Ogłoszenie nr 53416 - 2017
z dnia 2017-03-28 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuWycinka zieleni wraz z jej wywozem i utylizacją na potrzeby realizacji projektu pn: „Przygotowanie infrastruktury umożliwiającej lokowanie i prowadzenie działalności gospodarczej na terenie zdegradowanym i poprzemysłowym w Piekarach Śląskich” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa III. „Konkurencyjność MŚP” Działanie 3.1. „Poprawa warunków do rozwoju MŚP” Poddziałanie 3.1.1. „Tworzenie terenów inwestycyjnych na obszarach typu brownifield- ZIT”.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 30237-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Bytomska
84,
41940
Piekary Śląskie, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
323 939 379, faks
32 287 22 69, e-mail
um@um.piekary.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.piekary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycinka zieleni wraz z jej wywozem i utylizacją na potrzeby realizacji projektu pn: „Przygotowanie infrastruktury umożliwiającej lokowanie i prowadzenie działalności gospodarczej na terenie zdegradowanym i poprzemysłowym w Piekarach Śląskich” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa III. „Konkurencyjność MŚP” Działanie 3.1. „Poprawa warunków do rozwoju MŚP” Poddziałanie 3.1.1. „Tworzenie terenów inwestycyjnych na obszarach typu brownifield- ZIT”.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wykonanie zadania pn: Wycinka zieleni wraz z jej wywozem i utylizacją na potrzeby realizacji projektu pn: „Przygotowanie infrastruktury umożliwiającej lokowanie i prowadzenie działalności gospodarczej na terenie zdegradowanym i poprzemysłowym w Piekarach Śląskich” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 -2020 Oś Priorytetowa III. „Konkurencyjność MŚP” Działanie 3.1. „Poprawa warunków do rozwoju MŚP’’ Poddziałanie 3.1.1. „Tworzenie terenów inwestycyjnych na obszarach typu brownifield-ZIT’’.
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA WRAZ Z WARUNKAMI PODSTAWOWYMI.
1. Przedmiotem zamówienia jest : „Wycinka zieleni wraz z jej wywozem i utylizacją” w zakresie wycinki 295 szt. drzew i krzewów o powierzchni 0,21 ha wraz z załadunkiem, przycięciem, wywozem, składowaniem i utylizacją karpiny i gałęzi.
2. Teren objęty opracowaniem: zgodnie z załączona inwentaryzacją ( załącznik nr 8).
3. Termin realizacji: 3 tygodnie od daty podpisania umowy lub termin wskazany w ofercie.
4. Wycenę usługi w ofercie należy sporządzić w formie preliminarza ( załącznik nr 9).
5. Rozliczenie usługi nastąpi powykonawczo.
6. Sprzęt : do wykonania robót należy stosować piły mechaniczne, rębarki lub rozdrabniacze gałęzi, koparki, lub ciągniki ze specjalnym osprzętem do prowadzenia prac związanych z wycinką drzew lub inny niezbędny sprzęt do wykonania usługi.
7. Wykonanie usługi: wycinkę zieleni należy dokonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności: BHP oraz przepisami ustawy o ochronie przyrody.
8. Transport: Wykonawca jest zobowiązany do stosowania jedynie takich środków transportu, które nie wpłyną niekorzystnie na jakość wykonywanej usługi i właściwości przewożonych materiałów. Przy ruchu na drogach publicznych będą spełniać wymagania dotyczące przepisów ruchu drogowego w odniesieniu do dopuszczalnych obciążeń na osie i innych parametrów technicznych. Wykonawca będzie usuwać na bieżąco na własny koszt, wszelkie zanieczyszczenia spowodowane jego pojazdami na drogach oraz na dojazdach do terenu wykonywania usługi.
9. Ogólne wymagania dotyczące usługi:
• Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonania usługi oraz za jej zgodność z dokumentacją przetargową i poleceniami Zamawiającego oraz przepisami prawa i obowiązujących norm.
• Zamawiający przed przystąpieniem do wykonywania prac przez Wykonawcę przekaże teren prac wraz z decyzjami na wycinkę poszczególnych drzew w terminie 3 dni od daty podpisania umowy.
• Wykonawca dokona wycinki zgodnie z załączonym wykazem ( preliminarzem), mapką oraz wydanymi decyzjami .
• Wykonawca odpowiedzialny jest za stan oznakowania prac od chwili rozpoczęcia do zakończenia prac przy wycince i uprzątnięciu po wyrębie drzew i usunięciu krzewów.
• Przed przystąpieniem do prac Wykonawca przedłoży, uzgodniony i zatwierdzony projekt organizacji ruchu i zabezpieczenia prac - jeżeli takowy będzie wymagany uwzględniając przyjętą technologię wybraną do prowadzenia robót przez wykonawcę, koszt zabezpieczenia terenu i dróg dojazdowych, koszty projektu organizacji ruchu, koszty zabezpieczenia, ewentualne koszty zajęcia pasa drogowego itp. nie podlegają oddzielnej zapłacie i są wliczone w cenę umowną usługi.
• Zabrania się bezwzględnie wypalania gałęzi oraz karpiny i urobku pozostałych po wyrębie drzew.
• Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu i środków transportowych, który nie spowoduje ujemnego wpływu na jakość prowadzonych prac. Sprzęt używany do prac powinien odpowiadać pod względem typów i ilości w zależności od nasilenia wykonywanych prac. Sprzęt będący własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonania usługi ma być utrzymywany w dobrym stanie technicznym i gotowości do pracy, będzie on zgodny z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi jego użytkowania.
10. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
a) fizyczne wykonywanie prac w ramach świadczonej usługi, polegające na: ścinaniu drzew i krzewów
b) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 10.a) oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji, określone zostały w § 1 projektu umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
77211400-6
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT13689.19 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Zakład Zieleni Małej Architektury "EKOL" s.c. Leszek Kostur, Halina Kostur, Sawomir Kostur; Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych i Komunalnych "EKOL" Kostur sp.j.,
ekol.sc@interia.pl,
ul. Inwalidów Wojennych 70,
41-940,
Piekary Śląskie, kraj/woj.
śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 9842.22 Oferta z najniższą ceną/kosztem 9842.22 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29058.85 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.