Przetarg 2017/2017/102987

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przetarg 2017/2017/102987
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegojednostka organizacyjna administracji samorządowej
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejskie Centrum Kultury w Bydgoszczy
  • Data publikacji ogłoszenia2017-06-30
  • Numer ogłoszenia2017/2017/102987
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 102987 - 2017 z dnia 2017-06-30 r.
Bydgoszcz:
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 512682

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 88902

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Kultury w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny 9022133700000, ul. ul. Marcinkowskiego  42718, 85056   Bydgoszcz, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 32 55 540, faks 52 32 55 570, e-mail sekretariat@mok.bydgoszcz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mck-bydgoszcz.pl
Adres profilu: www.bip.mck-bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego (zwanego dalej olejem opałowym) oraz załadowanie oleju opalowego do zbiorników magazynowych mieszczących się w Zespole Pałacowo – Parkowym w Ostromecku przy ul. Bydgoskiej 9, 86-070 Dąbrowa Chełmińska (obiekty: Kotłownia Pałacu Nowego, Kotłownia Pałacu Starego ). Zakupiony olej opałowy będzie przeznaczony do centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej. Olej opałowy będący przedmiotem zamówienia powinien spełniać parametry dotyczące przetworów naftowych wg normy PN-C-96024: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa maksymalnie 70.800 litrów oleju opałowego lekkiego: w sezonie grzewczym od początku października do końca kwietnia, Zamawiający planuje zużyć: do centralnego ogrzewania i do ogrzewania ciepłej wody użytkowej – średnio 7.000 (słownie: siedem tysięcy) litrów oleju opałowego miesięcznie, przez 7 miesięcy, średnio 49.000 (słownie czterdzieści dziewięć tysięcy). poza sezonem grzewczym, Zamawiający planuje zużyć do ogrzewania ciepłej wody użytkowej: średnio 2.000 (słownie: dwa tysiące) litrów oleju opałowego miesięcznie, przez 5 miesięcy, razem średnio 10.000 (słownie: dziesięć tysięcy) litrów oleju opałowego, Łączna liczba planowanego zakupu oleju opałowego w sezonie grzewczym i poza sezonem grzewczym wynosi 59.000 litrów. Zamawiający zamierza zastosować prawo opcji tzn. Zamawiający zakłada, że zamówi minimalną ilość oleju opałowego 55.000 l, jednakże w przypadku zwiększenia ogrzewania może zamówić dodatkowo nie więcej niż 20 % więcej litrów oleju opałowego lekkiego. Dodatkowa ilość oleju będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego. Zatem maksymalna ilość zamawianego oleju w sezonie grzewczym wynosić będzie 58.800 l (słownie: pięćdziesiąt osiem tysięcy osiemset ) litrów oleju opałowego oraz 12.000 l (słownie: dwanaście tysięcy) litrów oleju opałowego poza sezonem grzewczym. Zamawiający dysponuje następującymi zbiornikami magazynowymi na olej opałowy: W Pałacu Starym – 2 Kotły typu EURO-3 firmy HOVAL o wydajności 48 kW każdy, wyposażone w palnik olejowy TOP FLAMM D7   - ( 2 x 2000 l), W Pałacu Nowym 2  Kotły Paromat-Triplex VIESSMANN WERKE  moc cieplna  170 kW, wyposażone w palnik  VIESSMANN WERKE typ -VE III -3 – (5 x 2000 l). Wymagania dotyczące dostaw: Dostawy powinny odbywać się autocysternami wyposażonymi w pompy, węże z końcówką przystosowaną do wlewu paliwa oraz liczniki wskazujące ilość wydanego oleju opałowego. Urządzenia dystrybucyjne w autocysternach powinny być zalegalizowane oraz oplombowane w szczególności posiadać wszystkie wymagane i aktualne dopuszczenia i badania. Dostawy oleju opałowego będą realizowane w odstępach co najmniej 3 – 4 tygodniowych w terminie z zastrzeżeniem pkt 8 i 9 niniejszego ustępu. W przypadkach określonych w pkt 8 i 9 niniejszego ustępu Zamawiający zastrzega sobie prawo zgłoszenia Wykonawcy zmniejszenia lub zwiększenia dostawy na co najmniej 24 godziny przed zaplanowaną dostawą. Termin realizacji poszczególnych dostaw: do 24 godzin od momentu uzyskania numeru referencyjnego z PUESC na podstawie art. 9 ust. 7 ustawy z dnia 9 marca 2017 r. o systemie monitorowania drogowego przewozu towarów (Dz.U. z 2017 r., poz.708). Dostawy będą realizowane w godzinach 8:00-15:00. W przypadku występowania w okresie realizacji zamówienia temperatur ponadprzeciętnych i zmniejszonego zużycia oleju opałowego w sezonie grzewczym, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia częstotliwości dostaw i/lub zmniejszenia zakresu ilościowego zamówienia. W przypadku występowania w okresie realizacji zamówienia temperatur znacznie poniżej przeciętnych i zwiększonego zużycia oleju opałowego w sezonie grzewczym, Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia częstotliwości dostaw i/lub zwiększenia zakresu ilościowego zamówienia jednak nie więcej niż maksymalna ilość określona w pkt 4.SIWZ. Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie dostarczał zamówiony olej opałowy własnym transportem przystosowanym do przewozu oleju opałowego. Obowiązkiem Wykonawcy będzie ładowanie dostarczonego oleju opałowego do zbiorników magazynowych w Zespole Pałacowo – Parkowym w Ostromecku. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko. Do każdej dostawy oleju opałowego Wykonawca będzie zobowiązany załączyć certyfikat lub świadectwo jakości wydane przez certyfikowane laboratorium potwierdzające, że dostarczony olej opałowy odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym, jak również klucz otrzymany wraz z numerem referencyjnym z rejestru oraz wyciąg z cennika hurtowego prezentowanego na stronie internetowej producenta oferowanego oleju opałowego
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 09135100-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT158981.40
Walutapln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TRANS-KOL PALIWA Sp. z o.o.,  paliwapiotrkow@trans-kol.com,  ul. Toruńska 186, ,  92-600,  KOŁO,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 175909.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 175909.68
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 175909.68
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: nie dotyczy

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Bydgoszcz: Dostawa mebli biurowych z drewna
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Rzemiosło i przemysł: Sukcesywna dostawa tłuszczy do Zakładu Karnego w Zabrzu
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Rzemiosło i przemysł: 2017/2017/103627
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI