Remont sal lekcyjnych w Zespole Szkół w Dalikowie i w Zespole Szkół w Domaniewie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont sal lekcyjnych w Zespole Szkół w Dalikowie i w Zespole Szkół w Domaniewie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoDalików
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Dalików
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-17
  • Numer ogłoszenia2017/2017/108555
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 108555 - 2017 z dnia 2017-07-17 r.
Dalików: Remont sal lekcyjnych w Zespole Szkół w Dalikowie i w Zespole Szkół w Domaniewie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
„W DALIKOWIE UCZYMY Z NUTKĄ TECHNOLOGII” nr RPLD.11.01.02-10-B012/16-00 Projekt w ramach Osi XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działanie XI.1 Wysoka jakość edukacji, Poddziałanie XI.1.2 Kształcenie ogólne RPO
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 529166-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dalików, krajowy numer identyfikacyjny 73093440100000, ul. Plac Powstańców  1, 99205   Dalików, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 043 6780123, faks 043 6780183, e-mail ugdalikow@wp.pl; hlno@op.pl
Adres strony internetowej (URL): www.dalikow.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sal lekcyjnych w Zespole Szkół w Dalikowie i w Zespole Szkół w Domaniewie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
271.8.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu sal lekcyjnych w Zespole Szkól w Dalikowie i w Zespole Szkół w Domaniewie. Remont polegał będzie na przygotowaniu i malowaniu ścian, sufitów farbami emulsyjnymi oraz lamperii farbami olejnymi. Remont obejmuje wymianę paneli podłogowych oraz wykładziny wraz z listwami przypodłogowymi. Zamawiający wymaga aby przy przygotowywaniu oferty, Wykonawca uwzględnił panele do obiektów publicznych o klasie ścieralności min AC5 i grubości min 10 mm. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część 1 – Remont sal lekcyjnych w Zespole Szkół w Domaniewie Zakres robót w poszczególnych klasach: a) sala informatyczna piętro I  przygotowanie powierzchni ścian, sufitów i lamperii do malowania,  malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi,  malowanie lamperii i drzwi farbami olejnymi, b) sala informatyczna piętro II  przygotowanie powierzchni ścian, sufitów i lamperii do malowania,  malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi,  malowanie lamperii farbami olejnymi,  montaż wykładziny rulonowej PCV antyelektrostatycznej,  montaż listwy przypodłogowej. c) sala fizyczno-chemiczna piętro II  rozebranie ściany działowej,  przygotowanie ścian, sufitów i lamperii do malowania,  malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów,  malowanie lamperii farbami olejnymi,  wykonanie wylewki wyrównującej,  montaż paneli podłogowych,  montaż rolet okiennych,  montaż drzwi wejściowych,  przebudowa instalacji elektrycznej – przebudowa dwóch gniazdek elektrycznych  montaż opraw oświetleniowych typu LED,  montaż grzejników panelowych,  rozbudowa węzła sanitarnego (z istniejącego węzła wody ciepłej i zimnej należy wykonać drugie poprzez rozbudowę rurociągu o średnicy ½ ‘’ zakończone zaworami, długości ok. 5 m, rozbudowa kanalizacji o średnicy Ø50). Część 2 – Remont sal lekcyjnych w Zespole Szkół w Dalikowie Zakres robót w poszczególnych klasach: a) sala nr 2 – informatyczna parter  przygotowanie powierzchni ścian, sufitów i lamperii do malowania,  malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi,  malowanie lamperii farbami olejnymi, b) sala nr 14 – informatyczna piętro  przygotowanie powierzchni ścian, sufitów i lamperii do malowania,  malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi,  malowanie lamperii i drzwi farbami olejnymi,  montaż paneli podłogowych. c) sala nr 16 – przyrodnicza piętro  przygotowanie powierzchni ścian, sufitów i lamperii do malowania,  malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi,  malowanie lamperii farbami olejnymi, d) sala nr 23 – fizyczno-chemiczna piętro  przygotowanie powierzchni ścian, sufitów i lamperii do malowania,  malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi,  malowanie lamperii farbami olejnymi,  wykucie otworu w ścianie pod drzwi,  montaż ościeżnicy w ścianie, 3. Szczegółowy zakres robót określony jest w przedmiarze robót – złącznik nr 2 i w kosztorysie ślepym – złącznik nr 3 . Zamawiający zastrzega uczestnictwo w doborze kolorów sal oraz wyboru paneli podłogowych z przedstawionych wzorników przez Wykonawcę. Wymagania jakościowe i materiałowe. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z użyciem materiałów i urządzeń własnych. Do wykonania Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów fabrycznie nowych, gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych określonych w przedmiarze robót i kosztorysie ślepym. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia atestów i certyfikatów na każde żądanie Zamawiającego. Jeżeli w przedmiarach robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, produ¬cent, dostawca) materiałów lub dotyczące materiałów normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, których mowa w art. 30 ust. 1-3 Pzp., Zamawiający dopuszcza oferowanie ma¬teriałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one wykonanie przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gor¬szych od założonych w ww. dokumentach; 4. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust.3a - obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia wymienionych w ppkt.1 za wyjątkiem czynności związanych z wykonywaniem prac geodezyjnych, prac pomiarowych, prac zastrzeżonych dla Kierownika budowy. 1) Wykonawca oraz jego podwykonawcy w ramach realizacji niniejszego zamówienia obejmującego wykonanie robót budowlanych są zobowiązani do zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę, których wykonywanie pracy zostało ustalone w sposób zgodny z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016r. poz.1666). Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dotyczy pracowników fizycznych wykonujących czynności związane z robotami murarskimi, tynkarskimi, malarskimi, pokrywaniem podłóg i ścian. 2) Wykonawca oraz jego Podwykonawcy w terminie 7 dni od dnia podpisania niniejszej umowy lub umowy o podwykonawstwo zobowiązani są przedłożyć Zamawiającemu wykaz osób, o których mowa w ust. 1 zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem imion i nazwisk tych osób, czynności jakie będą wykonywali oraz rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu. W przypadku zmian osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca obowiązany jest przedstawić Zamawiającemu uaktualniony wykaz. Dopuszcza się, aby przedsiębiorcy będący osobami fizycznymi osobiście wykonywali czynności związane z przedmiotem niniejszego zamówienia. 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający lub upoważniony przez niego pracownik uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych na miejscu wykonywania robót wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 1. Zamawiający lub upoważniony przez niego pracownik uprawniony jest w szczególności do: a) kontroli zgodności przedstawionego przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wykazu osób ze stanem faktycznym stwierdzonym na miejscu prowadzenia robót, b) żądania przedłożenia w wyznaczonym terminie poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopii umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) żądania przedłożenia w wyznaczonym terminie poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopii dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji, d) żądania przedłożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów 5. Roboty remontowe będą realizowane w ramach dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 na realizację Projektu „W DALIKOWIE UCZYMY Z NUTKĄ TECHNOLOGII” nr RPLD.11.01.02-10-B012/16-00. Projekt w ramach Osi XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działanie XI.1 Wysoka jakość edukacji, Poddziałanie XI.1.2 Kształcenie ogólne RPO. 6. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty budowlane dla obu części okresy gwarancji min. 24 miesiące. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. Sposób punktowania został opisany w rozdziale XIV. 7. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 45450000-6
Dodatkowe kody CPV: 45440000-3, 45430000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Remont sal lekcyjnych w Zespole Szkół w Domaniewie
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT24651.10
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo – Usługowe BUDMAL Jan Kisiela,  pphubudmal@onet.eu,  ul. Wspólna 1,  99-200,  Poddębice,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 28403,34
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28403,34
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28403,34
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Remont sal lekcyjnych w Zespole Szkół w Dalikowie
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT13786.40
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo – Usługowe BUDMAL Jan Kisiela,  pphubudmal@onet.eu,  ul. Wspólna 1,  99-200,  Poddębice,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 16400,62
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16400,62
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16400,62
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę budynku oraz rozbiórkę istniejącego budynku - Rawa Mazowiecka
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę budynku oraz rozbiórkę istniejącego budynku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Budowa parkingu przy ul. Leśnej w Lubinie
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI