Remont fragmentu murów obronnych Zamku Lubomirskich w Rzeszowie – 2017r

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont fragmentu murów obronnych Zamku Lubomirskich w Rzeszowie – 2017r
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoRzeszów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoinny: sądownictwo
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySąd Okręgowy w Rzeszowie
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-21
  • Numer ogłoszenia2017/2017/110815
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 110815 - 2017 z dnia 2017-07-21 r.
Rzeszów: Remont fragmentu murów obronnych Zamku Lubomirskich w Rzeszowie – 2017r
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 535175-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny 32425700000, ul. Pl. Śreniawitów  3, 35959   Rzeszów, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 178 756 200, faks 178 756 299, e-mail oinw2@rzeszow.so.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://rzeszow.so.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: sądownictwo
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont fragmentu murów obronnych Zamku Lubomirskich w Rzeszowie – 2017r
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
znak sprawy: G-2512-6//2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Opis przedmiotu zamówienia pn.: Remont fragmentu murów obronnych Zamku Lubomirskich w Rzeszowie – 2017r. został dokonany za pomocą wyciągu z dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych pn. Projekt budowlany remontu istniejącej korony murów obronnych Zamku Lubomirskich w Rzeszowie na działce nr ewid. 1270, obr. 207, opracowanych w 2014 r. przez Autorską Pracownię Projektową mgr inż. arch. Iwona Matlingiewicz, Rzeszów, ul. Rynek 17/305. Remont w 2017r. obejmuje renowację betonowych czapek od strony północnej, wschodniej i południowej, renowacji ceglanej ściany korony murów w obrębie bastionu północno-wschodniego od strony dziedzińca wewnętrznego (zgodnie z załącznikiem graficznym) oraz naprawę murku wokół osadnika, znajdującego się przy murze obronnym od strony wschodniej. Remont polega na: 1. Zmyciu czapek karcherem woda pod ciśnieniem i ich oczyszczeniu. 2. Wykuciu starych spoin. 3. Nałożeniu na czapki preparatu przeciw glonom i algom. 4. Spoinowanie czapek zaprawą mineralna wodoszczelną. 5. Hydrofobizacji czapek impregnatem do betonu. 6. Skuciu tynku z ceglanych ścian korony murów. 7. Wzmocnieniu osłabionej cegły w murze. 8. Wykonaniu zabiegów antysolnych. 9. Wykonaniu tynków renowacyjnych. 10. Pomalowaniu ścian. 11. Przemurowaniu i tynkowaniu murku wokół osadnika. Dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zostały opracowane na mocy art. 2c, 29, 30 i 31 ustawy Pzp zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 3 grudnia 2012r. w sprawie wykazu robót budowlanych oraz zgodnie z ustawą Prawo budowlane. Dokumentacja jest kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć oraz posiada wymagane opinie, uzgodnienia i decyzje administracyjne. Dodatkowe informacje, które Wykonawca musi uwzględnić przy sporządzaniu oferty: 1. roboty budowlane wykonywane będą w czynnym urzędzie, Wykonawca swoim działaniem nie może ograniczać pracy sądu; może wystąpić konieczność wykonywania robót uciążliwych (np. powodujących nadmierny hałas) po godzinach pracy sądu i w dni wolne od pracy (godziny pracy sądu: od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 do 15:30), 2. na Wykonawcy spoczywać będzie obowiązek odpowiedniego zabezpieczenia (wydzielenia) stref, w których prowadzone będą roboty budowlane, 3. na Wykonawcy ciążyć będzie konieczność utrzymania czystości i porządku na placu budowy, Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej przed złożeniem oferty. 2.Zamawiający wymaga od Wykonawcy przy realizacji Przedmiotu umowy (Przedmiotu zamówienia) stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp zatrudnienia przez Wykonawcę pracowników według poniższych zasad: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszystkie czynności w trakcie realizacji zamówienia, z wyłączeniem osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika budowy, pełniącej samodzielną funkcję techniczną w budownictwie. Wymóg zatrudnienia nie dotyczy tych podwykonawców, którzy wykonują czynności samodzielnie w ramach prowadzonej przez siebie jednoosobowej działalności gospodarczej. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 10. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45410000-4
Dodatkowe kody CPV: 45442100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT37262.95
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowlano-Remontowe ZELBUD Sp. z o.o.,  ,  ul. T. Boya Żeleńskiego 23/137,  35-105,  Rzeszów,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 59 342,58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 59 342,58
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 59 342,58
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usunięcie subitu pozostałego po zdjętym parkiecie w mieszkaniu- Grębów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usunięcie subitu pozostałego po zdjętym parkiecie w mieszkaniu pow. ok 45 m2 w Tarnobrzegu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI