Ogłoszenie nr 31021 - 2017
z dnia 2017-02-23 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja "Miejski Park i Ogród Zoologiczny w Krakowie", krajowy numer identyfikacyjny
35002967900000, ul.
ul. Kasy Oszczędności Miasta Krakowa
14,
30232
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
012 4253551, 4253552, faks
124 252 710, e-mail
zoo@kraknet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zoo-krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Fundacja
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie gospodarki leśnej dla Fundacji "Miejski Park i Ogród Zoologiczny w Krakowie" w 2017 roku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
BR-271-1/2017 (298)
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług gospodarki leśnej w następującym zakresie:
3.1. Pozyskanie drewna
3.1.1. Termin wykonania prac: styczeń - grudzień 2017 r.
3.1.2. CPV: 77.21.00.00-5 Usługi pozyskiwania drewna
3.2. Wprowadzenie sztucznego odnowienia
3.2.1. Termin wykonania prac: marzec-listopad 2017 r.
3.2.2. CPV: 77.21.16.00-8 Sadzenie drzew
3.3. Zabezpieczenie upraw przed szkodami łowieckimi
3.3.1. Termin wykonania prac: październik-grudzień 2017 r.
3.3.2. CPV: 77.21.15.00-7 Usługi pielęgnacji drzew;
3.4. Pielęgnacja upraw leśnych
3.4.1. Termin wykonania prac: maj – listopad 2017 r.
3.4.2. CPV: 77.21.15.00-7 Usługi pielęgnacji drzew.
3.5. Pielęgnacja gleby na uprawach
3.5.1. Termin wykonania prac: maj – lipiec 2017r.
3.5.2. CPV: 77.21.15.00-7 Usługi pielęgnacji drzew.
3.6. .Zabiegi gospodarcze w młodszych klasach wieku
3.6.1. Termin wykonania prac: luty - grudzień 2017 r.
3.6.2. CPV: 77.21.13.00-5 Usługi selekcji drzew, 77.21.14.00-6 Usługi wycinania drzew, 77.21.15.00-7 Usługi pielęgnacji drzew
3.7. Cięcia krajobrazowe
3.7.1. Termin wykonania prac : luty - grudzień 2017 r.
3.7.2. CPV: 77.21.13.00-5 Usługi selekcji drzew; 77.21.14.00-6 Usługi wycinania drzew;
3.8. Pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej przy ciągach spacerowych
3.8.1. Termin wykonania prac: styczeń - grudzień 2017 r.,
3.8.2. 77.21.13.00-5 Usługi selekcji drzew; 77.21.14.00-6 Usługi wycinania drzew;
3.9. Szczególne uwarunkowania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: Zamawiający dopuszcza miesięczne częściowe odbiory prac na podstawie protokołów odbioru. Zamawiający gwarantuje wykonanie, co najmniej 60% zakresu prac. Pozostałe 40% będzie uzależnione od bieżących potrzeb.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
77200000-2
Dodatkowe kody CPV:
77210000-5,
77211300-5,
77211500-7,
77211400-6,
77211600-8,
77231000-8,
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
2Postępowanie jest prowadzone bez zastosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2015
poz. 2164 z późn. zm.) – zwanej dalej p.z.p.
Sposób prowadzenia postępowania został określony w związku z art. 4d p.z.p.
– przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej objęte
kodami CPV wymienionymi powyżej, zaś wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 p.z.p.
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT616845.53 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Urządzania i Utrzymania Zieleni,
mateusz.tombarkiewicz@gmail.com,
ul. Dolina 11,
,
Kraków, kraj/woj.
małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 772578.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 772578.00 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 772578.00 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art. 4d
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie jest prowadzone bez zastosowania przepisów ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2015
poz. 2164 z późn. zm.) – zwanej dalej p.z.p.
Sposób prowadzenia postępowania został określony w związku z art. 4d p.z.p.
– przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej objęte
kodami CPV:
77.20.00.00-2 Usługi leśnictwa
77.21.00.00-5 Usługi pozyskiwania drewna;
77.21.13.00-5 Usługi selekcji drzew;
77.21.15.00-7 Usługi pielęgnacji drzew;
77.21.14.00-6 Usługi wycinania drzew;
77.21.16.00-8 Sadzenie drzew;
77.23.10.00-8 Usługi gospodarki leśnej;
77.23.00.00-1 Usługi doraźne dotyczące leśnictwa;
zaś wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 p.z.p.