Termomodernizacja przedszkoli publicznych prowadzonych przez Gminę Miejską Głogów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Termomodernizacja przedszkoli publicznych prowadzonych przez Gminę Miejską Głogów obejmująca wykonanie termomodernizacji przedszkoli publicznych: Nr 17 i Nr 21.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoGłogów
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miejska Głogów
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-20
  • Numer ogłoszenia2017/2017/110190
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 110190 - 2017 z dnia 2017-07-20 r.
Głogów: Termomodernizacja przedszkoli publicznych prowadzonych przez Gminę Miejską Głogów obejmująca wykonanie termomodernizacji przedszkoli publicznych: Nr 17 i Nr 21.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. Działanie 3.3. Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym. Poddziałanie 3.3.1. Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym na realizację Projektu pn.: „Termomodernizacja przedszkoli publicznych prowadzonych przez Gminę Miejską Głogów”
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 538784-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Głogów, krajowy numer identyfikacyjny 39064729700000, ul. ul. Rynek  10, 67-200   Głogów, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, faks 767 265 437, e-mail hania@glogow.um.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.glogow.bip.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja przedszkoli publicznych prowadzonych przez Gminę Miejską Głogów obejmująca wykonanie termomodernizacji przedszkoli publicznych: Nr 17 i Nr 21.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
RZP.271.46.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie zadania pn: „Termomodernizacja przedszkoli publicznych prowadzonych przez Gminę Miejską Głogów” obejmującego wykonanie termomodernizacji przedszkoli publicznych: Nr 17 i Nr 21. a) Zamawiający informuje, iż dokonał podziału zamówienia na części jak niżej: 1/ Część I – Termomodernizacja PP Nr 17 2/ Część II – Termomodernizacja PP Nr 21 Wykonawca może złożyć oferty na dwie części zamówienia. b) Zamawiający informuje, iż uzyskał dofinansowanie na realizację części objętych niniejszym zamówieniem ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. Działanie 3.3. Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym. Poddziałanie 3.3.1. Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym na realizację Projektu pn.: „Termomodernizacja przedszkoli publicznych prowadzonych przez Gminę Miejską Głogów” c) Zakres zamówienia: 1/ Część I - Termomodernizacja PP Nr 17 (realizacja zaplanowana do wykonania w 2017r.) Branża budowlana: 1. Odkopanie drenażu wokół budynku - 111,420m3 2. Odkopanie odcinkami fundamentów i ścian piwnic - 538,119m3 3. Wywiezienie ziemi i gruzu wraz z kosztami składowania - 541,877m3 4 Wymiana okien piwnicznych - 10,140m2 5. Montaż doświetlaczy - 12szt. 6. Montaż drzwi aluminiowych i stalowych - 37,243m2 7. Montaż świetlików dachowych - 4szt. 8. Rurociąg drenarski - 123,800m 9. Naprawa pęknięć ścian i nadproży na elewacji - 125,500m 10. Ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi - 1.101,460m2 11. Okładziny schodów granitem - 75,664m2 12. Balustrady schodowe stalowe - 349,120kg 13. Nawierzchnie z kostki brukowej - 552,750m2 14. Izolacja cieplna stropodachu granulatem z wełny mineralnej - 1.012,130m2 15. Pokrycie dachów papą termozgrzewalną nawierzchniową gr.5,2mm - 1.012,130m2 16. Obróbki blacharskie attyk - 157,241m2 17. Remont zadaszenia wejścia głównego i kuchennego - 2 kpl. 18. Tynki renowacyjne ścian wewnętrznych piwnic - 62,289m2 19. Malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach piwnic - 1.361,070m2 20. Posadzki cementowe w piwnicach - 64,770m2 21. Hydroizolacja elastycznym szlamem podłoży piwnic - 296,370m2 22. Posadzki z płytek w pomieszczeniach piwnic - 367,617m2 23. Wykonanie i montaż LOGO - 1szt. 24. Montaż zwodów instalacji odgromowej w rurkach Instalacja c.o.: 1. Demontaż grzejników żeliwnych członowych – 152 kpl. 2. Demontaż zaworów grzejnikowych lub dwuzłączek Fi 15-20mm – 152 szt. 3. Demontaż zaworów zaporowych i redukcyjnych o połączeniach kołnierzowych Fi 40mm – 8 szt. 4. Demontaż rurociągów stalowych czarnych łączonych przez spawanie, o średnicy Fi 10-50mm – 1198 m 5. Demontaż rozdzielacza z rur stalowych o średnicy Fi200mm – 4,0 m 6. Zrywanie izolacji termicznej gipsowo-klejowej z siatką drucianą – 2,297 [100m2] 7. Roboty budowlane towarzyszące związane z w/w montażami – 1kpl. 8. Montaż rurociągów c.o. miedzianych o połączeniach lutowanych na lut miękki o śr. Fi15 - 35mm – 1198 m 9. Montaż otulin termoizolacyjnych z pianki polietylenowej powlekanych folią o grubości 6mm dla w/w rurociągów – 1198 m 10. Montaż rozdzielaczy c.o. z rur stalowych o średnicy 150mm z izolacją termiczną – 4,0 m 11. Montaż zaworów gwintowanych przelotowych kulowych mosiężnych o średnicy 40mm – 8 szt. 12. Montaż zaworów gwintowanych ze spustem o średnicy 15mm – 2 szt. 13. Montaż odpowietrzników automatycznych Fi15mm – 2 szt. 14. Montaż grzejników stalowych panelowych z wkładką zaworową o wysokości 400, 500, 600, 900mm typu KV-11, KV-21, KV-22, KV-33 – 141 szt. 15. Montaż grzejników aluminiowych panelowych z wkładką zaworową o wysokości 600mm typu KV-33 – 1 szt. 16. Montaż grzejników stalowych panelowych z wkładką zaworową o wysokości 500 i 900mm typu C-33, V33 – 10 szt. 17. Montaż głowic termostatycznych wzmocnionych z zakresem nastaw 6-28°C do wkładek zaworowych z czujnikiem gazowym – 123szt. 18. Montaż głowic termostatycznych z zakresem nastaw 6-28°C z kapilarą wyniesioną – 29 szt. 19. Montaż zaworów grzejnikowych powrotnych o śr. nominalnej Fi15mm – 152 szt. 20. Obudowy grzejników inst. z płyt gipsowo – kartonowych na konstrukcji nośnej – 58 m2 21. Roboty budowlane towarzyszące i demontażowe budowlane (zgodnie z przedmiarem robót) – 1kpl. 2/ Część II - Termomodernizacja PP Nr 21 (realizacja zaplanowana do wykonania w 2018r.) Branża budowlana: 1. Rozebranie pokrycia daszków elewacyjnych nad oknami - 114,451m2 2. Demontaż konstrukcji daszków w celu zabezpieczenia antykorozyjnego - 956,617kg 3. Wysoko-elastyczna izolacja ścian fundamentowych - 69,850m2 4. Izolacja cieplna ścian fundamentowych i cokołu styrodurem - 97,790m2 5. Ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi gr.14cm - 304,546m2 6. Montaż systemowych profili dylatacyjnych - 23,600m 7. Wykonanie mozaiki na cokole gr. 2mm - 27,940m2 8. Malowanie ścian zewnętrznych antygraffiti - 205,788m2 9. Montaż parapetów z blachy powlekanej - 17,031m2 10. Obróbki blacharskie ogniomurów - 98,065m2 11. Okładziny schodów granitem - 15,400m2 12. Balustrady schodowe ze stali nierdzewnej - 96,240kg 13. Daszek nad wejściem ze stali nierdzewnej wypełniony litym akrylem - 1szt. 14. Pokrycie daszków blachami tytan-cynk na na rąbek kontowy - 106,080m2 15. Izolacja cieplna stropodachów granulatem z wełny mineralnej - 303,160m2 16. Pokrycie dachów papę termozgrzewalną nawierzchniową gr. 5,2mm - 296,065m2 17. Montaż zwodów pionowych i poziomych instalacji odgromowej w rurkach - 99,920m Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia: Część I i Część II zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą projekty budowlane, projekty wykonawcze, przedmiary robót oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych (dalej STWiORB), które są załącznikami do niniejszej SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 45450000-6
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Termomodernizacja PP Nr 17
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podst. art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015r., poz.2164 ze zm. ) unieważnia postępowanie. Uzasadnienie: Cena oferty z najniższą ceną dla każdej z części, przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT1517146.64
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Termomodernizacja PP Nr 21
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podst. art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015r., poz.2164 ze zm. ) unieważnia postępowanie. Uzasadnienie: Cena oferty z najniższą ceną dla każdej z części, przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT235963.53
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma budowlana zatrudni do budowy domów jednorodzinnych samodzielne brygady - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Firma budowlana zatrudni do budowy domów jednorodzinnych samodzielne brygady. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI