II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Teatr Ziemi Rybnickiej w dzielnicy Śródmieście; adaptacja części holu głównego na potrzeby przebudowy pomieszczeń kasy biletowej i portierni; realizacjaw systemie „zaprojektuj i wybuduj”
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.77.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia określony został w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ. Jego zakres obejmuje:
- zapoznanie się z materiałami wyjściowymi,
- opracowanie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień i opinii,
- przekazanie projektu Zamawiającemu w celu złożenia wniosku o pozwolenie na budowę,
- wskazanie osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, wraz z przekazaniem Zamawiającemu oświadczenia tej osoby o przyjęciu w/w funkcji,
- realizacja robót w oparciu o opracowany i zatwierdzony projekt,
- przygotowanie i przekazanie zamawiającemu kompletnej dokumentacji odbiorowej.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1. Opracowanie dokumentacji projektowej adaptacji części holu głównego na potrzeby przebudowy pomieszczeń kasy biletowej i portierni w oparciu o załączony program funkcjonalno-użytkowy; celem przebudowy jest powiększenie powierzchni użytkowej w/w pomieszczeń i poprawę ich funkcjonalności.
2. Wykonanie robót budowlanych obejmujących:
- demontaż lady kasowej,
- demontaż drzwi do portierni (do ponownego zabudowania),
- rozbiórka ścianek działowych,
- wykonanie nowych ścianek,
- przebudowa instalacji elektrycznej,
- wykonanie tynków,
- montaż stolarki drzwiowej i przeszklenia okna kasowego,
- wykonanie podestu roboczego przy stanowiskach kasowych,
- wykonanie nowej lady kasowej,
- roboty malarskie.
Szczegółowy opis zadania zawarto w programie funkcjonalno-użytkowym.
W związku z wymaganiami Ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska.
Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady:
- zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy;
- stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie),
- transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów,
- stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach.
Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg.
W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne
z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót.
Przypomina się również, że:
- Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania;
- organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu.
Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego
o wadzie.
Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały.
Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie wprowadza żadnych zmian w sposobie użytkowania obiektów, które dostosowane są do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym do osób niepełnosprawnych.
Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (dotyczy każdego zadania):
- wykonanie instalacji elektrycznych,
- wykonanie demontaży,
- wznoszenie ścianek działowych,
- tynkowanie,
- zakładanie stolarki drzwiowej i przeszkleń,
- malowanie,
montaż wyposażenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
71221000-3,
45262700-8,
45310000-3,
45421152-4,
45421000-4,
45430000-0,
45442100-8,