Ogłoszenie nr 107687 - 2017
z dnia 2017-07-13 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Polski im. Arnolda Szyfmana w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny
27836200000, ul.
ul. Karasia
2,
00327
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
228 261 725, faks
228 269 278, e-mail
zamowienia@teatrpolski.waw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.teatrpolski.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa instytucja kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem ośmiu słupów ogłoszeniowo-reklamowych typu Metropolis oraz sześciu słupów ogłoszeniowo-reklamowych typu Traffic wraz z usługą naklejania
przez wynajmującego na słupach plakatów dostarczonych przez Teatr Polski im. Arnolda Szyfmana w Warszawie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP/TP-2/231/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wynajem ośmiu słupów ogłoszeniowo-reklamowych typu Metropolis oraz sześciu słupów ogłoszeniowo-reklamowych typu Traffic wraz z usługą naklejania
przez wynajmującego na słupach plakatów dostarczonych przez Teatr Polski im. Arnolda Szyfmana w Warszawie.
Zamówienie z wykorzystaniem nośników j.w. będzie realizowane w okresie od 1 września 2017 r. do 31 grudnia 2017 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
79340000-9
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT58400 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Warexpo Sp. z o.o.,
,
ul. Oboźna 1A,
00-340,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 71832 Oferta z najniższą ceną/kosztem 71832 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 71832 Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki
na podstawie art. 66 oraz 67 ust. 1 pkt 1 lit. a
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Warexpo Sp. z o.o. jest jedyną firmą posiadającą słupy ogłoszeniowo-reklamowe typu Metropolis i Traffic w Warszawie oraz jest ona właścicielem i jedynym dysponentem w/w wymienionych nośników, na lokalizacje których posiada wszystkie pozwolenia od zarządców terenów, na których nośniki te są ustawione – patrz stosowne Oświadczenie będące w posiadaniu Zamawiającego. Firma Warexpo Sp. z o.o. dysponuje największą siecią słupów reklamowych w Warszawie umożliwiających dotarcie w krótkim czasie do tysięcy potencjalnych widzów Teatru. Słupy reklamowe typu Traffic i Metropolis, to stały element ulicy dający dużą swobodę w projektowaniu kreacji. Każdy z nośników ma trzy powierzchnie ekspozycyjne. Kampanię można przeprowadzić w wybranych lokalizacjach, wynajmując pojedyncze powierzchnie lub cały nośnik. To forma reklamy outdoorowej będąca zawsze blisko odbiorcy. Podsumowując, wybór powyższych nośników podyktowany jest chęcią dotarcia z propozycją repertuarową do jak największej liczby potencjalnych widzów Teatru Polskiego w Warszawie. Nośniki te umieszczone w centralnych punktach stolicy zapewniają tysiące spojrzeń dziennie na reklamy premier Teatru. Nie bez znaczenia pozostaje także stosunek ceny w porównaniu do innych nośników w podobnej lokalizacji i do ilości potencjalnych odbiorców reklamy.