Przebudowa budynku, zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń po bibliotece i dostosowanie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa budynku, zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń po bibliotece i dostosowanie budynku przedszkola w miejscowości Kwaczała do obowiązujących przepisów p.poż., bhp i sanitarnych”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoAlwernia
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Alwernia
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-17
  • Numer ogłoszenia2017/2017/108945
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 108945 - 2017 z dnia 2017-07-17 r.
Alwernia: Przebudowa budynku, zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń po bibliotece i dostosowanie budynku przedszkola w miejscowości Kwaczała do obowiązujących przepisów p.poż., bhp i sanitarnych”.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 539931-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Alwernia, krajowy numer identyfikacyjny 351555967, ul. Z. Gęsikowskiego   7, 32-566  Alwernia, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 12 283 11 15, faks 12 283 17 92, e-mail rlagan@alwernia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.alwernia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku, zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń po bibliotece i dostosowanie budynku przedszkola w miejscowości Kwaczała do obowiązujących przepisów p.poż., bhp i sanitarnych”.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest objęta pozwoleniem na budowę nr 828/2016 z dnia 23 grudnia 2016 r. przebudowa budynku Przedszkola Samorządowego „Fantazja” w Kwaczale, ul. Jana Pawła II 43 wraz ze zmianą sposobu użytkowania dodatkowych pomieszczeń po bibliotece i ośrodku zdrowia w celu doprowadzenia go do obowiązujących przepisów p.poż., bhp i sanitarnych oraz utworzenia dodatkowego oddziału przedszkolnego i zwiększenia funkcjonalności obiektu. Projekt obejmuje przebudowę budynku w zakresie architektury i konstrukcji wraz z istniejącymi instalacjami wewnętrznymi. Zadanie nie obejmuje nadbudowy i rozbudowy budynku, zmiany podstawowych parametrów budynku jak powierzchnia zabudowy, kubatura, wysokość, długość i szerokość oraz zmiany zagospodarowania terenu.Zakres rzeczowy obejmujący pozwolenie na budowę: - przebudowa pomieszczeń budynku,- zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń po bibliotece i ośrodku zdrowia,- przebudowa instalacji wewnętrznych w zakresie instalacji elektrycznej zasilania gniazd i oświetlenia, oświetlenia ewakuacyjnego, instalacji wod-kan,- remont pomieszczeń nie objętych przebudową w zakresie wykończenia posadzki, ścian i sufitu.- montaż urządzeń sanitarnych i armatury łazienkowej.Zakres rzeczowy dodatkowy w stosunku do pozwolenia na budowę:- budowa pochylni dla niepełnosprawnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45453000-7, 45410000-4, 45421130-4, 45450000-6, 45432110-8, 45442100-8, 45330000-9, 45333000-0, 45331100-7, 45331200-8, 45310000-3, 45312100-8, 45312200-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia: Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych tekst jednolity z dnia 26 listopada 2015 r.:. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164, dalej PZP), który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3;” Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:Zgodnie z powyższym, powodem unieważnienia przedmiotowego postępowania jest to, iż nie złożono żadnej oferty. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Mając na uwadze okoliczność, iż w terminie składania ofert określonym w postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta zachodzi konieczność unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 PZP. Wobec powyższego Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 PZP
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert0
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje monterów sieci wod kan - Libiąż
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuje monterów sieci wod kan. Zapraszam również do kontaktu operatorów koparki. Termin rozpoczęcia prac do uzgodnienia na terenie Libiąża. Zainteresowanych proszę o kontakt.
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Remont ( modernizacja) dróg dojazdowych do pól
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Wykonanie robót malarskich i remontowych w Domach Studenckich UMCS w Lublinie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI