Wykonanie instalacji sprężonego powietrza wraz z przebudową i podłączeniem trzech...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie instalacji sprężonego powietrza wraz z przebudową i podłączeniem trzech generatorów azotu do istniejącej instalacji w budynku ICBN Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Lublinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoinny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKatolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-28
  • Numer ogłoszenia2017/2017/113436
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 113436 - 2017 z dnia 2017-07-28 r.
Lublin: Wykonanie instalacji sprężonego powietrza wraz z przebudową i podłączeniem trzech generatorów azotu do istniejącej instalacji w budynku ICBN Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Lublinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 525202-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, krajowy numer identyfikacyjny 51406400000, ul. Al. Racławickie  14, 20950   Lublin, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. (81) 445 41 59, faks (81) 445 41 63, e-mail dzp@kul.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie instalacji sprężonego powietrza wraz z przebudową i podłączeniem trzech generatorów azotu do istniejącej instalacji w budynku ICBN Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Lublinie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
AZP-240/PN-p30/028/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji sprężonego powietrza wraz z przebudową i podłączeniem trzech generatorów azotu do istniejącej instalacji w budynku Interdyscyplinarnego Centrum Badań Naukowych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Pracowni Zastosowań Metod Separacji i Spektroskopii. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy, gdzie opisane są wymagania Zamawiającego odnośnie zakresu robót dotyczących przedmiotu zamówienia. Ponadto znajdują się tam załączniki: Załącznik nr 1 Rzut pomieszczeń laboratorium – aktualne i docelowe rozmieszczenie generatorów azotu oraz rozmieszczenie urządzeń zasilanych azotem – spektrometrów oraz Załącznik nr 2 Dokumentacja fotograficzna - Zdjęcia istniejącego stanu technicznego oraz posiadanych urządzeń. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje:  wykonanie inwentaryzacji pomieszczeń obecnie funkcjonującego laboratorium,  uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień,  wykonanie dokumentacji projektowej (projekt wykonawczy, kosztorys, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót),  dostawy, montaż i uruchomienie instalacji. 4. Realizacja potrzeb inwestycyjnych Zamawiającego będzie wykonana w jednym etapie inwestycyjnym. 5. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w Lublinie przy ul. Konstantynów 1J w Pracowni Zastosowań Metod Separacji i Spektroskopii, w budynku Interdyscyplinarnego Centrum Badań Naukowych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. 6. Zamawiający informuje, iż przed rozpoczęciem prac nad opracowaniem oferty oraz określeniu jej ceny Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną budynku w którym mają być wykonywane prace projektowe oraz roboty budowlane położonym przy ul. Konstantynów 1J, Lublin. Wizję lokalną w celu zapoznania się z warunkami realizacji robót, oraz ewentualnymi utrudnieniami i uwarunkowaniami logistycznymi mającymi wpływ na cenę oferty można będzie przeprowadzić po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z następującymi osobami: Magdalena Staniszewska nr tel.:81 454 56 21 lub 81 454 56 35. 7. Zamawiający żąda, aby minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosił nie mniej niż 24 miesiące. 8. Przedmiot umowy będzie realizowany na terenie obiektu, w którym będą mogły w tym czasie trwać prace naukowe. W związku z tym, Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy w sposób, który nie utrudni ani nie umożliwi wykonywania zadań przez pracowników Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45333000-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT21269.99
WalutaPln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Grupa JMC Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,  info@grupajmc.pl,  ul. Hajoty nr 46 lok.1,  01-821 ,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 33825.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 33825.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 33825.00
Waluta: Pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i instalację platformy schodowej w budynku szkoły - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i instalację platformy schodowej w budynku szkoły. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI