Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy sieci strukturalnych i elektrycznych z montażem...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy sieci strukturalnych i elektrycznych z montażem sufitu podwieszanego w korytarzu i sekretariacie CBŚP w Lublinie przy ul. Północnej 3
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja rządowa terenowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKomenda Wojewódzka Policji w Lublinie
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-19
  • Numer ogłoszenia2017/2017/109587
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 109587 - 2017 z dnia 2017-07-19 r.
Lublin: Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy sieci strukturalnych i elektrycznych z montażem sufitu podwieszanego w korytarzu i sekretariacie CBŚP w Lublinie przy ul. Północnej 3
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 515145-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny 43068905200000, ul. ul. Narutowicza  73, 20019   Lublin, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 815 354 606, faks 815 354 313, e-mail zamowienia@lu.policja.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.lubelska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy sieci strukturalnych i elektrycznych z montażem sufitu podwieszanego w korytarzu i sekretariacie CBŚP w Lublinie przy ul. Północnej 3
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy sieci strukturalnych i elektrycznych z montażem sufitu podwieszanego w korytarzu i sekretariacie CBŚP w Lublinie przy ul. Północnej. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) oraz we wzorze umowy, które stanowią załączniki do SIWZ. Za ujęcie wszystkich prac ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie Wykonawca. 3. Kod numeryczny Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotowego zadania: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania, 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych, 45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych, 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie. 4. Zamawiający wymaga akceptacji wzoru umowy w całości – załącznik do SIWZ. 5. Planowany zakres zadania opisany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w zakresie dostosowania korytarza do obecnie obowiązujących wymogów i przepisów, w tym: - wykonanie projektu budowlano-wykonawczego do realizacji robót w zakresie instalacji strukturalnych i elektrycznych oraz budowlano wykończeniowych, - przebudowę sieci strukturalnych w korytarzu (przeniesienie z listew ściennych do nowoprojektowanych koryt między sufitowych, - zmianę instalacji oświetleniowej poprzez wmontowanie w nowoprojektowany sufit podwieszany dla oświetlenia ogólnego i awaryjnego, - przebudowę instalacji sygnalizacyjnej pożaru w korytarzu z montażem czujek dymu, - obudowa klimatyzatorów w suficie podwieszanym, - montaż sufitu podwieszanego kasetonowego wraz z oświetleniem ogólnym, awaryjnym, - prace wykończeniowe i malarskie w korytarzu - wykonanie usprawnienia wentylacji grawitacyjnej pomieszczenia korytarza. W ramach opracowania dokumentacji technicznej Wykonawca wykona dokumentację projektową w branżach: architektonicznej, konstrukcyjnej, elektrycznej, teletechnicznej strukturalnej w zakresie koniecznym do prawidłowego i pełnego wykonania robót budowlanych obejmującą: - inwentaryzację pomieszczeń korytarza i sekretariatu w zakresie niezbędnym do dalszego opracowania dokumentacji, - architektoniczną koncepcję w zakresie opisanym w PFU, - projekty budowlane obejmujący zakres opisany w PFU w celu uzyskania opinii - decyzji na roboty. Projekt winien być wykonany zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z 25. 04. 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. poz. 462 oraz z 2013 r. poz. 762 z późn. zmianami), - projekty wykonawcze, - przedmiary i kosztorysy inwestorskie robót w poszczególnych branżach, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w poszczególnych branżach, - harmonogramy rzeczowo-finansowe, - zbiorcze zestawienie kosztów zadania oraz zapewni nadzór autorski zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy. 6. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania i przeprowadzenia wszelkich działań i robót budowlanych wymaganych dla realizacji umowy, jak również uzyskania określonych w PFU dokumentów, a w szczególności: pozwoleń, odstępstw, badań, uzgodnień, wypisów, opinii, opracowań, inwentaryzacji, ekspertyz, dokumentacji technicznych, dokumentacji powykonawczej w tym: protokołów z prób i badań urządzeń i instalacji wewnętrznych, inwentaryzacji, instrukcji użytkowania i ochrony p.poż.. 7. Wykonawca powinien zapoznać się z opisem zawartym w PFU i uwzględnić w ofercie wszystkie zawarte w nim wymogi. 8. Wykonawca winien przed złożeniem oferty zapoznać się z warunkami lokalizacyjno - terenowymi dla placu budowy i pomieszczeniami przewidzianymi do robót, niezbędną dokumentacją posiadana przez zamawiającego, wymogami określonymi w dokumentacji przetargowej i innymi możliwymi do przewidzenia warunkami, dokonać wizji lokalnej i uwzględnić je w wynagrodzeniu. 9. Zamawiający przed terminem składania ofert umożliwi na wniosek Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej w celu prawidłowego sporządzenia oferty. 10. Wykonawca wykona na swój koszt wszystkie pomiary, analizy, ekspertyzy oraz badania konieczne do przeprowadzenia w celu realizacji zadania. 11. Dokumentacja projektowa powinna zostać opracowana zgodnie z wymaganiami i oczekiwaniami Zamawiającego zawartymi w PFU oraz obowiązującymi, w tym zakresie przepisami prawa, przepisami resortowymi obowiązującymi w obiektach służbowych Policji (w załączeniu). Zakres projektu wykonawczego powinien umożliwiać jednoznaczne jego odczytanie przy realizacji robót budowlanych. Zakres zadania nie obejmuje wykonania świadectwa charakterystyki energetycznej budynku. 12. Zamawiający wymaga od Wykonawcy ujęcia w ofercie wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia związanych z wykonaniem prac projektowych i robót budowlanych. Za prawidłowe oszacowanie tych kosztów odpowiedzialność ponosi tylko i wyłącznie Wykonawca. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 14. Wykonawca przystępując do postępowania przetargowego uzyskał wszelkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą mieć wpływ na ofertę przetargową i bierze pełną odpowiedzialność za odpowiednie wykonanie przedmiotu umowy. 15. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podczas przygotowania oferty oparł swoją wiedzę na danych przekazanych przez Zamawiającego, na własnej fachowej analizie i doświadczeniu oraz badaniach, odkrywkach i wizji nieruchomości. 16. Wykonawca zobowiązuje się do przejęcia odpowiedzialności i udzielenia gwarancji oraz rękojmi z tytułu wad przedmiotu umowy. 17. Cena oferty jest ceną ryczałtową stanowiącą wynik kalkulacji własnej Wykonawcy dokonanej na podstawie PFU. Wyliczenia ceny ryczałtowej, Wykonawca dokonuje kierując się własną oceną, doświadczeniem i wiedzą. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek wykonania obmiarów z natury. W cenie robocizny, materiałów i sprzętu należy uwzględnić wszystkie koszt narzutów. 18. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób (pracownicy fizyczni) wykonujących prace pod kierownictwem kierownika budowy, kierownika robót lub Wykonawcy, w tym operatorów sprzętu, przy czynnościach w zakresie opisanym Programem Funkcjonalno-Użytkowym przy realizacji zamówienia: • wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych, montażowych, wykonanie robót wykończeniowych; • wykonanie robót branży elektrycznej, wykonanie oświetlenia, wykonanie zasilania urządzeń, wykonanie robót branży teletechnicznej i strukturalnej. Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę dotyczy także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto we wzorze umowy. 19. Wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu umowy. 20. Termin płatności faktury VAT – zgodnie z umową, forma płatności – przelew.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45311200-2
Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 45421146-9, 45400000-1, 45440000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy sieci strukturalnych i elektrycznych z montażem sufitu podwieszanego w korytarzu i sekretariacie CBŚP w Lublinie przy ul. Północnej 3
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT68536.58
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ELEENERGIA Sp. z o.o.,  info@eleenergia.pl,  ul. Dr. M. Majdanka 74,  20-325,  Lublin ,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 84300.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 84300.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 84300.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje pracowników lub ekip do wykonania posadzek - Przemyśl, Rzeszów
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania20-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje pracowników lub ekip do wykonania posadzek. Inwestycje to budynki użyteczności publicznej, urzędy, szkoły. Możliwość rozpoczęcia prac od zaraz. Praca na terenie Przemyśla, Rzeszowa. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI