Ogłoszenie nr 111377 - 2017
z dnia 2017-07-24 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuRegionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 Poddziałanie 3.3.4 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym – ZIT AW.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 522224-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kamienna Góra, krajowy numer identyfikacyjny
23082132200000, ul.
al. Wojska Polskiego
10,
58-400
Kamienna Góra, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
48756106292, faks
75 744 28 57, e-mail
urzad@gminakg.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gminakamiennagora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zadanie nr 5 „Termomodernizacja budynku Domu Kultury w Pisarzowicach” realizowane w ramach projektu pn.: „Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Kamienna Góra”
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
RI.7013.10.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest zadanie nr 5 „Termomodernizacja budynku Domu Kultury w Pisarzowicach” realizowane w ramach projektu pn.: „Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Kamienna Góra”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014 – 2020. Budynek objęty przedmiotem zamówienia pełni funkcję Domu Kultury wraz z filią Biblioteki. W obiekcie zlokalizowane są m.in.: sala widowiskowa ze sceną, sale do zajęć artystycznych i edukacyjnych, zaplecze kuchenne, pomieszczenia biblioteczne. Zamawiający nie przewiduje zasadniczych zmian w zakresie przeznaczenia i funkcjonowania obiektu po wykonaniu robót termomodernizacyjnych. W ramach zamówienia, niezbędne jest dostosowanie obecnie funkcjonującej kotłowni do funkcji pomieszczenia technicznego (techniczno-magazynowego). Nową kotłownię należy zaprojektować na parterze przedmiotowego budynku (źródłem ciepła będzie pompa ciepła współpracująca w układzie z gazowym kotłem kondensacyjny LPG). Przedmiot zamówienia (zadanie) obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zgodnie z wymogami określonymi w programie funkcjonalno-użytkowym dla budynku (PFU). Wymieniony budynek to obiekt 3-kondygnacyjny, częściowo podpiwniczony, o powierzchni zabudowy 832,22 m2, powierzchni netto 1010,44 m2, wysokości do kalenicy 10,60 m. Etap projektowy obejmuje: opracowanie niezbędnej dokumentacji budowlanej i uzyskanie wymaganych zezwoleń oraz decyzji administracyjnych na realizację zadania. Etap realizacji robót obejmuje: wykonanie prac termomodernizacyjnych wskazanych w PFU w następującej kolejności ich rzeczowego wykonania: a) izolacja termiczna dachu oraz wykonanie ochrony części strychowej przed zawilgoceniem, b) przebudowa schodów zewnętrznych. c) izolacja termiczna ścian budynku i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, d) izolacja termiczna ścian piwnicznych i fundamentowych budynku z zabezpieczeniem przed wilgocią, e) modernizacja instalacji c.o., wykonanie nowych źródeł ciepła obiektu oraz pozostałe prace opisane w PFU.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
71220000-6,
71320000-7,
45000000-7,
45400000-1,
45310000-3,
45300000-0,
71351910-5,
45331000-6,
45111200-0
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT870830.41 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe STEMAR s.c. Marek i Irena Pwko,
stemar@stemar-sc.pl,
Świdnicka 5a,
58-160,
Świebodzice, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Przedsiębiorstwo Handlowo-usługowe AD-BUD Adrian Iwulski,
ad-bud1@wp.pl,
Dębrznik 84,
58-400,
Kamienna Góra, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1050000.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 1050000.00 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1050000.00 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.