USŁUGA POLEGAJĄCA NA OKRESOWEJ KONSERWACJI I NAPRAWIE SYSTEMÓW SYGNALIZACJI WŁAMANIA...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
USŁUGA POLEGAJĄCA NA OKRESOWEJ KONSERWACJI I NAPRAWIE SYSTEMÓW SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU, SYSTEMÓW KONTROLI DOSTĘPU, TELEWIZYJNYCH SYSTEMÓW NADZORU ORAZ ŚLUZ ANTYNAPADOWYCH.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoinny: jednostka wojskowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyOddział Zabezpieczenia Centrum Szkolenia Sił Połączonych Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego w Bydgoszczy
  • Data publikacji ogłoszenia2017-01-30
  • Numer ogłoszenia2017/2017/16240
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 16240 - 2017 z dnia 2017-01-30 r.
Bydgoszcz: USŁUGA POLEGAJĄCA NA OKRESOWEJ KONSERWACJI I NAPRAWIE SYSTEMÓW SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU, SYSTEMÓW KONTROLI DOSTĘPU, TELEWIZYJNYCH SYSTEMÓW NADZORU ORAZ ŚLUZ ANTYNAPADOWYCH.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 362239-2016

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Zabezpieczenia Centrum Szkolenia Sił Połączonych Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny 09320866200000, ul. Szubińska  2, 85-915   Bydgoszcz, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 261 419 781, 261 419 921, faks 261 412 584, e-mail m.rutkowska@wp.mil.pl, m.libera@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): https://jftcsu.wp.mil.pl/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: https://jftcsu.wp.mil.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka wojskowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA POLEGAJĄCA NA OKRESOWEJ KONSERWACJI I NAPRAWIE SYSTEMÓW SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU, SYSTEMÓW KONTROLI DOSTĘPU, TELEWIZYJNYCH SYSTEMÓW NADZORU ORAZ ŚLUZ ANTYNAPADOWYCH.
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
005/OZ/PA/2016
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na okresowej konserwacji i naprawie Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu, Systemów Kontroli Dostępu, Telewizyjnych Systemów Nadzoru oraz śluz antynapadowych - zadania od Nr 1 do Nr 4. Zamówienie obejmuje kompleksową konserwację i naprawę (w zależności od zadania) urządzeń wyżej wymienionych systemów, znajdujących się na terenie kompleksów mieszczących się przy ul. Szubińskiej 2 oraz Szubińskiej 105 w Bydgoszczy, w zakresie i na zasadach szczegółowo określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ, oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dla zadania 1, 2, 3 oraz 4 - zakres usługi obejmuje okresową konserwację oraz naprawę wyżej wymienionych systemów wraz z zapewnieniem 24 godzinnego dyżuru serwisowego z czasem podjęcia naprawy nie dłuższym niż 4h od momentu zgłoszenia awarii. Dla zadania 4 – zakres usługi obejmuje ponadto dostawę urządzeń wskazanych w punkcie 3.5 4) SIWZ. Charakterystyka i zakres przedmiotu zamówienia – ZADANIE NR 1 (realizacja – od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.): Zakresem usługi objęte są wszystkie elementy systemów ochrony technicznej w skład których wchodzą: system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), system kontroli dostępu (SKD), telewizyjny system nadzoru (TSN). Wykaz urządzeń wchodzących w skład konserwowanych systemów zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Charakterystyka i zakres przedmiotu zamówienia – ZADANIE NR 2 (realizacja – od 01.01.2017r. do 31.12.2017r.): Zakresem usługi konserwacji i naprawy objęte są dwie śluzy antynapadowe typ ETA UNO E1 Śluzy antynapadowe SKD objęte są : do dnia 29.01.2017 r. gwarancją firmy: ZEUS S.A z siedzibą przy ul. Obrońców Westerplatte 1, 83-00 Pruszcz Gdański od dnia 30.01.2017 r. gwarancją firmy: DFE Security Sp. z o.o. ul. Białołęcka 233A, 03-253 Warszawa Wyżej wymienione urządzenia zainstalowane są w jednym obiekcie (budynku) w kompleksie przy ul. Szubińskiej 105 w Bydgoszczy i podlegają: W dniach od 01.01.2017 r. do dnia 29.01.2017 r. konserwacji Konserwacja śluz antynapadowych SKD musi być wykonana przez personel wyłącznego dystrybutora śluz lub przez podmiot posiadający autoryzację wyłącznego dystrybutora; naprawie gwarancyjnej Podmiot będący Gwarantem to ZEUS S.A z siedzibą przy ul. Obrońców Westerplatte 1, 83- 00 Pruszcz Gdański W dniach od 30.01.2017 r. do dnia 31.12.2017 r. konserwacji Konserwacja śluz antynapadowych SKD musi być wykonana przez personel wyłącznego dystrybutora śluz lub przez podmiot posiadający autoryzację wyłącznego dystrybutora; naprawie gwarancyjnej Podmiot będący Gwarantem to DFE Security Sp. z o.o. ul. Białołęcka 233A, 03-253 Warszawa. Wyłącznym dystrybutorem śluz antynapadowych typ ETA UNO E1 objętych zamówieniem jest: DFE Security Sp. z o.o. ul. Białołęcka 233A, 03-253 Warszawa. Wykaz urządzeń wchodzących w skład konserwowanych systemów zawiera załącznik nr 10 do SIWZ. Charakterystyka i zakres przedmiotu zamówienia – ZADANIE NR 3 (realizacja – od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.): Zakresem usługi objęte są wszystkie elementy systemów ochrony technicznej w skład których wchodzą: system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) – 5 budynków oraz teren kompleksu; system kontroli dostępu (SKD) – 5 budynków oraz teren kompleksu; telewizyjny system nadzoru (TSN) – 4 budynki oraz teren kompleksu. Wyżej wymienione systemy znajdują się w na terenie kompleksu przy ul. Szubińskiej 2 w Bydgoszczy. Wykaz urządzeń wchodzących w skład konserwowanych i serwisowanych systemów zawiera załącznik nr 12 do SIWZ. Charakterystyka i zakres przedmiotu zamówienia – ZADANIE NR 4 (realizacja – od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.): Zakresem usługi objęte są wszystkie elementy systemów ochrony technicznej w skład których wchodzą: systemy sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) – 6 budynków; systemy kontroli dostępu zintegrowane z systemami sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN/SKD) – 5 budynków; system kontroli dostępu (SKD) – 4 budynki; telewizyjne systemy nadzoru (TSN) – 4 budynki. Wyżej wymienione systemy znajdują się na terenie kompleksu przy ul. Szubińskiej 2 oraz Szubińskiej 105 w Bydgoszczy. Wykaz urządzeń wchodzących w skład konserwowanych i serwisowanych systemów zawiera załącznik nr 13 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 50600000-1
Dodatkowe kody CPV: 50710000-5, 50000000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: USŁUGA POLEGAJĄCA NA OKRESOWEJ KONSERWACJI I NAPRAWIE SYSTEMÓW SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU, SYSTEMÓW KONTROLI DOSTĘPU, TELEWIZYJNYCH SYSTEMÓW NADZORU ORAZ ŚLUZ ANTYNAPADOWYCH.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT40289.13
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ASD Sp. z o.o.,  ,  ul. Podgórna 46,  70-205,  Szczecin,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 17444.55 / 30444.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17444.55
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27121.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: USŁUGA POLEGAJĄCA NA OKRESOWEJ KONSERWACJI I NAPRAWIE SYSTEMÓW SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU, SYSTEMÓW KONTROLI DOSTĘPU, TELEWIZYJNYCH SYSTEMÓW NADZORU ORAZ ŚLUZ ANTYNAPADOWYCH.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT22028.22
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
DFE SECURITY Sp. z o.o.,  ,  ul. Polska 25,  00-703,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 9992.05/9992.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9992.05
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9992.05
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: USŁUGA POLEGAJĄCA NA OKRESOWEJ KONSERWACJI I NAPRAWIE SYSTEMÓW SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU, SYSTEMÓW KONTROLI DOSTĘPU, TELEWIZYJNYCH SYSTEMÓW NADZORU ORAZ ŚLUZ ANTYNAPADOWYCH.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT89199.84
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ASD Sp. z o.o.,  ,  ul. Podgórna 46,  70-205,  Szczecin,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 35307.15/72207.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35307.15
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 37638.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: USŁUGA POLEGAJĄCA NA OKRESOWEJ KONSERWACJI I NAPRAWIE SYSTEMÓW SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU, SYSTEMÓW KONTROLI DOSTĘPU, TELEWIZYJNYCH SYSTEMÓW NADZORU ORAZ ŚLUZ ANTYNAPADOWYCH.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT66693.18
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ASD Sp. z o.o.,  ,  ul. Podgórna 46,  70-205,  Szczecin,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 24784.05/54784.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24784.05
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27502.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI