ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI BUDYNKU CENTRUM KULTURALNO -

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI BUDYNKU CENTRUM KULTURALNO - ARTYSTYCZNEGO W KOZIENICACH
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoKozienice
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegojednostka organizacyjna administracji samorządowej
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKozienicki Dom Kultury im. Bogusława Klimczuka
  • Data publikacji ogłoszenia2017-02-03
  • Numer ogłoszenia2017/2017/19618
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 19618 - 2017 z dnia 2017-02-03 r.
Kozienice: ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI BUDYNKU CENTRUM KULTURALNO - ARTYSTYCZNEGO W KOZIENICACH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 6386-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Kancelarii Radców Prawnych Centrum Zamówień Publicznych Niedziela, Łyjak i Wspólnicy s.c. z siedzibą w Warszawie, ul. Świętokrzyska 14 lok. 401D, 00-050 Warszawa, NIP: 525-26-28-309, Regon: 362391046 e-mail: sekretariat@kczp.pl tel: 22 832 39 51
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Kozienicki Dom Kultury im. Bogusława Klimczuka, krajowy numer identyfikacyjny 14272484800000, ul. ul. Warszawska  29, 26900   Kozienice, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 486 110 750, faks 486 142 625, e-mail ksiegowa@dkkozienice.pl
Adres strony internetowej (URL): https://bip.dkkozienice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI BUDYNKU CENTRUM KULTURALNO - ARTYSTYCZNEGO W KOZIENICACH
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 90919200-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT218252.57
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
KONSRCIUM: CLAR SYSTEM S A (LIDER); CLAR SERWIS SP. O. O. ; SOLCOM BAYARD SP. Z O. O.,  ,  UL. JANICKIEGO 20 B,  60-542,  POZNAŃ,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 250548.54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 250548.54
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 305878.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Dostawa materiałów ortopedycznych
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Kozienice: Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1737W Zajezierze – Oleksów Poduchowny
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Dla firmy i biura: „Usługa sprzątania budynków Sądu Rejonowego w Sosnowcu wraz ze sprzątaniem terenu działek wokół budynków” . CZĘŚĆ I „Usługa sprzątania wewnątrz budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. 1-go Maja 19”, CZĘŚC II „Usługa sprzątania terenu wokół budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul.1-go Maja 19 ”, CZĘŚĆ III „Usługa sprzątania wewnątrz budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliska 7”, CZĘŚC IV „Usługa sprzątania terenu wokół budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliska 7” CZĘŚĆ V „Usługa sprzątania wewnątrz Ośrodka Kuratorskiego Nr 1 przy Sądzie Rejonowym w Sosnowcu, usytuowanego w Sosnowcu przy ul. Kruczkowskiego 2” CZĘŚĆ VI „Usługa sprzątania terenu wokół budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. 1Maja 33/Czarna 14”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI