OgĹoszenie nr 11083 - 2017
z dnia 2017-01-19 r.
Zamieszczanie ogĹoszenia:
obowiÄ
zkowe.
OgĹoszenie dotyczy:
zamĂłwienia publicznego
ZamĂłwienie dotyczy projektu lub programu wspĂłĹfinansowanego ze ĹrodkĂłw Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamĂłwienie byĹo przedmiotem ogĹoszenia w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
tak
Numer ogĹoszenia: 350994 - 2016
OgĹoszenie o zmianie ogĹoszenia zostaĹo zamieszczone w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez centralnego zamawiajÄ
cego
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez podmiot, ktĂłremu zamawiajÄ
cy powierzyĹ/powierzyli przeprowadzenie postÄpowania
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie przez zamawiajÄ
cych
tak
NaleĹźy wymieniÄ zamawiajÄ
cych, ktĂłrzy wspĂłlnie przeprowadzali postÄpowanie oraz podaÄ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktĂłw wraz z danymi do kontaktĂłw:
ZamawiajÄ
cy Powiat MrÄ
gowski jako âNabywcaâ i jego jednostki organizacyjne wskazane poniĹźej pod pozycjami 2 do 13 jako âOdbiorca i PĹatnikâ : 1) Powiat MrÄ
gowski z siedzibÄ
w MrÄ
gowie; ul. KrĂłlewiecka 60A; 11-700 MrÄ
gowo: Regon : 510742511; Osoba do Kontaktu: Ryszard Kraszewski , tel. 89 741 01 66; 2) ZespóŠOĹwiatowo-Sportowy âBAZAâ; ul. NadbrzeĹźna 4; 11-700 MrÄ
gowo; Regon : 000803644; Osoba do Kontaktu: dyr. Regina ToĹkiwicz , tel. 89 741 77 76 ; 3) Powiatowy ZarzÄ
d DrĂłg; ul. NowogrĂłdzka 1; 11-700 MrÄ
gowo; Regon : 510751088; Osoba do Kontaktu: p.o. dyr. ZdzisĹaw LesiĹski , tel. 89 741 95 80; 4) Starostwo Powiatowe w MrÄ
gowie ; ul. KrĂłlewiecka 60A ; 11-700 MrÄ
gowo; Regon : 510750373; Osoba do Kontaktu: Ryszard Kraszewski , tel. 89 741 01 66; 5) Dom Pomocy SpoĹecznej dla Dzieci i MĹodzieĹźy NiepeĹnosprawnej w MrÄ
gowie ; ul. MĹodkowskiego 19 ; 11 -700 MrÄ
gowo; Regon : 004447703; Osoba do Kontaktu: dyr. Jolanta Iwanicka , tel. 89 741 26 06; 6) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ; ul. Warszawska 53 ; 11-700 MrÄ
gowo; Regon : 510907573; Osoba do Kontaktu: dyr. Jolanta Kowalczyk , tel. 89 741 04 93; 7) Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna ; ul. Warszawska 53 ; 11-700 MrÄ
gowo; Regon : 000707662; Osoba do Kontaktu: dur. Barbara NowiĹska-Zera , tel. 89 741 29 63; 8) I Liceum OgĂłlnoksztaĹcÄ
ce im. BohaterĂłw Westerplatte ; ul. Piotra SobczyĹskiego 1 A ; 11-700 MrÄ
gowo; Regon : 510905982 ; Osoba do Kontaktu: dyr. SĹawomir Rudnicki , tel. 89 741 24 20; 9) ZespóŠSzkóŠSpecjalnych ; ul. Mrongowiusza 13 C ;11-700 MrÄ
gowo; Regon : 510998096; Osoba do Kontaktu: dyr. Anna GromaĹska, tel. 89 741 20 24; 10) ZespóŠSzkóŠnr 2 im. WĹadysĹawa JagieĹĹy ; Mrongowiusza 13 B ; 11-700 MrÄ
gowo; Regon : 519458390; Osoba do Kontaktu: dyr. Agnieszka Pytel , tel. 89 741 28 82; 11) MrÄ
gowskie Centrum KsztaĹcenia ; ul. Mrongowiusza 65 A ;11-700 MrÄ
gowo; Regon : 511430156; Osoba do Kontaktu: dyr. MirosĹaw MoczydĹowski , tel. 89 741 30 92; 12) Powiatowy UrzÄ
d Pracy ; ul. Kopernika 1 ; 11-700 MrÄ
gowo; Regon : 510928718; Osoba do Kontaktu: dyr. Ewa Kowalska , tel. 89 743 35 00; 13) Bursa MiÄdzyszkolna w MrÄ
gowie ; ul. Mrongowiusza 65 B ; 11-700 MrÄ
gowo Regon : 510997398; Osoba do Kontaktu: dyr. Marzena Romanowska , tel. 89 741 20 43 ; Podmiot, w imieniu i na rzecz ktĂłrego ZamawiajÄ
cy prowadzi postÄpowanie o udzielenie niniejszego zamĂłwienia na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy Pzp jako âNabywca, Odbiorca i PĹatnikâ: 14) Szpital MrÄ
gowski im. MichaĹa Kajki Sp. z o.o. ; ul. WolnoĹci 12 ; 11-700 MrÄ
gowo; Regon : 510938349; Osoba do Kontaktu: Prezes Brygida Schlueter-GĂłrska , tel. 89 741 94 02.
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postÄpowania wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej â majÄ
ce zastosowanie krajowe prawo zamĂłwieĹ publicznych::Informacje dodatkowe:ZamawiajÄ
cym jest Powiat MrÄ
gowski z siedzibÄ
w MrÄ
gowie , w imieniu ktĂłrego postÄpowanie prowadzi Starostwo Powiatowe w MrÄ
gowie , 11-700 MrÄ
gowo ul. KrĂłlewiecka 60A.
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, krajowy numer identyfikacyjny
51075037300000, ul.
ul. KrĂłlewieckaÂ
,
11700 Â
MrÄ
gowo, paĹstwo
Polska, woj.
warmiĹsko-mazurskie, tel.
897Â 410Â 150, faks
897Â 417Â 275, e-mail
sekretarz@powiat.mragowo.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.powiat.mragowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄCEGO:
Administracja samorzÄ
dowa
I.3) WSPĂLNE UDZIELANIE ZAMĂWIENIA (jeĹźeli dotyczy):
PodziaĹ obowiÄ
zkĂłw miÄdzy zamawiajÄ
cymi w przypadku wspĂłlnego udzielania zamĂłwienia, w tym w przypadku wspĂłlnego przeprowadzania postÄpowania z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej (jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych, jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone w imieniu i na rzecz pozostaĹych zamawiajÄ
cych w sekcji I naleĹźy wskazaÄ ktĂłry z zamawiajÄ
cych zawarĹ umowÄ):
UmowÄ zawarĹ Powiat MrÄ
gowski; ul. KrĂłlewiecka 60A; 11-700 MrÄ
gowo dla wszystkich NabywcĂłw i OdbiorcĂłw energii elektrycznej wymienionych w SIWZ oraz sekcji I, o treĹci zawartej w ZaĹÄ
czniku nr 5 do SIWZ.
II.1) Nazwa nadana zamĂłwieniu przez zamawiajÄ
cego: Zakup energii elektrycznej na rok 2017 dla Powiatu MrÄ
gowskiego i Szpitala MrÄ
gowskiego Sp. z o.o.
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
ZP.272.4.2016.ZPMr.PN
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia (wielkoĹÄ, zakres, rodzaj i iloĹÄ dostaw, usĹug lub robĂłt budowlanych lub okreĹlenie zapotrzebowania i wymagaĹ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreĹlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usĹugÄ lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem niniejszego zamĂłwienia jest zakup energii elektrycznej do obiektĂłw ZamawiajÄ
cego bÄdÄ
cych zarĂłwno w jego bezpoĹrednim zarzÄ
dzie jak rĂłwnieĹź zarzÄ
dzanych przez jego jednostki organizacyjne oraz do Szpitala MrÄ
gowskiego Sp. z o.o. zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2012r. poz. 1059, z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, szczegĂłĹowym opisem przedmiotu zamĂłwienia stanowiÄ
cym zaĹÄ
cznik nr 1 do SIWZ oraz projektem umowy - stanowiÄ
cym zaĹÄ
cznik nr 5 do SIWZ. Szacowane zuĹźycie energii elektrycznej na cele obiektĂłw wyszczegĂłlnionych w zaĹÄ
czniku nr 1 do SIWZ, w okresie od dnia 01.01.2017r. do dnia 31.12.2017r., okreĹla siÄ na 1 361 088 kWh. 2.DostawÄ energii elektrycznej do obiektĂłw ZamawiajÄ
cego wymienionych w zaĹ. nr 1 do SIWZ, zgodnie z warunkami okreĹlonymi w projekcie umowy (zaĹ. nr 5 do SIWZ). 3.Zapewnienie ZamawiajÄ
cemu dostÄpu do informacji o danych pomiarowo-rozliczeniowych energii elektrycznej pobranej przez ZamawiajÄ
cego w poszczegĂłlnych punktach poboru.4.Bilansowanie handlowe w zakresie sprzedaĹźy energii elektrycznej. 5.ZgĹoszenie Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z ZamawiajÄ
cym umowy sprzedaĹźy energii elektrycznej w terminie gwarantujÄ
cym rozpoczÄcie sprzedaĹźy energii przez WykonawcÄ w terminie okreĹlonym w § 4 SIWZ, w tym przeprowadzenie procesu skutecznej zmiany sprzedawcy energii elektrycznej z wĹaĹciwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (dalej OSD) na podstawie udzielonego przez ZamawiajÄ
cego peĹnomocnictwa. 6.Ĺwiadczenia niezbÄdnej pomocy przy zawieraniu oraz realizacji umĂłw o Ĺwiadczenie usĹug dystrybucyjnych, w szczegĂłlnoĹci w przypadku ewentualnych zmian taryf oraz mocy umownych dla poszczegĂłlnych obiektĂłw, w tym w zakresie ustalania treĹci stosownych pism i przedkĹadania ich do podpisu ZamawiajÄ
cemu oraz uzyskania od OSD niezbÄdnych dokumentĂłw.7.Umowa w sprawie zamĂłwienia publicznego zostanie zawarta na podmioty wymienione w § 3 SIWZ ust. 3 pkt 3.1 i 3.2, odpowiednio dla punktĂłw poboru energii okreĹlonych w szczegĂłĹowym opisie przedmiotu zamĂłwienia (zaĹ. nr 1 do SIWZ).8.Przedmiot zamĂłwienia nie obejmuje Ĺwiadczenia usĹug dystrybucji energii elektrycznej. 9.ZamawiajÄ
cy posiada zawartÄ
jednÄ
odrÄbnÄ
umowÄ na dostawÄ (sprzedaĹź) i 20 odrÄbnych umĂłw na dystrybucjÄ energii elektrycznej oraz 2 Umowy kompleksowe dla punktĂłw wskazanych w zaĹ. nr 1 do SIWZ. 10.Umowy na dystrybucjÄ jak i kompleksowe zawarte sÄ
na czas nieokreĹlony i wymagajÄ
zgĹoszenia do OSD zmiany sprzedawcy lub rozdzielenia ( w przypadku umĂłw kompleksowych). 11.Umowa na dostawÄ (sprzedaĹź) energii elektrycznej zawarta jest na czas okreĹlony do dnia 31 grudnia 2016r. i nie wymaga wypowiedzenia.
II.4) Informacja o czÄĹciach zamĂłwienia:ZamĂłwienie podzielone jest na czÄĹci:
Nie
II.5) GĹĂłwny Kod CPV:
09000000-3
Dodatkowe kody CPV:
09300000-2
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMĂWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) OgĹoszenie dotyczy zakoĹczenia dynamicznego systemu zakupĂłw
III.3) Informacje dodatkowe:
Dostawa energii elektrycznej do poszczegĂłlnych punktĂłw poboru rozpocznie siÄ od dnia 1 stycznia 2017r. - nie wczeĹniej jednak niĹź z dniem skutecznego rozwiÄ
zania dotychczasowych umĂłw sprzedaĹźy energii elektrycznej, a takĹźe po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy z wĹaĹciwym OSD.
| |
PostÄpowanie/czÄĹÄ zostaĹo uniewaĹźnione
nie
NaleĹźy podaÄ podstawÄ i przyczynÄ uniewaĹźnienia postÄpowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMĂWIENIA: 22/12/2016 IV.2 CaĹkowita wartoĹÄ zamĂłwienia WartoĹÄ bez VAT396165.00 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od maĹych i Ĺrednich przedsiÄbiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z paĹstw niebÄdÄ
cych czĹonkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogÄ
elektronicznÄ
: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTĂREMU UDZIELONO ZAMĂWIENIA
ZamĂłwienie zostaĹo udzielone wykonawcom wspĂłlnie ubiegajÄ
cym siÄ o udzielenie:
nie
Energa ORĂT S.A.,Â
,Â
Al. Grunwaldzka 472,Â
80-309,Â
GdaĹsk, kraj/woj.
pomorskie
Wykonawca jest maĹym/Ĺrednim przedsiÄbiorcÄ
:
nie
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa czĹonkowskiego Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
PL
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa nie bÄdÄ
cego czĹonkiem Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOĹCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIĹťSZÄ I NAJWYĹťSZÄ CENÄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartoĹÄ umowy 367473.35 Oferta z najniĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 366468.86 >
Oferta z najwyĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 367473.35 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czÄĹci zamĂłwienia podwykonawcy/podwykonawcom
WartoĹÄ lub procentowa czÄĹÄ zamĂłwienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca,ktĂłry zĹoĹźyĹ najkorzystniejszÄ
ofertÄ uchyliĹ siÄ od podpisania umowy i wpĹacenia zabezpieczenia naleĹźytego wykonania umowy. Na podstawie postanowieĹ art. 24aa Ustawy PZP, przewidzianych w SIWZ i OgĹoszeniu, ZamawiajÄ
cy zbadaĹ czy Wykonawca, ktĂłry zĹoĹźyĹ ofertÄ najwyĹźej ocenionÄ
spoĹrĂłd pozostaĹych ofert, nie podlegaĹ wykluczeniu i zawarĹ z nim przedmiotowa umowÄ.
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMĂWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGĹOSZENIA, ZAMĂWIENIA Z WOLNEJ RÄKI ALBO ZAPYTANIA O CENÄ
IV.9.1) Podstawa prawna
PostÄpowanie prowadzone jest w trybieÂ
 na podstawie art.
 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
NaleĹźy podaÄ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaĹniÄ, dlaczego udzielenie zamĂłwienia jest zgodne z przepisami.