Ogłoszenie nr 99942 - 2017
z dnia 2017-06-23 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 520092-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku, krajowy numer identyfikacyjny
27278032300014, ul.
ul. Energetyków
46,
44200
Rybnik, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
0324291000, 4291288, faks
324 291 225, e-mail
zampub@szpital.rybnik.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.rybnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty ogólnobudowlane w Pawilonie Diagnostyczno-Zabiegowym Nr 3, seg. C, poziom P3 – Blok Operacyjny SP ZOZ WSS Nr 3 w Rybniku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
TT-276-PN/56-2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty ogólnobudowlane w Pawilonie Diagnostyczno-Zabiegowym Nr 3, seg. C, poziom P3 – Blok Operacyjny SP ZOZ WSS Nr 3 w Rybniku. . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, tj. załącznikach do specyfikacji: 1.A (Ogólna Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych). 1.B (Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych: 1.B.1 Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, 1.B.2 Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – Okładziny wewnętrzne, 1.B.3 Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – Wykładziny i posadzki, 1.B.4 Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – Malowanie i zabezpieczenie ścian), 1.C (Przedmiary robót), nr 1.D (Formularz cenowy). Umowa została zawarta bezpośrednio po zakończeniu niniejszego postępowania z terminem realizacji do dnia 31 sierpnia 2017 r. Zamawiający przekaże protokolarnie teren budowy w dniu 17.07.2017 r. Ceny podane w punkcie IV.6 są wartościami brutto.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT79674.80 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P.H.U. COMPLEX Lech Wietrzyk,
,
ul. Owocowa 1,
44-240,
Żory, kraj/woj.
śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 116850.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 116850.00 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 116850.00 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.