Ogłoszenie nr 61975 - 2017
z dnia 2017-04-07 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProgram Operacyjny Pomoc Techniczna na lata 2014 - 2020, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 – 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 25370 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa, krajowy numer identyfikacyjny
36319036700000, ul.
Ul. Chałubińskiego
4,
00928
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 630 16 10, faks
22 630 16 09, e-mail
katarzyna.szmit@mir.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mib.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa w zakresie rezerwacji i zakupu usług hotelarskich w kraju i za granicą
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
BDG.5.2511.3.2017.JZ
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa, całodobowa obsługa Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa w zakresie rezerwacji i zakupu usług hotelarskich w kraju i za granicą, obejmująca w szczególności czynności związane z: wyszukiwaniem propozycji wynajmu pokoi hotelowych; dokonywaniem rezerwacji pokoi hotelowych;
wynajmem pokoi hotelowych; wystawianiem voucherów; dokonywaniem zmian rezerwacji i anulacji rezerwacji.
Zamawiający przewiduje, Ŝe będzie zlecał rezerwację i zakup usług hotelarskich w następujących krajach:
Polska, kraje Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG), oraz kraje Europejskiego Stowarzyszenia Wolnego
Handlu (EFTA), kraje spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego, oraz spoza Europejskiego Stowarzyszenia
Wolnego Handlu, z którymi Zamawiający prowadzi bilateralną współpracę zagraniczną. Wykonawca może
otrzymywać jednocześnie kilka zleceń, z różnych komórek zlecających, a kaŜde z nich musi zostać zrealizowane
niezależnie od pozostałych, zgodnie z terminami i według standardów jakościowych określonych w SOPZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
55100000-1
Dodatkowe kody CPV:
63500000-4
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie w terminie do 2
miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na sfinansowaniezamówienia. W przypadku niewykorzystania środków finansowych przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia w terminie 2 miesięcy, możliwe będzie przedłużenie tego terminu, zgodnie z zapisami przewidzianymi w umowie.
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT Waluta IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
UpHotelSp. z o.o.,
,
ul. Długa 13/1,
58-500 ,
Jelenia Góra, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 223426.29 Oferta z najniższą ceną/kosztem 223426.29 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 225992.14 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.