Ogłoszenie nr 113159 - 2017
z dnia 2017-07-28 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProgram Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 z Funduszu Spójności
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 538304-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Narodowa, krajowy numer identyfikacyjny
000275955, ul.
al. Niepodległości
213,
02-086
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 6082271,
22 6082273, faks
22 6082624, e-mail
przetargi@bn.org.pl,
s.majcher@bn.org.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bn.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji oświetleniowej w toaletach
budynku A3 wraz z dostawą opraw oświetleniowych oraz wykonanie systemu zarządzania energią elektryczną
w budynkach „A” Biblioteki Narodowej przy al. Niepodległości 213 w Warszawie, w ramach realizacji
Projektu nr POIS.01.03.01-00-0057/16 pn.: „Modernizacja energetyczna w budynkach „A” Biblioteki
Narodowej przy al. Niepodległości 213 w Warszawie” na podstawie podpisanej umowy o dofinansowanie nr
POIS.01.03.01-00-0057/16-00 z dnia 21 grudnia 2016 r. w ramach poddziałania 1.3.1 oś priorytetowa I
Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
Numer referencyjny: XIV/264/13/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych wraz z dostawą i wymianą opraw oświetleniowych na nowe z zastosowaniem technologii LED w liczbie 79 szt. opraw i pasków LED-owych w trzech pomieszczeniach toalet, znajdujących
się w budynku „A3” Biblioteki Narodowej, al. Niepodległości 213 w Warszawie (zgodnie z projektem – załącznik nr 3 do SIWZ), 2) Wykonanie systemu zarządzania energią elektryczną wykorzystywaną do
oświetlenia w budynkach „A” Biblioteki Narodowej, al. Niepodległości 213 w Warszawie wraz z dostawą urządzeń i osprzętu (zgodnie z projektem – załącznik nr 4 do SIWZ), 3) Sporządzenie kompletnej dokumentacji
powykonawczej, dokonanie pomiarów pomontażowych (rezystancji izolacji, ochrony przeciwporażeniowej,ciągłości przewodów ochronnych, sieci strukturalnej) oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego w
zakresie obsługi i konserwacji urządzeń i instalacji. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące etapy: 1) Etap I - wymiana instalacji oświetleniowej w toaletach budynku „A3” Biblioteki Narodowej wraz ze sporządzeniem kompletnej dokumentacji powykonawczej, dokonaniem pomiarów oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w terminie do 120 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, 2) Etap II –
wykonanie systemu zarządzania energią elektryczną wykorzystywaną do oświetlenia w budynkach „A”
Biblioteki Narodowej wraz ze sporządzeniem kompletnej dokumentacji powykonawczej, dokonaniem pomiarów oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w terminie do 150 dni kalendarzowych od daty
podpisania umowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach: 1) Załącznik nr 2 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia. 2) Załącznik nr 3 do SIWZ – „Projekt wykonawczy Wymiana
instalacji oświetleniowej w toaletach budynku A3 Biblioteki Narodowej przy al. Niepodległości 213 w Warszawie w ramach realizacji zadania pn.: „Modernizacja energetyczna w budynkach „A” Biblioteki
Narodowej przy al. Niepodległości 213 w Warszawie” wraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót; 3) Załącznik nr 4 do SIWZ - „Projekt wykonawczy System Zarządzania Energią Elektryczną
wykorzystywaną do oświetlenia w budynkach „A” Biblioteki Narodowej przy al. Niepodległości 213 w Warszawie w ramach realizacji zadania pn.: „Modernizacja energetyczna w budynkach „A” Biblioteki Narodowej przy al. Niepodległości 213 w Warszawie” wraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45300000-3
Dodatkowe kody CPV:
45310000-3,
45311000-0,
45311100-1,
45311200-2,
31524000-5,
45453000-7,
31200000-8,
45315100-9,
45317000-2
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT388780.49 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe „PRO-ESS” Damian Nowacki,
proess.mielec@gmail.com,
ul. Powstańców Warszawy 47,
39-300 ,
Mielec, kraj/woj.
podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 469860.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 210000.00 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 469860.00 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.