Ogłoszenie nr 108666 - 2017
z dnia 2017-07-17 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 524211-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny
43026882400000, ul.
Lipowa
1a,
20-020
Lublin, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
261 183 530, faks
261 183 501, e-mail
rzilublin.zampub@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rzilublin.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Organizacyjna MON
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa elewacji i pomieszczeń budynku nr 104 w kompleksie wojskowym przy Al. Racławickich 44 w Lublinie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP/PN/22/WEN/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest: naprawa elewacji i pomieszczeń budynku nr 104 w kompleksie wojskowym przy Al. Racławickich 44 w Lublinie. Zakres przedmiotu zamówienia - robót do wykonania: Branża budowlana : o roboty rozbiórkowe; o wykonanie posadzki na bazie żywicy epoksydowej; o wymiana stolarki okiennej, drzwiowej, bramy garażowej; o malowanie pomieszczeń; o wymiana pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej; o wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych; o naprawa i malowanie elewacji; o wykonanie opaski z kostki betonowej. Branża elektryczna: o wymiana instalacji elektrycznej; o wymiana opraw oświetleniowych oraz osprzętu elektrycznego; o wymiana instalacji odgromowej; o wykonanie pomiarów elektrycznych; Branża sanitarna: o wymiana instalacji c.o. z rur stalowych; o wymiana grzejników na grzejniki stalowe rurowe gładkie; o wymiana instalacji wod.-kan.; o wymiana wywietrzaków dachowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. UWAGA: Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich a pozostających w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych, w okresie od rozpoczęcia robót budowlanych do czasu zlikwidowania zaplecza budowy, do wysokości brutto wartości całego kontraktu. Kopię opłaconej polisy wraz z potwierdzeniem opłacenia wymagalnych składek należy przedłożyć przed podpisaniem protokołu przekazania placu budowy. 2. Szczegółowy zakres robót określają: • Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ • Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ (Zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego, spakowany programem 7-zip – dostępnym bezpłatnie pod adresem http://7-zip.org.pl/) 3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza POWIERZYĆ WYKONANIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCY musi on wskazać w ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzy podwykonawcy. Wstęp OBCOKRAJOWCÓW na teren chronionej jednostki lub instytucji wojskowej może być realizowany wyłącznie na podstawie POZWOLEŃ wydanych na zasadach określonych w decyzji nr 19/MON z dnia 24 stycznia 2017r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 18, z 2017r.). Zamawiający informuję, iż OBCOKRAJOWIEC zamierzający mieć wstęp na teren różnych chronionych jednostek lub instytucji wojskowych zobowiązany jest do uzyskania osobnych pozwoleń. Otrzymane pozwolenie uprawnia do wstępu tylko na wskazany w nim teren wojskowy a nie na teren wszystkich jednostek wojskowych rozmieszczonych na obszarze całej Rzeczypospolitej Polskiej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
,
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT413492.38 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BOGUSZ JULIAN USŁUGOWY ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY, NIP: 7120058046, REGON: 004183693,
,
Czeremchowa, nr 9,
20-807,
LUBLIN, kraj/woj.
lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 430401.74 Oferta z najniższą ceną/kosztem 430401.74 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 575359.56 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.