Remont elewacji budynku Sadu Rejonowego w Sanoku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont elewacji budynku Sadu Rejonowego w Sanoku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoSanok
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoinny: Sąd
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySąd Rejonowy w Sanoku
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-28
  • Numer ogłoszenia2017/2017/113183
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 113183 - 2017 z dnia 2017-07-28 r.
Sanok: Remont elewacji budynku Sadu Rejonowego w Sanoku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 530531-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Sanoku, krajowy numer identyfikacyjny 324458000000, ul. ul. Kościuszki  5, 38500   Sanok, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 134 656 783, faks 134 656 700, e-mail finanse@sanok.sr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): sanok.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sąd
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont elewacji budynku Sadu Rejonowego w Sanoku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia został dokonany za pomocą wyciągu z dokumentacji projektowych i przedmiaru robót opracowanych przez Władysława Wdowiaka mgr inz. Budownictwa. Remont obejmuje wymianę stolarki okiennej parteru i I piętra od strony południowej oraz remont elewacji od strony południowej. W zakres prac wchodzą: 1. Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w ilości - 47 sztuk 122,95 m2 2. Wykucie z murów podokienników - 61,10 mb 3. Osadzenie podokienników z aglomarmuru o długości do 1,5 metra- 47 szt 4. Wykucie krat stalowych okiennych – stałych - 41.40 m2 (15 szt.) 5. Montaż krat stalowych otwieranych - 41,40 m2 (15 szt.) 6. Wymiana drzwi stalowych na PCV – 2,10 m2 7. Wykonanie tynków wewnętrznych na ościeżach okiennych szerokości do 40 cm – 250,90 mb 8. Gruntowanie i malowanie farbami emulsyjnymi tynków ościeży – 125,45 m2 9. Przecieranie istniejących tynków zewnętrznych – 766,40 m2 10. Uzupełnienie tynków zewnętrznych 70,99 m2 11. Gruntowanie podłoży powierzchni pionowej i malowanie farbami silikonowymi elewacji dwukrotnie – 766,40 m2 12. Malowanie rur spustowych farba olejną dwukrotnie – 41 mb 13. Malowanie obróbek blacharskich gzymsów – 18,97 m2 14. Wywóz gruzu 1,77 m3
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45000000-7, 45324000-4, 45421000-4, 45442100-8, 45442110-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT203196.64
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Budowlana POL-BUD Grzegorz Buczkowicz, 36-206 Humniska 846,  ,  Humniska 846,  36-206,  Humniska,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 249931.87
Oferta z najniższą ceną/kosztem 249931.87
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 269432.53
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usunięcie subitu pozostałego po zdjętym parkiecie w mieszkaniu- Grębów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usunięcie subitu pozostałego po zdjętym parkiecie w mieszkaniu pow. ok 45 m2 w Tarnobrzegu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI