Utrzymanie parków i placów zabaw na terenie Gminy Łaziska Górne

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Utrzymanie parków i placów zabaw na terenie Gminy Łaziska Górne
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoŁaziska Górne
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaZ wolnej ręki
  • ZamawiającyGmina Łaziska Górne
  • Data publikacji ogłoszenia2017-05-02
  • Numer ogłoszenia2017/2017/77781
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 77781 - 2017 z dnia 2017-05-02 r.
Łaziska Górne: Utrzymanie parków i placów zabaw na terenie Gminy Łaziska Górne
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:Krajowy numer identyfikacyjny Zamawiającego: REGON 276257601
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łaziska Górne, krajowy numer identyfikacyjny , ul. pl. Ratuszowy  1, 43170   Łaziska Górne, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 323 248 000, faks 323 248 006, e-mail zp@laziska.um.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.laziska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie parków i placów zabaw na terenie Gminy Łaziska Górne
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
RP.271.5.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące: - uprzątnięcie terenów parków i placów zabaw po okresie zimowym, - grabienie liści łącznie z wygrabianiem liści z żywopłotów – wiosną po roztopach oraz przez cały okres jesienny, - odchwaszczanie ciągów komunikacyjnych w parkach i na placach zabaw, - koszenie trawników 2 razy w miesiącu z wywozem skoszonej trawy do 12 godzin, - zbieranie odpadów z terenów objętych umową, na bieżąco wraz z opróżnianiem koszy na śmieci, - pielęgnację i wycinkę drzew i krzewów z wyłączeniem starodrzewu, - dostarczenie i wymiana piasku w piaskownicach na placach zabaw, 3 razy w roku, w obecności pracownika Wydziału Ochrony Środowiska, - sprzątanie wyłamanych gałęzi drzew i krzewów z terenów objętych umową, - przekazywanie zebranych odpadów do instalacji zgodnie z zapisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz ustawy o odpadach, - przedstawienie informacji do protokołu odbioru o ilości zebranych odpadów zielonych, biodegradowalnych (liście, gałęzie) zebranych w ramach umowy, - inne prace oraz lokalizacje zlecone przez gminę nie ujęte w przedmiocie zamówienia. Zamówienie obejmuje następujące ilości: - koszenie trawników z wywozem trawy – parki - 23 926,00 m2 – krotność 6 razy, - koszenie trawników z wywozem trawy - place zabaw - 10 335,00 m2 – krotność 10 razy, - grabienie liści z wywozem – parki - 23 926,00 m2 – krotność 4 razy, - grabienie liści z wywozem - place zabaw - 10 335,00 m2 – krotność 4 razy, - wymiana piasku - 60 t – krotność 3 razy, - pielęgnacja krzewów – 295 szt. – krotność 2 razy, - pielęgnacja żywopłotów – 1 095,00 mb. – krotność 2 razy, - opróżnianie koszy – 60 szt. – krotność 50 razy, - oprysk chodników - preparat chwastobójczy - 3 226,00 m2 – krotność 2 razy, - skwery koszenie wraz z wywozem – 7 323,00 m2 – krotność 6 razy, - skwery pielęgnacja krzewów – 400,00 m2 – krotność 2 razy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 77313000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT129629.44
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.,  zarzad@pgkim-laziska.pl,  ul. Energetyków 5,  43-170,  Łaziska Górne,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 139983.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 139983.25
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 139983.25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  zamówienia z wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust.1 pkt 12  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej z dniem 1 lipca 1997 roku zgodnie z ustawą o gospodarce komunalnej z dnia 20 grudnia 1996 roku zostało przekształcone w spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem Gminy Łaziska Górne. W oparciu o aktualny wpis w Krajowym Rejestrze Sądowym pod nr 0000120669, Dział 3, Rubryka 1, w szczególności pkt. 2 ppkt. 2 - przedmiotem działalności Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. jest między innymi: - działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., w której Gmina Miejska Łaziska Górne posiada 100% udziałów, a cała infrastruktura spółki znajduje się na terenie Gminy Łaziska Górne, spełnia wszelkie warunki wymagane przepisami prawa umożliwiające zastosowanie przedmiotowego trybu, w szczególności wynikające z art. 67 ust.1 pkt 12 w brzmieniu: „zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-3a ustawy Pzp osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki: a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób, b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a, c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego” oraz art. 67 ust. 8 ustawy Pzp w brzmieniu „Do obliczania procentu działalności, o którym mowa w ust. 1 pkt 12 lit. b, pkt 13 lit. b, pkt 14 lit. b i pkt 15 lit. c, uwzględnia się średni przychód osiągnięty przez osobę prawną lub zamawiającego w odniesieniu do usług, dostaw lub robót budowlanych za 3 lata poprzedzające udzielenie zamówienia.” Biorąc pod uwagę spełnienie wymaganych przepisami prawa w/w warunków przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. uzasadnia się zastosowanie dopuszczonego przepisami prawa trybu zamówienia z wolnej ręki.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI