Opracowanie cyfrowych arkuszy mapy topograficznej w skali 1:10 000, na podstawie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie cyfrowych arkuszy mapy topograficznej w skali 1:10 000, na podstawie BDOT10K dla wybranego obszaru województwa pomorskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWojewództwo Pomorskie
  • Data publikacji ogłoszenia2017-04-19
  • Numer ogłoszenia2017/2017/68297
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 68297 - 2017 z dnia 2017-04-19 r.
Gdańsk: Opracowanie cyfrowych arkuszy mapy topograficznej w skali 1:10 000, na podstawie BDOT10K dla wybranego obszaru województwa pomorskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 38093 - 2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Pomorskie, krajowy numer identyfikacyjny 19167483600000, ul. ul. Okopowa  , 80810   Gdańsk, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 583 261 555, faks 583 261 556, e-mail zampub@pomorskie.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie cyfrowych arkuszy mapy topograficznej w skali 1:10 000, na podstawie BDOT10K dla wybranego obszaru województwa pomorskiego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie cyfrowych arkuszy w zamówieniu podstawowym mapy topograficznej w skali 1:10 000, na podstawie BDOT10K dla wybranego obszaru województwa pomorskiego podzielony na 2 etapy płatny po 50% wynagrodzenia Wykonawcy. 2. Wykaz arkuszy przeznaczonych do opracowania 26 arkuszy mapy topograficznej z obszaru woj. pomorskiego N-33-072-D-a-2 N-33-072-D-a-4 N-33-072-D-b-1 N-33-072-D-b-3 N-33-072-D-c-2 N-33-072-D-c-4 N-33-072-D-d-1 N-33-072-D-d-2 N-33-072-D-d-3 N-33-072-D-d-4 N-33-084-B-b-1 N-33-084-B-b-2 N-33-084-B-b-3 N-33-084-B-b-4 N-34-061-C-c-1 N-34-061-C-c-3 N-34-061-C-c-4 N-34-073-A-a-1 N-34-073-A-a-2 N-34-073-A-b-1 N-34-073-A-b-2 N-34-073-B-a-1 N-34-073-B-a-2 N-34-073-B-a-4 N-34-073-B-b-1 N-34-073-B-b-3 3. W ramach etapu I należy zweryfikować otrzymane dane pod kątem wykonania standardowego opracowania kartograficznego w skali 1:10 000 w standardzie BDOT10k wraz z aktualizacją terenową. 4. W ramach etapu II należy wykonać opracowanie arkuszy w dwóch wersjach: standardowego oraz niestandardowego opracowania kartograficznego w skali 1:10 000, w standardzie BDOT10k. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 listopada 2011 r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz bazy danych obiektów ogólnogeograficznych, a także standardowych opracowań kartograficznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 279, poz. 1642) w zakresie BDOT10k 2) „Zasadami kompletowania, kontroli i przyjmowania do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego materiałów i zbiorów danych powstałych w wyniku opracowania i aktualizacji ”Bazy Danych Obiektów Topograficznych – BDOT10k” – Warszawa 2014 3) Warunkami technicznymi opracowania arkuszy mapy topograficznej, w skali 1:10 000, w wersji karto dla części obszaru województwa pomorskiego które stanowią – Załącznik 1 do SIWZ 6. Zakres prac dla poszczególnych obiektów obejmuje: 1) Etap I (opisany szczegółowo w warunkach technicznych) a) aktualizacja BDOT10k w oparciu o dostępne materiały źródłowe oraz wywiad terenowy b) opracowanie zgeneralizowanego numerycznego modelu rzeźby terenu, c) opracowanie obiektów klas Karto dotyczących rzeźby terenu na podstawie zgeneralizowanego numerycznego modelu rzeźby terenu (kartograficzne opracowanie modelu rzeźby terenu) 2) Etap II (opisany szczegółowo w warunkach technicznych) a) opracowanie rzeźby terenu metodą cieniowania b) opracowanie klas Karto na podstawie danych BDOT10k, NMT i PRG, c) redakcja treści mapy topograficznej w skali 1 : 10 000 wraz z weryfikacją BDOT10k, d) redakcja arkuszy mapy topograficznej w skali 1 : 10 000 wraz z ramką, legendą i opisami pozaramkowymi, e) zapis cyfrowy i wydruk ploterowy arkuszy mapy topograficznej. 7. W celu właściwego wykonania zamówienia, Zamawiający udostępni Wykonawcy na czas jego realizacji dokumentację geodezyjno-kartograficzną zgodnie z obowiązującymi przepisami. 8. Pozostałe uregulowania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, na zasadach i warunkach, których Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie. 9. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia: 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r Kodeks Pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502 z pozn. zm) redaktorów map wykonujących czynności: - sprawowanie nadzoru nad poszczególnymi etapami pracy, - Kontrola nad procesem aktualizacji bazy BDOT10k oraz opracowywaniem arkuszy mapy, - Konsultacje. 2) Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia osoby/osób, o których mowa w ust. 9 pkt 1). 3) Zamawiający informuje, iż w razie jakichkolwiek wątpliwości odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę, uprawniony jest do powiadomienia właściwego inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli. 4) Przed zawarciem umowy, Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu osoby/osób, o których mowa w ust. 9 pkt 1). Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności, o których mowa w ust. 9 pkt 1) wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502 z pozn. zm) oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 5) Niezłożenie wyżej wskazanego oświadczenia w terminie wskazanym w pkt 4), będzie skutkować niezawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w ust. 9 pkt 1), zostały uregulowane w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. 10. Dodatkowo Zamawiający informuje, że: 1) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 2) Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 3) Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp 4) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. 5) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 6) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu. 7) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 9) Zamawiający nie zastrzega, iż o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy wskazani w art. 22 ust.2 ustawy Pzp. 10) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 11) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takiej sytuacji Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Przyjmuje się, że brak wskazania Podwykonawców oznacza, że Wykonawca nie powierzy wykonania żadnej części zamówienia Podwykonawcom, jeżeli nic innego nie wynika z treści oferty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 22114300-5
Dodatkowe kody CPV: 72320000-4, 72314000-9, 72310000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT154878.05
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert14
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 14
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ErgoGIS Sp. z o.o. ,  ,  Al. Monte Cassino 6,  75-412,  Koszalin,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 79950.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 79950.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 143910.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Przebudowa dróg i chodników na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Gdańsk: dostawa obuwia do umundurowania dla strażników Straży Miejskiej w Gdańsku
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Gdańsk: 13/B/PM/2017 Wykonanie nasadzeń zieleni niskiej.
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Dla firmy i biura: Druk wraz z dostawą różnorodnych materiałów wydawniczych TPN I transza
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Dla firmy i biura: najem trzech urządzeń wielofunkcyjnych wraz z pakietem kopii i serwisem dla Studium Języków Obcych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI