Inwestycje dotyczące sal zajęć, sal lekcyjnych i pracowni w Szkole Podstawowej nr...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Inwestycje dotyczące sal zajęć, sal lekcyjnych i pracowni w Szkole Podstawowej nr 21 z Oddziałami Integracyjnymi im. Karola Miarki w Katowicach przy ul. Malczewskiego 1
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegojednostka organizacyjna administracji samorządowej
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzkoła Podstawowa nr 21 z Oddziałami Integracyjnymi im.Karola Miarki
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-20
  • Numer ogłoszenia2017/2017/109989
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 109989 - 2017 z dnia 2017-07-20 r.
Katowice: Inwestycje dotyczące sal zajęć, sal lekcyjnych i pracowni w Szkole Podstawowej nr 21 z Oddziałami Integracyjnymi im. Karola Miarki w Katowicach przy ul. Malczewskiego 1
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 535804-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia prowadzi: Pełnomocnik Zamawiającego: Michał Słota, dyrektor Centrum Usług Wspólnych w Katowicach, działający w imieniu i na rzecz Zamawiającego, na podstawie pełnomocnictwa z dnia 16.01.2017r. dyrektora Szkoły Podstawowej nr 21 z Oddziałami Integracyjnymi im. Karola Miarki w Katowicach udzielonego w trybie art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn.zm.)
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 21 z Oddziałami Integracyjnymi im.Karola Miarki, krajowy numer identyfikacyjny 72284500000, ul. ul. Jacka Malczewskiego  1, 40748   Katowice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 32 202 97 19, faks 32 202 97 19, e-mail sp21kat@onet.eu
Adres strony internetowej (URL): http://sp21.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Inwestycje dotyczące sal zajęć, sal lekcyjnych i pracowni w Szkole Podstawowej nr 21 z Oddziałami Integracyjnymi im. Karola Miarki w Katowicach przy ul. Malczewskiego 1
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP/504/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową 4 sal lekcyjnych obejmującą między innymi remont posadzki na parterze wraz z ułożeniem nowej wykładziny, wymianie stropu w dwóch salach pomiędzy parterem a piętrem, wymianie oświetlenia oraz zabezpieczenie przeciwpożarowe stropu nad I piętrem zgodnie z projektem budowlanym, w szczególności: - usunięcie istniejących stropów między parterem a I piętrem w salach lekcyjnych, - usunięcie wykładziny z posadzki na parterze, -naprawa posadzki na parterze (na gruncie), - wykonanie warstwy wyrównawczej, - wykonanie stropu nad parterem zgodnie z projektem, - wykonanie sufitów podwieszonych, - wymiana drzwi do sal na parterze, - zabezpieczenie ppoż stropów i ścian nad I piętrem, - zamurowanie drzwi od strony południowej, - uzupełnienie tynku, - wykonanie schodów niwelujących poziom pomiędzy pomieszczeniami parteru, - wymiana tynków ścian, gruntowanie i malowanie, - inne prace rozbiórkowe, budowlane i wykończeniowe konieczne do wykonania zadania zgodnie z założeniami w projekcie, - kompletna wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem , tablicami rozdzielczymi i licznikowymi, - Wykonanie instalacji ppoż. wraz z osprzętem w części szkolnej. Zadanie zostało podzielone na etapy. Projekt precyzuje dokładnie zakres prac I etapu którego przedmiotem jest ogłaszany przetarg. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej opracowanej przez COMTAREX Biuro Architektów Sp. z o. o, 40-095 Katowice, ul. Stawowa 3, stanowiącej integralną część niniejszej SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45430000-0, 45453000-7, 45421146-9, 45442100-8, 45430000-0, 45315100-9, 45315600-4, 45262600-7,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT231167.42
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Budowlano-Handlowy Andrzej Muc ,  zbh_muc@op.pl,  ul. Olimpijska 6,  41-100,  Siemianowice Śląskie,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 360000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 360000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 360000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przebudowę części magazynu na powierzchnie produkcyjną - Wilkowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przebudowę części magazynu na powierzchnie produkcyjną wraz z wewnętrznymi instalacjami, budowę zaplecza socjalnego dla pracowników, rozbiórkę ściany pomiędzy magazynami, budowę zaplecza socjalnego dla pracowników magazynowych, przedłużenie zadaszenia wiaty oraz przedłużenie posadzki pod wiatą wraz z przekazaniem kompletu dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Katowice: ROBOTY REMONTOWE I RENOWACYJNE - LIKWIDACJA SZKODNIKÓW DREWNA WIĘŹBY DACHOWEJ
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: ROBOTY REMONTOWE I RENOWACYJNE - LIKWIDACJA SZKODNIKÓW DREWNA WIĘŹBY DACHOWEJ
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja sanitariatów w Przedszkolu nr 10
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI