Dostawy odlewów staliwnych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy odlewów staliwnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegopodmiot prawa publicznego
  • ZamawiającyKrakowski Holding Komunalny S.A. w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2017-06-29
  • Numer ogłoszenia2017/2017/102292
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 102292 - 2017 z dnia 2017-06-29 r.
Kraków: Dostawy odlewów staliwnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowski Holding Komunalny S.A. w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 35111808900000, ul. ul. Brożka  3, 30347   Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 12 269 15 05, faks 12 269 15 10, e-mail przetargi@khk.krakow.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.khk.krakow.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy odlewów staliwnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
KHK/ZP/NBO/1/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
4.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy odlewów staliwnych, wykonanych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Oryginalny model do wglądu w siedzibie zamawiającego. 4.2. Zamówienie podzielone jest na dwie części: 4.2.1. Część 1 – odlewy staliwne wykonane z materiału: X45Cr22 w ilości 51 kompletów (1 komplet to cztery sztuki). 4.2.2. Część 2 – odlewy staliwne wykonane z materiału: GX40CrNiSi 27-4 w ilości 52 kompletów (1 komplet do cztery sztuki). 4.3. Dodatkowe warunki udzielenia zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ – wzór umowy. 4.4. Zamawiający nie ogranicza liczby części na które będzie można złożyć ofertę. 42390000-6
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 42390000-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Negocjacje bez ogłoszenia
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: 4.2.1. Część 1 – odlewy staliwne wykonane z materiału: X45Cr22 w ilości 51 kompletów (1 komplet to cztery sztuki).
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT130560
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Instal Inżynieria Przemysłowa Sp. z o.o.,  ,  ul. Korczaka 76,  40-338,  Katowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 160588,80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 160588,80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 160588,80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: 4.2.2. Część 2 – odlewy staliwne wykonane z materiału: GX40CrNiSi 27-4 w ilości 52 kompletów (1 komplet do cztery sztuki).
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT133120
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Instal Inżynieria Przemysłowa Sp. z o.o.,  ,  ul. Korczaka 76,  40-338,  Katowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 160539,60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 160539,60
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 160539,60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  negocjacji bez ogłoszenia  na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 4  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z postanowieniami PFU i kontaktu łączącego zamawiającego i wykonawcę ZTPO (POSCO), żywotność rusztu i jego elementów składowych powinna wynosić 36 msc. Warunki kontraktowe dopuszczają jednocześnie możliwość uznania powyższego warunku za spełniony w przypadku, w którym w okresie tym nie nastąpi konieczność wymiany więcej niż 10% elementów zużywających się rusztu (w tym rusztowin będących przedmiotem niniejszego zamówienia). Stąd też Zamawiający przewidywał w tym okresie konieczność wymiany do 10% użytkowanych rusztowin, w związku z czym zabezpieczył końcem kwietnia swoje potrzeby w tym zakresie. Założenia te potwierdzały zresztą również inne informacje uzyskane od podobnych zakładów termicznego przekształcania odpadów z ich praktyki. W trakcie przeglądu rocznego instalacji, dopiero po jej zatrzymaniu, możliwe były zinwentaryzowanie stanu rusztowin w kotłach. Na skutek dokonanej w dniu 29.05.2017 r. inspekcji ustalono, iż konieczna będzie wymiana dodatkowych 103 kompletów rusztowin (51 kompletów dla linii 1 i 52 komplety dla linii 2). W związku z przeglądem rocznym instalacji, w chwili obecnej planuje się postój ZTPO do dnia 25.06.2017 (pierwsza linia) oraz do dnia 03.07.2017 r (druga linia). Mając na względzie fakt, że wymiana rusztowin możliwa jest tylko w okresie zatrzymania instalacji, koniecznym jest wmontowanie tych elementów we wskazanych terminach. Dodatkowo mając na względzie czas konieczny na wmontowanie dostarczanych urządzeń (ok. 5 dni roboczych) terminy dostaw zamawianych elementów dla linii 1 upływa w dniu 19.06.2017 r. a dla linii 2 upływa w dniu 26.06.2017 r. Z uwagi na fakt, iż termin dostawy tego typu asortymentu wynosi ok. 2 tygodnie, nie możliwym będzie dochowanie terminów wynikających z innych trybów przetargowych. Udzielenie zamówienia musi bowiem nastąpić najpóźniej w drugim tygodniu czerwca. Z kolei najkrótsze ustawowo dopuszczalne terminy dla przetargu nieograniczonego to 7 dni na termin składania ofert + 5 dni okresu standstill tj. 12 dni, co nawet przy teoretycznym założenia wszczęcia postępowania w dniu w którym zamawiający dowiedział sięo zaistniałej potrzebie tj. w dniu 29.05.2017 r. oznacza możliwość zawarcia umowy nie wcześniej niż w dniu 13.06.2017 r. Mając na względzie powyższe, nie jest możliwym w chwili obecnej dochowanie terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Dostawa owoców gr. II
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Kraków: Wykonanie napraw nieruchomości AMW os. Karpielówka 10/1 w Kościelisku
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Rzemiosło i przemysł: „ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY NA POTRZEBY GMINY I MIASTA DRZEWICA I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI