Całoroczna usługa poligraficzna materiałów reklamowych na potrzeby OReg Warszawa

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Całoroczna usługa poligraficzna materiałów reklamowych na potrzeby OReg Warszawa.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoinny: Agencja Wykonawcza
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyAgencja Mienia Wojskowego krajowy numer identyfikacyjny 1126394600805, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa w imieniu, której działa Dyrektor Oddziału Regionalnego w Warszawie
  • Data publikacji ogłoszenia2017-04-13
  • Numer ogłoszenia2017/2017/66164
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 66164 - 2017 z dnia 2017-04-13 r.
Warszawa: Całoroczna usługa poligraficzna materiałów reklamowych na potrzeby OReg Warszawa.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 34162-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego krajowy numer identyfikacyjny 1126394600805, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa w imieniu, której działa Dyrektor Oddziału Regionalnego w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny 1126394600805, ul. ul. Chełmżyńska  9, 04-247   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 32 61 010, faks 22 32 61 001, e-mail warszawa@amw.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wam.com.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.amw.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Agencja Wykonawcza
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Całoroczna usługa poligraficzna materiałów reklamowych na potrzeby OReg Warszawa.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
OW-ZP.7720.5.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
2. Zamawiający określa, że usługa poligraficzna polegać będzie na całorocznym druku materiałów opisanych poniżej: a. druk wizytówek, format 9x5 cm, jednostronny, monochromatyczny (czarno-biały) wg. przekazanego wzoru – kreda mat 350 g/m3 . Zamówienia będzie obejmowało projekt ze składem tekstu, do 50 różnych wzorów (imię, nazwisko, stanowisko, kontakt) w ilości do 7000 szt. b. druk broszury informacyjnej (1 rodzaj), format A5, okładka kreda mat 170 g/m2 pełny kolor, pozostałe strony kreda błysk 100 g/m2 – liczba kartek (środek poza okładką) ok. 10, zamówienie będzie obejmowało projekt oraz skład przekazanej treści w ilości do 1000 szt. c. druk plakatów o wymiarach 70x100 cm, pełny kolor, kreda mat 200 g/m2, gotowy projekt do druku w ilości do 40 szt. d. druk ulotek, format A4, ok. 30 różnych wersji (oferty nieruchomości, oferty mienia ruchomego) wg. przekazanego wzoru – pełny kolor, kreda mat 170 g/m2, zamówienia będzie obejmowało projekt oraz skład przekazanej treści i zdjęć w ilości do 3000 szt. e. druk katalogu nieruchomości 2 rodzaje, format A4, wg przekazanego wzoru: - wersja 1 – okładka kreda mat oraz folia błysk 350 g/m2, strony wewnętrzne kreda błysk 200 g/m2, pełny kolor, w ilości do 10 stron, zamówienie będzie obejmowało projekt oraz skład przekazanej treści i zdjęć w ilości do 200 szt. - wersja 2 – okładka kreda mat oraz folia błysk 350 g/m2, strony wewnętrzne kreda błysk 135 g/m2, pełny kolor, w ilości do 25 stron, zamówienia obejmuje projekt oraz skład przekazanej treści i zdjęć w ilości do 300 szt
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 22100000-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT4960.00
Walutapln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert15
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 15
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PRINTING HOUSE,  ,  ul. Szkolna 30,  05-091,  Ząbki,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6100.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6100.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 33360.06
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Przebudowa ul. Jaskółczej
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Warszawa: Dostawa artykułów mleczarskich na potrzeby Kompleksu Recepcyjno - Wypoczynkowego Łańsk
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Dla firmy i biura: 2017/2017/47541
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Dla firmy i biura: Druk wraz z dostawą różnorodnych materiałów wydawniczych TPN I transza
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI