Ogłoszenie nr 57815 - 2017
z dnia 2017-04-04 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 347468
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kraśniku, krajowy numer identyfikacyjny
43118134400000, ul.
ul. Chopina
13,
23200
Kraśnik, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
081 8251310, faks
, e-mail
poczta@spzoz.krasnik.pl; gtargosinski@spzoz.krasnik.pl
Adres strony internetowej (URL): www.spzoz.krasnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gazów medycznych i technicznych dla SP ZOZ Kraśnik.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
SPZOZ/ZP/19/16
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Tlen medyczny m3 20 000 Acetylen Kg 30 Argon czysty 5,0 w małych butlach Kg 30 Tlen techniczny m3 50 Dwutlenek węgla spożywczy w butlach 10 l Kg 30 Azot ciekły Kg 3000 Dinitrogenii oxidum(podtlenek azotu) - w butlach 7 kg Kg 200 Sprężone powietrze m3 150 Dzierżawa butli medycznych Butlodzień 43800 Dzierżawa butli pozostałych Butlodzień 15 939 Dzierżawa zbiornika na azot ciekły Za 1 miesiąc 1 Koszt transportu gazów medycznych Kurs z butlami 50 Koszt transportu gazów pozostałych Kurs z butlami 15 Koszt transportu azotu ciekłego Kurs z azotem 26 5. Wymaga się aby Wykonawca wydzierżawił Zamawiającemu na okres trwania umowy następujące butle: Butle na tlen medyczny - duże 40 l(150 bar) - 90 szt. Butle na tlen medyczny - małe 10 l(150 bar) - 20 szt. Butle na tlen medyczny - małe 2 l(200 bar) - 10 szt. Butle na tlen medyczny - małe aluminiowe 10 l(150 bar) - 5 szt. Butle na dwutlenek węgla spożywczy - małe 10 l(150 bar) - 2 szt. Butle na acetylen - duże 40 l - (150 bar) - 1 szt. Butle na tlen techniczny (150 bar) - 1 szt. zbiornik na azot ciekły typu Perma - Cyl 230 z waga wskazującą ilość gazu w zbiorniku Butle na sprężone powietrze - duże 40 l - 1 szt. Butle na sprężone powietrze - małe 27 l - 2 szt. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o możliwości dzierżawy u Wykonawcy wymienionych w SIWZ butli na okres trwania umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
24110000-8
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT157919.35 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Karo Roman Bajdalski ,
,
Brzeźno 8
,
87-702 ,
Koneck, kraj/woj.
kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 174516.19 Oferta z najniższą ceną/kosztem 174516.19 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 185879.38 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.