II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadanie Centrum statusu Partnera Wydarzenia oraz ustalenie zasad współpracy pomiędzy Stronami w związku z organizacją przez Organizatora Wydarzenia pod nazwą „Impact’17:
Gospodarka 4.0"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
13/17/WR
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Nadanie Centrum statusu Partnera Wydarzenia oraz ustalenie zasad współpracy pomiędzy Stronami w związku z organizacją przez Organizatora Wydarzenia pod nazwą „Impact’17: Gospodarka 4.0", które odbędzie się w dniach 31 maja – 1 czerwca 2017 r. w Krakowie.
Oczekiwania Zamawiającego:
1.nadanie Zamawiającemu statusu partnera instytucjonalnego Wydarzenia;
2.możliwość udziału przedstawiciela/przedstawicieli Zamawiającego w dyskusji moderowanej podczas sesji otwarcia;
3.możliwość udziału przedstawiciela/przedstawicieli Zamawiającego (Zamawiający dopuszcza udział w dyskusjach np. beneficjenta czy innej osoby wskazanej przez Zama-wiającego) w:
•części otwierającej ścieżkę tematyczną pt.”4.0 economy” – keynote
•dyskusji moderowanej w ścieżce Science to Business
•dyskusji moderowanej w ścieżce Energy&Resources
•dyskusji moderowanej w ścieżce Mobility
•dyskusji moderowanej dot. NCBR CVC
•dyskusji moderowanej dot. NCBR VC
•dyskusji moderowanej R&D Investment Landscape
•wywiadzie scenicznym dotyczącym BRIdge Alf 3.0
4.możliwość udziału przedstawiciela/przedstawicieli Zamawiającego (Zamawiający do-puszcza udział w dyskusjach np. beneficjenta czy innej osoby wskazanej przez Zamawiającego) podczas ścieżek tematycznych (keynote/ dyskusja moderowana) – case study z obszaru: energii lub/i produkcji żywności/rolnictwa;
5.publikacji wystąpienia/wystąpień Zamawiającego na oficjalnym kanale YouTube – Impact’17;
6.zapewnienia miejsca dla projektu lub projektów NCBR w impact expo zone;
7.zapewnienia udziału Zamawiającego w impact link – spotkania ze startupami w części poświęconej współpracy instytucji publicznej ze startupami;
8.możliwość udziału przedstawiciela/przedstawicieli NCBR w impact roundtables dot.:„Strategie rozwoju zrównoważonego transportu miejskiego” lub/i „Programy wsparcia rozwoju elektromobilności w Polsce” lub/i „Ustawa 2.0” lub/i „Ustawa 4.0” lub/i „Modele transferu technologii” lub/i „Magazynowanie energii” lub/i „Rozwój wzornictwa przemysłowego” lub/i „System wsparcia dla branży creative”.
9.zapewnienie wywiadów dla przedstawiciela NCBR na kanale YT oraz w TVP lub wp tv;
10.przygotowania strefy dla Zamawiającego. Dzięki przygotowanej strefie Zamawiający będzie mógł prezentować ofertę programową NCBR (w tym PO IR), przeprowadzać spotkania z uczestnikami Kongresu, dystrybuować materiały informacyjne oraz prezentować dotychczasowe sukcesy beneficjentów NCBR. Strefa NCBR oznakowana logo Narodowego Centrum Badań i Rozwoju lub/i NCBR.gov.pl, Programu Inteligentny Rozwój oraz Unii Europejskiej. Wykonawca będzie odpowiedzialny za przygotowanie programu merytorycznego w strefie NCBR (w tym np.: zapewnienie modera-tora/moderatorów, kontakt z wybranymi speakerami, zaproszenie uczestników, zapewnienie odpowiedniej agendy paneli w strefie NCBR, tak aby miały one szanse na maksymalna ekspozycję i pozyskanie wysokiej liczby słuchaczy). Strefa NCBR scena (składająca się ze ściany oraz podestu) o wymiarach 2 m x 4 m. Na strefie oprócz elementów, tj. 2 ekrany (jeden wbudowany w ścianę sceny, drugi wolnostojący ale obudowany), stoliki, krzesła itp. Wykonawca zapewni odpowiednią ilość krzeseł/foteli na scenie (na podeście) dla prelegentów podczas paneli dyskusyjnych (5 krzeseł). Wykonawca zapewni także niezbędny sprzęt (kable, mikrofony, miksery, komputer, głośniki, pilot do zmiany slajdów itp. – sprzęt pozwalający na odtwarzanie na ekranach materiałów wideo lub prezentacji oraz do przeprowadzenia paneli dyskusyjnych) oraz osobę techniczną do obsługi strefy NCBR. Wykonawca zapewni 4 stoliki oraz 12 krzeseł, które będą ustawione przy strefie NCBR.Dodatkowo Wykonawca zapewnieni dla Zamawiającego osobę, o której mowa w zdaniu poprzednim oraz sprzęt (m.in. kamera oraz mikrofon), dzięki któremu Wykonawca nagra (dźwięk i obraz) panele lub/i warsz-taty, które będą w strefie NCBR (nagrane materiały w formie obrobionej zostaną przekazane Zamawiającemu po kongresie Impact17’). Wykonawca zapewni dodatkowo jeszcze jeden statyw na smartphone (Zamawiający dopuszcza możliwość przepro-wadzania transmisji na żywo za pomocą smartphone);
11.zapewnienie oraz opłacenie noclegu dla 1 przedstawiciela NCBR podczas kongresu (30.05.-01.06.2017 r.) oraz zaproszenie przedstawiciela NCBR na kolację w dniu 30.05.2017 r.;
12.rezerwacji 3 miejsc premium na widowni dla przedstawicieli NCBR;
13.udziału przedstawicieli NCBR w lunchu dla speakerów;
14.zapewnienie kodu rabatowego do zakupu biletów na Impact’17 dla beneficjentów NCBR;
15.umieszczenie logo NCBR i linku do strony www.ncbr.gov.pl na stronie Impact’17. Dodatkowo w zakładce Dofinansowano z umieszczenie logo Programu Inteligentny Rozwój oraz Unia Europejska z odniesieniem do Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego;
16.promocje NCBR na kanałach społecznościowych Impact’17 (Facebook, Linked In, Twitter);
17.zapewnienie dostępu do listy akredytowanych dziennikarzy Impact’17;
18.na prośbę Zamawiającego Organizator stworzy informację prasową o działaniach NCBR podczas Impact’17;
19.Organizator przygotuje oraz zamieści trzy wpisy na temat działalności NCBR na blogu Impact’17 (wpisy oznaczone logo NCBR lub NCBR oraz PO IR i UE);
20.Organizator zamieści opis o NCBR, logo NCBR lub NCBR oraz PO IR i UE oraz link do strony www.ncbr.gov.pl - aplikacja mobilna Impact’17;
21.Organizator zamieści logo NCBR wraz z fragmentami wystąpienia przedstawiciela Zamawiającego - filmowe podsumowanie wydarzenia;
22.promocji NCBR w aplikacji mobilnej (wysłanie powiadomienia dot. wystąpienia oraz lokalizacji sceny NCBR);
23.zamieszczenie informacji o NCBR na monitorach podczas trwania wydarzenia (prezentacja logotypu NCBR jako Partnera wydarzenia);
24.wyświetlanie logo NCBR lub NCBR oraz PO IR i UE na ekranach w sali podczas sesji głównej;
25.zamieszczenie logo NCBR lub NCBR oraz PO IR i UE w agendzie i mapie wydarzenia (wydruk lub/i on-line);
26.promocja NCBR na kanałach social mediach po wydarzeniu;
27.zamieszczenie logo NCBR lub NCBR oraz PO IR i UE w mailu z podziękowaniu po Wydarzeniu;
28.zapewnienie udziału NCBR w warsztacie (współprowadzenie) dla funduszy inwestycyjnych i przedsiębiorców;
29.zapewnienie dwóch punktów konsultacyjnych w impact suport zone. Strefa oznaczona nazwą punktu np. "Szybka ścieżka / Fast Track", logo NCBR lub NCBR oraz PO IR i UE;
30.zapewnienie udziału w kongresie minimum 10 osób wskazanych przez NCBR (m.in. pracownicy NCBR itp.);
31.zapewniania pełnej komunikacji dla Zamawiającego podczas kongresu Impact’17 we wszystkich kanałach komunikacyjnych kongresu, płatnych kampaniach reklamowych, mediach społecznościowych (Facebook, Twitter);
32.zapewnienie brandingu dla Zamawiającego (w tym również jako IP PO IR – logo NCBR lub NCBR lub PO IR i UE) w czasie trwania kongresu w Centrum Kongresowym ICE Kraków;
33.zapewnienie nagrania dwóch 15 minutowych wywiadów video z przedstawicielem NCBR podczas Impact’17 (media akredytowane na impact’17);
34.przekazanie wszystkim mediom akredytowanym na Impact’17 informacji o zaangażowaniu merytorycznym NCBR w impact17;
35.wsparcie w aranżowaniu bezpośrednich wywiadów mediów akredytowanych na Impact’17 z przedstawicielami NCBR;
36.wzmocnienie komunikacji na temat części programu, w których bierze udział Zamawiający przede wszystkim poprzez: wzmianki/cytaty NCBR w informacjach prasowych wysyłanych przez Organizatora, komunikację wydarzeń NCBR w kanałach społecznościowych prowadzonych przez Organizatora, itp.
37.przygotowania i przekazania Zamawiającemu materiałów fotograficznych dokumentujących kongres a w szczególności udziału Zamawiającego;
38.zapewnienie dystrybucji materiałów promocyjnych NCBR w wersji elektronicznej podczas Wydarzenia w miejscach przygotowanych przez Wykonawcę;
39.udostępnienie (w razie potrzeby) Zamawiającemu podczas kongresu centrum medialnego, które powstanie na terenie Centrum Kongresowego ICE Kraków.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
79342200-5
Dodatkowe kody CPV: