II.1) Nazwa nadana zamĂłwieniu przez zamawiajÄ
cego: Dostawa artykuĹĂłw ogĂłlnospoĹźywczych do Miejskiego OĹrodka Pomocy SpoĹecznej w Gdyni
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia (wielkoĹÄ, zakres, rodzaj i iloĹÄ dostaw, usĹug lub robĂłt budowlanych lub okreĹlenie zapotrzebowania i wymagaĹ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreĹlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usĹugÄ lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamĂłwienia jest dostawa artykuĹĂłw ogĂłlnospoĹźywczych do Miejskiego OĹrodka Pomocy SpoĹecznej w Gdyni, wyszczegĂłlnionych w formularzu cenowym stanowiÄ
cym zaĹÄ
cznik Nr 2 do SIWZ. Dostawy bÄdÄ
realizowane wyĹÄ
cznie w granicach administracyjnych Gminy Miasta Gdynia, tj.: 1) Dzienny Dom Pomocy SpoĹecznej ul. GeneraĹa Maczka 1, 2) ZespóŠOpiekuĹczy ul. Fredry 3, 3) OĹrodek OpiekuĹczy dla OsĂłb Przewlekle Chorych ul. BosmaĹska 32A, 4) Ĺrodowiskowy Dom Samopomocy ul. GeneraĹa Maczka 1, 5) Ĺrodowiskowy Dom Samopomocy ul. WÄ
sowicza 3, 6) Ĺrodowiskowy Dom Samopomocy ul. Maciejewicza 11, 7) Administracja ul. Grabowo 2, 8) ZespóŠds. Rozwoju Pomocy SpoĹecznej ul. Grabowo 2, 9) ZespóŠds. Wsparcia SeniorĂłw i OsĂłb NiepeĹnosprawnych ul. Grabowo 2, 10) ZespóŠds. Rodzinnej Pieczy ZastÄpczej, ul. FilomatĂłw 2, 11) ZespóŠds. PrzeciwdziaĹania Przemocy w Rodzinie, ul. ĹlÄ
ska 48 12) Klub 1,2,3, ul. Warszawska 42, 13) ZespóŠDoradztwa ds. OsĂłb NiepeĹnosprawnych, ul. Wendy 7/9, 4 piÄtro. 14) ZespoĹu ds. Intensywnej Pracy Socjalnej z RodzinÄ
, ul. Chrzanowskiego 14/3, 15) Gminny Program RozwiÄ
zywania ProblemĂłw Alkoholowych, ul. Grabowo 2, 2. Dostawy bÄdÄ
realizowane sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem skĹadanym za pomocÄ
faksu lub pocztÄ
elektronicznÄ
. ZamawiajÄ
cy kaĹźdorazowo ustali rodzaj i iloĹÄ zamawianego towaru i miejsce dostawy, z zastrzeĹźeniem, Ĺźe termin realizacji kaĹźdorazowej dostawy liczony od dania zĹoĹźenia zamĂłwienia przez ZamawiajÄ
cego do dnia dostarczenia zamawianych artykuĹĂłw, stanowiÄ
cych przedmiot zamĂłwienia, do miejsca wskazanego przez ZamawiajÄ
cego, okreĹlony iloĹciÄ
dni - nie moĹźe byÄ dĹuĹźszy niĹź 3 dni robocze. 3. Dostarczane produkty muszÄ
byÄ w I gatunku jakoĹci oraz posiadaÄ termin waĹźnoĹci nie krĂłtszy niĹź 3 miesiÄ
ce liczÄ
c od dnia zĹoĹźenia zamĂłwienia przez ZamawiajÄ
cego, z wyjÄ
tkiem poz. 118 formularza - jaja kurze. Termin waĹźnoĹci jajek kurzych minimum 14 dni od daty dostawy do miejsca wskazanego w zamĂłwieniu. Dostarczane produkty muszÄ
posiadaÄ estetyczne i nieuszkodzone mechanicznie opakowanie. Wykonawca dostarczy produkty ĹźywnoĹciowe speĹniajÄ
ce wymogi okreĹlone przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeĹstwie ĹźywnoĹci i Ĺźywienia (t. j. Dz. z 2015 r. poz. 594 z późn. zm.). 4. Wykonawca zobowiÄ
zany bÄdzie do wskazania w Formularzu cenowym, ktĂłrego wzĂłr stanowi zaĹÄ
cznik nr 2 do SIWZ, peĹnej nazwy handlowej oferowanego produktu oraz producenta lub dystrybutora oferowanego produktu. 5. W zwiÄ
zku z tym, Ĺźe w trakcie obowiÄ
zywania umowy dotyczÄ
cej przedmiotowego zamĂłwienia moĹźe zmniejszyÄ siÄ zapotrzebowanie na zamawiane produkty ZamawiajÄ
cy zastrzega sobie prawo do zmniejszenia iloĹci poszczegĂłlnych artykuĹĂłw z zakresu przedmiotu zamĂłwienia o nie wiÄcej niĹź 25% w stosunku do zamawianych iloĹci. W takim przypadku Wykonawcy bÄdzie przysĹugiwaÄ tylko wynagrodzenie wynikajÄ
ce ze zrealizowanych dostaw i nie bÄdzie on zgĹaszaÄ roszczeĹ, co do realizacji pozostaĹej czÄĹci. 6. W zwiÄ
zku z realizacjÄ
zamĂłwienia Wykonawca winien zapewniÄ na wĹasny koszt i ryzyko transport zamawianego asortymentu do siedziby ZamawiajÄ
cego. Ewentualne koszty zwiÄ
zane z transportem wykonawca winien wkalkulowaÄ w cenÄ jednostkowÄ
zamawianego asortymentu.
II.4) Informacja o czÄĹciach zamĂłwienia:ZamĂłwienie podzielone jest na czÄĹci:
Nie
II.5) GĹĂłwny Kod CPV:
15800000-6
Dodatkowe kody CPV:
15860000-4,
15870000-7