OgĹoszenie nr 10906 - 2017
z dnia 2017-01-19 r.
Zamieszczanie ogĹoszenia:
obowiÄ
zkowe.
OgĹoszenie dotyczy:
zamĂłwienia publicznego
ZamĂłwienie dotyczy projektu lub programu wspĂłĹfinansowanego ze ĹrodkĂłw Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamĂłwienie byĹo przedmiotem ogĹoszenia w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
tak
Numer ogĹoszenia: 371953 - 2016
OgĹoszenie o zmianie ogĹoszenia zostaĹo zamieszczone w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez centralnego zamawiajÄ
cego
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez podmiot, ktĂłremu zamawiajÄ
cy powierzyĹ/powierzyli przeprowadzenie postÄpowania
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie przez zamawiajÄ
cych
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postÄpowania wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej â majÄ
ce zastosowanie krajowe prawo zamĂłwieĹ publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: ZakĹad UsĹug Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny
36300958600000, ul.
ul. Ku SĹoĹcuÂ
,
71080 Â
Szczecin, paĹstwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
91 484 82 94, faks
91 484 80 55, e-mail
zuk.szczecin@post.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zuk.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄCEGO:
Administracja samorzÄ
dowa
I.3) WSPĂLNE UDZIELANIE ZAMĂWIENIA (jeĹźeli dotyczy):
PodziaĹ obowiÄ
zkĂłw miÄdzy zamawiajÄ
cymi w przypadku wspĂłlnego udzielania zamĂłwienia, w tym w przypadku wspĂłlnego przeprowadzania postÄpowania z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej (jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych, jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone w imieniu i na rzecz pozostaĹych zamawiajÄ
cych w sekcji I naleĹźy wskazaÄ ktĂłry z zamawiajÄ
cych zawarĹ umowÄ):
II.1) Nazwa nadana zamĂłwieniu przez zamawiajÄ
cego: Dostawa paliwa do pojazdĂłw samochodowych, sprzÄtu specjalistycznego, pilarek i kosiarek ZakĹadu UsĹug Komunalnych w Szczecinie.
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
C/16/2017
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia (wielkoĹÄ, zakres, rodzaj i iloĹÄ dostaw, usĹug lub robĂłt budowlanych lub okreĹlenie zapotrzebowania i wymagaĹ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreĹlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usĹugÄ lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamĂłwienia jest dostawa paliwa do pojazdĂłw samochodowych, sprzÄtu specjalistycznego, pilarek i kosiarek ZakĹadu UsĹug Komunalnych w Szczecinie.
CPV: 09134100-8 Olej napÄdowy
09132100-4 Benzyna bezoĹowiowa
2. Szacunkowe iloĹci paliwa, ktĂłre ZamawiajÄ
cy planuje zakupiÄ w okresie obowiÄ
zywania umowy to:
1) olej napÄdowy â 26 238 litrĂłw;
2) benzyna bezoĹowiowa 95 oktanowa â 10 905 litrĂłw.
3. Wykonawca zapewni ZamawiajÄ
cemu w caĹym okresie obowiÄ
zywania umowy dostÄp do stacji dystrybucyjnych na obszarze caĹego kraju.
4. PobĂłr paliwa bÄdzie moĹźliwy przez 7 dni w tygodniu i przez 24 godziny na dobÄ.
5. SprzedaĹź paliwa odbywaÄ siÄ bÄdzie na stacjach paliw wskazanych przez WykonawcÄ, przy czym Wykonawca zobowiÄ
zany jest do wskazania co najmniej jednej stacji paliw na prawobrzeĹźu oraz dwĂłch stacji na lewobrzeĹźu Szczecina. Stacje paliw muszÄ
posiadaÄ infrastrukturÄ umoĹźliwiajÄ
cÄ
tankowanie i manewrowanie pojazdom ciÄĹźarowym powyĹźej 3,5 tony.
6. Rozliczenie dostaw odbywaÄ siÄ bÄdzie raz w miesiÄ
cu na podstawie zakupu dokonanego przy uĹźyciu kart paliwowych.
7. Upust proponowany w ofercie bÄdzie kaĹźdorazowo uwzglÄdniany w fakturach wystawianych przez WykonawcÄ. 8. ZamawiajÄ
cy zastrzega sobie prawo zrealizowania zakupĂłw paliwa poniĹźej szacunkowych iloĹci, a Wykonawcy nie bÄdÄ
przysĹugiwaĹy z tego tytuĹu Ĺźadne roszczenia. ZamawiajÄ
cy zobowiÄ
zuje siÄ do zakupu co najmniej 60 % ĹÄ
cznej iloĹci paliwa okreĹlonej w przedmiocie zamĂłwienia.
9. Wykonawca wykona przedmiot zamĂłwienia z najwyĹźszÄ
starannoĹciÄ
i na zasadzie zapewnienia najwyĹźszej jakoĹci usĹug oraz zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiÄ
zujÄ
cego, a takĹźe z SIWZ i z ofertÄ
, ktĂłre bÄdÄ
stanowiĹy integralnÄ
czÄĹÄ umowy.
10. Zmiana umowy:
1) zmiana postanowieĹ niniejszej umowy moĹźe nastÄ
piÄ na podstawie i pod rygorami art. 144 ustawy,
2) ZamawiajÄ
cy przewiduje moĹźliwoĹÄ wprowadzenia istotnych zmian postanowieĹ umowy w przypadku:
a) zwiÄkszenia maksymalnej kwoty wynagrodzenia do 20 % - w przypadku wzrostu cen paliw lub koniecznoĹci zakupu paliwa w iloĹci przekraczajÄ
cej iloĹÄ szacunkowÄ
,
b) zmniejszenia maksymalnej kwoty wynagrodzenia, w przypadku realizacji zakupĂłw paliwa poniĹźej szacunkowych iloĹci, przy czym ZamawiajÄ
cy zobowiÄ
zuje siÄ do zakupu co najmniej 60 % ĹÄ
cznej szacunkowej iloĹci paliwa okreĹlonej w przedmiocie zamĂłwienia.
3) NiezaleĹźnie od powyĹźszego, ZamawiajÄ
cy i Wykonawca dopuszczajÄ
moĹźliwoĹÄ zmian redakcyjnych umowy oraz zmian bÄdÄ
cych nastÄpstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych.
4) Zmiana umowy nastÄ
piÄ moĹźe z inicjatywy ZamawiajÄ
cego albo Wykonawcy, poprzez przedstawienie drugiej Stronie propozycji zmiany w formie pisemnej, ktĂłre powinny zawieraÄ:
a) opis zmiany i jej charakter,
b) uzasadnienie zmiany,
c) koszt zmiany oraz jego wpĹyw na wysokoĹÄ wynagrodzenia,
d) czas wykonania oraz wpĹyw zmiany na termin realizacji umowy.
5) Wprowadzenie zmiany do umowy bÄdzie moĹźliwe po potwierdzeniu okolicznoĹci â zawartych w propozycji, o ktĂłrej mowa powyĹźej, przez drugÄ
StronÄ i zawarcie stosownego aneksu do umowy.
II.4) Informacja o czÄĹciach zamĂłwienia:ZamĂłwienie podzielone jest na czÄĹci:
II.5) GĹĂłwny Kod CPV:
09134100-8
Dodatkowe kody CPV:
09132100-4
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMĂWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) OgĹoszenie dotyczy zakoĹczenia dynamicznego systemu zakupĂłw
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
PostÄpowanie/czÄĹÄ zostaĹo uniewaĹźnione
nie
NaleĹźy podaÄ podstawÄ i przyczynÄ uniewaĹźnienia postÄpowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMĂWIENIA: 10/01/2017 IV.2 CaĹkowita wartoĹÄ zamĂłwienia WartoĹÄ bez VAT140243.91 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od maĹych i Ĺrednich przedsiÄbiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z paĹstw niebÄdÄ
cych czĹonkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogÄ
elektronicznÄ
: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTĂREMU UDZIELONO ZAMĂWIENIA
ZamĂłwienie zostaĹo udzielone wykonawcom wspĂłlnie ubiegajÄ
cym siÄ o udzielenie:
nie
FLOTEX POLSKA II Sp. z o.o. Sp. K.,Â
,Â
ul. PrzemysĹowa 5,Â
35-105,Â
Rzeszów, kraj/woj.
podkarpackie
Wykonawca jest maĹym/Ĺrednim przedsiÄbiorcÄ
:
tak
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa czĹonkowskiego Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa nie bÄdÄ
cego czĹonkiem Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOĹCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIĹťSZÄ I NAJWYĹťSZÄ CENÄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartoĹÄ umowy 172500.00 Oferta z najniĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 172500.00 >
Oferta z najwyĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 172500.00 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czÄĹci zamĂłwienia podwykonawcy/podwykonawcom
Tak
WartoĹÄ lub procentowa czÄĹÄ zamĂłwienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMĂWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGĹOSZENIA, ZAMĂWIENIA Z WOLNEJ RÄKI ALBO ZAPYTANIA O CENÄ
IV.9.1) Podstawa prawna
PostÄpowanie prowadzone jest w trybieÂ
 na podstawie art.
 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
NaleĹźy podaÄ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaĹniÄ, dlaczego udzielenie zamĂłwienia jest zgodne z przepisami.