WYMIANA SKORODOWANEGO OGRODZENIA WEWNĘTRZNEGO PRZY BOISKU GŁÓWNYM DO PIŁKI NOŻNEJ...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
WYMIANA SKORODOWANEGO OGRODZENIA WEWNĘTRZNEGO PRZY BOISKU GŁÓWNYM DO PIŁKI NOŻNEJ NA STADIONIE MOSiR W KOLE – W RAMACH MODERNIZACJI INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W KOLE
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoKoło
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miejska Koło
  • Data publikacji ogłoszenia2017-04-13
  • Numer ogłoszenia2017/2017/66111
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 66111 - 2017 z dnia 2017-04-13 r.
Koło: WYMIANA SKORODOWANEGO OGRODZENIA WEWNĘTRZNEGO PRZY BOISKU GŁÓWNYM DO PIŁKI NOŻNEJ NA STADIONIE MOSiR W KOLE – W RAMACH MODERNIZACJI INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W KOLE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 36689

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Koło, krajowy numer identyfikacyjny 31162088000000, ul. ul. Stary Rynek  1, 62600   Koło, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610252, 2610230, faks 632 722 984, e-mail zamowienia.publiczne@kolo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYMIANA SKORODOWANEGO OGRODZENIA WEWNĘTRZNEGO PRZY BOISKU GŁÓWNYM DO PIŁKI NOŻNEJ NA STADIONIE MOSiR W KOLE – W RAMACH MODERNIZACJI INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W KOLE
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.7.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana skorodowanego ogrodzenia wewnętrznego wokół boiska głównego na stadionie miejskim w Kole przy ulicy Sportowej 12 z zastąpieniem go nowym ogrodzeniem wykonanym z systemowych paneli prętowych typu 2D. 2. Zakres inwestycji obejmuje: 1) Demontaż istniejącego ogrodzenia z odzyskiem do ewentualnego powtórnego montażu. 2) Przygotowanie terenu i wytyczenie trasy ogrodzenia boiska. 3) Roboty ziemne – wykonanie wykopów pod stopy fundamentowe. 4) Osadzenie słupków ogrodzenia w stopach betonowych. 5) Montaż ogrodzenia z paneli systemowych mocowanych na zakład na słupkach z profilem dociskowym, z wykończeniem ogrodzenia ryglem o profilu okrągłym. 6) Osadzenie słupów przybramowych. 7) Montaż i regulacja skrzydeł bram i furtek. 8) Inwentaryzacja powykonawcza. 3. Kody określające przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 1) 45000000-7 Roboty budowlane 2) 44231000-8 Gotowe panele ogrodzeniowe 3) 34928200-0 Ogrodzenia 4) 45340000-2 Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 5) 45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń 4. Podstawowe dane charakteryzujące inwestycję. 1) Stopy betonowe wykonane z betonu B25 K4. 2) Ogrodzenie boiska z paneli systemu typu 2D z prętów o przekroju minimum 7/5/7mm, wysokości panelu 1430mm, oczko 50/200mm, ocynkowane i malowane proszkowo w kolorze czerwonym (RAL 3000), panele łączone na słupku na zakład, ogrodzenie zakończone na gładko przez zastosowanie rygla fi 42 montowanego na głowicy słupka ogrodzeniowego, rygiel w kolorze czerwonym (RAL 3000). 3) Słupki ogrodzenia boiska z profilem dociskowym, ocynkowane i malowane proszkowo w kolorze białym (RAL 9010), wykonane z profilu zamkniętego minimum 60x40, wysokość i profil słupka dobrana zgodnie systemem i wskazań producenta oraz przyjętego systemu montażu w stopie. Każdy słupek będzie wyposażony w listwę dociskową o profilu minimum 40x20 i zakończony głowicą do montażu rygla, przekrój listwy dociskowej i rygla wg wskazań producenta sytemu ogrodzeniowego. 4) 5 kpl. bram dwuskrzydłowych o wysokości około 1,50 m (dopasowana do wysokości ogrodzenia) i szerokości w świetle otworu 5,2m z wypełnieniem z panelu 2D o średnicy prętów minimum 7/5/7mm, konstrukcja stalowa, spawana, ocynkowana i malowana proszkowo, na gotowych słupkach przy bramowych o profilu zgodnym z zaleceniami producenta systemu i nie mniejsze niż 100x100x4, wszystkie elementy bramy w kolorze białym (RAL 9010) – całość zgodnie z systemem producenta ogrodzenia. 5) 3 kpl. furtek o wysokości około 1,50m (dopasowane do wysokości ogrodzenia) i szerokości w świetle otworu 2,7m, konstrukcja stalowa, ocynkowana i pomalowana proszkowo w kolorze białym (RAL 9010), wypełnienie panelem 2D o grubości prętów minimum 7/5/7mm kolor biały, słupki furtki stalowe ocynkowane malowane w kolorze białym o przekroju minimum 100x100x4; całość wg systemu producenta ogrodzenia. 5. Przed montażem płotu teren powinien zostać oczyszczony z pozostałości drzew, gruzów i innych przeszkód, które utrudnią prace montażowe. Ewentualne wyrównywania i niwelacje terenu powinny zostać przeprowadzone przed montażem ogrodzenia. Najlepszy efekt estetyczny osiąga się gdy płot montowany jest na terenie idealnie płaskim dlatego konieczne jest uregulowanie terenu przed montażem ogrodzenia. Grunt nie zagęszczony (czyli na nawiezionej lub wcześniej rozkopanej ziemi) trzeba mechanicznie zagęścić, zagęszczarką wibracyjną lub tzw. skoczkiem. Ustawienie ogrodzenia wykonuje się w zasadzie ręcznie, przy użyciu drobnego sprzętu pomocniczego. Przy przewozie, załadunku, wyładunku i wykonywaniu ogrodzenia można stosować: środki transportu, żurawie samochodowe, ew. wiertnice o napędzie spalinowym do wykonywania dołów pod słupki. 6. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, które powierzy podwykonawcom lub złoży oświadczenie, że całość zamówienia wykona bez udziału podwykonawców. 7. Wykonawca zobowiązany jest: 1) utrzymywać na placu budowy porządek, a w szczególności należycie składować i usuwać wszelkie zbędne materiały, odpady, śmieci oraz urządzenia prowizoryczne; 2) zapewnić we własnym zakresie i na swój koszt pojemnik na odpady budowlane (miejsce ustawienia pojemnika wskaże Zamawiający) oraz obsługę związaną z wywozem odpadów budowlanych; 3) zorganizować i zabezpieczyć, a po zakończeniu robót zdemontować zaplecze budowy, na zorganizowanym przez siebie placu budowy; 4) odtworzyć stan pierwotny terenów zajętych pod plac budowy; 8. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na okres 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. 9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji za wady fizyczne, zmniejszające wartość użytkową, techniczną, estetyczną wykonanego przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca zobowiązany będzie w okresie gwarancji do realizacji corocznych przeglądów gwarancyjnych zapewniających bezusterkową eksploatację. Ponadto w 60 tym miesiącu gwarancji dokona przeglądu wykonanych robót, który polegać będzie na jego ocenie oraz związanych z nim usunięciem ewentualnych wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym, zakończonym protokołem, podpisanym przez obie strony. 11. Zamawiający zapewni Wykonawcy odpłatnie pobór wody i energii elektrycznej ze wskazanych ujęć. 12. Zgodnie z art. 29.3 a ustawy PZP zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zadania pracowników fizycznych/robotników, których czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały opisane w pkt. 2 ppkt. 1) do 7) niniejszego opisu przedmiotu zamówienia oraz dokumentacji projektowej, na podstawie umów o pracę. Wymóg ten dotyczy wykonawcy i ewentualnych podwykonawców łącznie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia oraz żądania przedstawienia przez wykonawcę dowodów na zatrudnienie osób na podstawie umów o pracę przez cały okres realizacji zamówienia.. 13. W zakresie dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 12, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zamawiającemu w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia, ze wskazaniem stanowisk, czynności jakie będą wykonywać wraz z oświadczeniem, że wymienione w wykazie osoby są zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej na okres realizacji umowy. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w wykazie osób Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zmianie i dostarczy poprawiony wykaz wraz z oświadczeniem najpóźniej w dniu rozpoczęcia pracy przez nowego pracownika. 14. W celu kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający żąda od Wykonawcy prowadzenia listy obecności wszystkich pracowników zatrudnionych przy realizacji umowy przebywających na terenie robót, znajdującej się i podpisywanej przez pracowników na terenie robót, którą zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu na każde jego żądanie. 15. Za niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 3.000 zł za każdy stwierdzony przypadek. 16. Wykonawca odpowiadać będzie za wszelkie błędy i szkody powstałe w wyniku działania podwykonawcy oraz odpowiedzialny jest za prawidłowość, terminowość i jakość robót budowlanych świadczonych przez podwykonawców. 17. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia i obowiązki stron zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45342000-6
Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45340000-2, 44231000-8, 34928200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT102118.28
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Palisada Ogrodzenia Piotr Hausman,  p.hausman@palisadaogrodzenia.pl,  ul. Bukowa 46, ,  63-400 ,  Ostrów Wielkopolski,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 119980.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 91163.13
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 224909.19
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Szkoły Podstawowej w Strzelewie gm. Sicienko
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI