OgĹoszenie nr 4018 - 2017
z dnia 2017-01-09 r.
Zamieszczanie ogĹoszenia:
obowiÄ
zkowe.
OgĹoszenie dotyczy:
zamĂłwienia publicznego
ZamĂłwienie dotyczy projektu lub programu wspĂłĹfinansowanego ze ĹrodkĂłw Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamĂłwienie byĹo przedmiotem ogĹoszenia w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
tak
Numer ogĹoszenia: 354792-2016
OgĹoszenie o zmianie ogĹoszenia zostaĹo zamieszczone w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez centralnego zamawiajÄ
cego
tak
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez podmiot, ktĂłremu zamawiajÄ
cy powierzyĹ/powierzyli przeprowadzenie postÄpowania
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie przez zamawiajÄ
cych
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postÄpowania wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej â majÄ
ce zastosowanie krajowe prawo zamĂłwieĹ publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: ZakĹad Karny, krajowy numer identyfikacyjny
32102300000, ul.
ul. JanikaÂ
12,
41806 Â
Zabrze, paĹstwo
Polska, woj.
ĹlÄ
skie, tel.
0-32 373 66 30, faks
0-32 373 66 66, e-mail
zk_zabrze@sw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄCEGO:
Inny: Jednostka Organizacyjna WiÄziennictwa - ZakĹad Karny
I.3) WSPĂLNE UDZIELANIE ZAMĂWIENIA (jeĹźeli dotyczy):
PodziaĹ obowiÄ
zkĂłw miÄdzy zamawiajÄ
cymi w przypadku wspĂłlnego udzielania zamĂłwienia, w tym w przypadku wspĂłlnego przeprowadzania postÄpowania z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej (jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych, jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone w imieniu i na rzecz pozostaĹych zamawiajÄ
cych w sekcji I naleĹźy wskazaÄ ktĂłry z zamawiajÄ
cych zawarĹ umowÄ):
II.1) Nazwa nadana zamĂłwieniu przez zamawiajÄ
cego: Dostawa Jaj kurzych do ZakĹady Karnego w Zabrzu
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
D/kw/22/8/2016
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia (wielkoĹÄ, zakres, rodzaj i iloĹÄ dostaw, usĹug lub robĂłt budowlanych lub okreĹlenie zapotrzebowania i wymagaĹ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreĹlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usĹugÄ lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamĂłwienia
Dostawa jaj kurzych
L.p. Asortyment â nazwa Szacunkowa iloĹÄ
[szt]
1 Jaja kurze klasy A, Grupa wagowa M
(waga 53-63 gram/szt) 46 000 szt
Art. ĹźywnoĹciowe bÄdÄ
dostarczane do magazynu ĹźywnoĹciowego zamawiajÄ
cego, Ĺrodkiem transportu, speĹniajÄ
cym wymogi okreĹlone w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeĹstwie ĹźywnoĹci i Ĺźywienia (Dz.U.z 2010r Nr 136, poz.914 j.t) ktĂłrym dysponuje wykonawca, bez dodatkowych opĹat w dni robocze od poniedziaĹku do piÄ
tku w iloĹciach i terminach wskazanych przez zamawiajÄ
cego, w godz. 7.30 â 12.30.
ZamawiajÄ
cy bÄdzie skĹadaĹ zamĂłwienia faxem lub email, sukcesywnie, wedĹug potrzeb.
Wymagana jest jednakowa data przydatnoĹci do spoĹźycia dla caĹej partii dostarczanego produktu, oraz znakowanie na partii jak rĂłwnieĹź na poszczegĂłlnych produktach.
Wymagana jest jednakowa gramatura opakowania przy kaĹźdorazowej dostawie przez caĹy okres
trwania umowy.
Wykonawca zobowiÄ
zuje siÄ dostarczaÄ zamĂłwiony towar w ciÄ
gu 36 godzin, od chwili zĹoĹźenia zamĂłwienia telefonicznego, a dostarczone art. ĹźywnoĹciowe powinny odpowiadaÄ, co do jakoĹci wymogom wynikajÄ
cym z obowiÄ
zujÄ
cych przepisĂłw prawa.
Odbioru towaru â ustalenia iloĹci i organoleptycznej oceny jakoĹci bÄdzie dokonywaĹ upowaĹźniony pracownik: magazynier ĹźywnoĹciowy
II.4) Informacja o czÄĹciach zamĂłwienia:ZamĂłwienie podzielone jest na czÄĹci:
Nie
II.5) GĹĂłwny Kod CPV:
03142500-3
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMĂWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) OgĹoszenie dotyczy zakoĹczenia dynamicznego systemu zakupĂłw
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
PostÄpowanie/czÄĹÄ zostaĹo uniewaĹźnione
nie
NaleĹźy podaÄ podstawÄ i przyczynÄ uniewaĹźnienia postÄpowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMĂWIENIA: 02/01/2017 IV.2 CaĹkowita wartoĹÄ zamĂłwienia WartoĹÄ bez VAT11390.48 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od maĹych i Ĺrednich przedsiÄbiorstw: 5 Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z paĹstw niebÄdÄ
cych czĹonkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogÄ
elektronicznÄ
: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTĂREMU UDZIELONO ZAMĂWIENIA
ZamĂłwienie zostaĹo udzielone wykonawcom wspĂłlnie ubiegajÄ
cym siÄ o udzielenie:
nie
FERMA DROBIU Gabriela Skarbek,Â
,Â
ul. Ogrodzona 169,Â
48-426,Â
DÄbowiec, kraj/woj.
ĹlÄ
skie
Wykonawca jest maĹym/Ĺrednim przedsiÄbiorcÄ
:
tak
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa czĹonkowskiego Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa nie bÄdÄ
cego czĹonkiem Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOĹCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIĹťSZÄ I NAJWYĹťSZÄ CENÄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartoĹÄ umowy 11960.00 Oferta z najniĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 11960.00 >
Oferta z najwyĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 15640.00 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czÄĹci zamĂłwienia podwykonawcy/podwykonawcom
WartoĹÄ lub procentowa czÄĹÄ zamĂłwienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMĂWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGĹOSZENIA, ZAMĂWIENIA Z WOLNEJ RÄKI ALBO ZAPYTANIA O CENÄ
IV.9.1) Podstawa prawna
PostÄpowanie prowadzone jest w trybieÂ
 na podstawie art.
 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
NaleĹźy podaÄ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaĹniÄ, dlaczego udzielenie zamĂłwienia jest zgodne z przepisami.