Ogłoszenie nr 62251 - 2017
z dnia 2017-04-10 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 34317-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gliwicki, krajowy numer identyfikacyjny
27625498500000, ul.
ul. Zygmunta Starego
17,
44100
Gliwice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 332 66 20, faks
32 332 66 47, e-mail
wiz@starostwo.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania z podziałem na części”, część I - Usługa sprzątania budynków „A” i „B” Starostwa Powiatowego w Gliwicach, część II - Usługa sprzątania terenów zewnętrznych Starostwa Powiatowego w Gliwicach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
WIZ.272.0002.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 1: Usługa sprzątania budynków „A” i „B” Starostwa Powiatowego w Gliwicach polegająca na: sprzątaniu pomieszczeń biurowych, korytarzy, klatek schodowych, pomieszczeń sanitarnych, gospodarczych i socjalnych, archiwów, magazynów; myciu szklanego szybu windy oraz myciu windy; wyrzucanie do odpowiednich pojemników sprzątniętych, posegregowanych śmieci; uzupełnianiu środków czystości w obiekcie; pełnieniu codziennego dyżuru w godzinach urzędowania Starostwa Powiatowego; konserwacji mebli biurowych; myciu okien, drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, przeszklonych ścianek działowych, krat, poręczy; praniu dywanów i chodników oraz czyszczeniu wykładzin dywanowych;
mechanicznym czyszczeniu i konserwacji posadzek; sprzątaniu i odśnieżaniu balkonów; myciu lamp; odkurzanie, czyszczenie krzeseł tapicerowanych.
Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 2: Usługa sprzątania terenów zewnętrznych Starostwa Powiatowego w Gliwicach polegająca na: zamiataniu i usuwaniu wszelkich nieczystości z chodników, parkingów, dróg wewnętrznych, terenów zielonych; zgrabianiu liści i usuwanie innych zanieczyszczeń z trawników; opróżnianiu koszy na śmieci wraz z segregacją śmieci; usuwanie zanieczyszczeń z okienek piwnicznych; myciu schodów zewnętrznych; sprzątaniu wokół kontenerów na odpady; odśnieżaniu i usuwaniu śniegu, lodu z powierzchni chodników, parkingów, dróg wewnętrznych; odśnieżaniu dachów, usuwaniu sopli.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
90910000-9
Dodatkowe kody CPV:
90911200-8,
90919200-4,
90914000-7,
90620000-9
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 1
| NAZWA: Usługa sprzątania budynków „A” i „B” Starostwa Powiatowego w Gliwicach |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT168527.00 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Sogama - Eco Sp. z o.o.,
info@ogama-eco.com,
ul. Kniejowa 2a,
44-117,
Gliwice, kraj/woj.
śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 168527 Oferta z najniższą ceną/kosztem 168527 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 254032,64 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2
| NAZWA: Usługa sprzątania terenów zewnętrznych Starostwa Powiatowego w Gliwicach |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 7, tj. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: Zamawiający, podczas otwarcia ofert, nie odczytał wszystkich ofert złożonych w postępowaniu na „Usługę sprzątania
z podziałem na części: część II Usługa sprzątania terenów zewnętrznych Starostwa Powiatowego w Gliwicach”. Z uwagi na to, iż niemożliwe jest dokonanie ponownego publicznego otwarcia ofert, postępowanie obarczone jest wadą, której nie da się usunąć. |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT Waluta IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,
,
,
,
, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy Oferta z najniższą ceną/kosztem >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.