek; sprzątaniu i odśnieżaniu balkonów; myciu lamp; odkurzanie, czyszczenie krzeseł tapicerowanych. Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 2: Usługa sprzątania terenów zewnętrznych Starostwa Powiatowego w Gliwicach polegająca na: zamiataniu i usuwaniu wszelkich nieczystości z chodników, parkingów, dróg wewnętrznych, terenów zielonych; zgrabianiu liści i usuwanie innych zanieczyszczeń z trawników; opróżnianiu koszy na śmieci wraz z segregacją śmieci; usuwanie zanieczyszczeń z okienek piwnicznych; myciu schodów zewnętrznych; sprzątaniu wokół kontenerów na odpady; odśnieżaniu i usuwaniu śniegu, lodu z powierzchni chodników, parkingów, dróg wewnętrznych; odśnieżaniu dachów, usuwaniu sopli.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV: 90911200-8, 90919200-4, 90914000-7, 90620000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Usługa sprzątania budynków „A” i „B” Starostwa Powiatowego w Gliwicach
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT168527.00
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Sogama - Eco Sp. z o.o.,  info@ogama-eco.com,  ul. Kniejowa 2a,  44-117,  Gliwice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 168527
Oferta z najniższą ceną/kosztem 168527
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 254032,64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Usługa sprzątania terenów zewnętrznych Starostwa Powiatowego w Gliwicach
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 7, tj. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: Zamawiający, podczas otwarcia ofert, nie odczytał wszystkich ofert złożonych w postępowaniu na „Usługę sprzątania z podziałem na części: część II Usługa sprzątania terenów zewnętrznych Starostwa Powiatowego w Gliwicach”. Z uwagi na to, iż niemożliwe jest dokonanie ponownego publicznego otwarcia ofert, postępowanie obarczone jest wadą, której nie da się usunąć.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI