Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody, wymiana rur i rynien

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody, wymiana rur i rynien spustowych w budynku przy ul. Królewskiej – Plac Legionów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoWieluń
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Wieluń
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-19
  • Numer ogłoszenia2017/2017/109541
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 109541 - 2017 z dnia 2017-07-19 r.
Wieluń: Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody, wymiana rur i rynien spustowych w budynku przy ul. Królewskiej – Plac Legionów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 539418-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 500002041-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieluń, krajowy numer identyfikacyjny 73093475000000, ul. Plac Kazimierza Wielkiego  1, 98300   Wieluń, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 438 860 249, faks 438 860 260, e-mail prygiela@um.wielun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody, wymiana rur i rynien spustowych w budynku przy ul. Królewskiej – Plac Legionów
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody, wymiana rur i rynien spustowych w budynku przy ul. Królewskiej – Plac Legionów” Zamówienie obejmuje wykonanie: A) wewnętrznej instalacji ciepłej wody użytkowej o zakresie: 1) roboty demontażowe: podgrzewaczy przepływowych, elektrycznego pieca c.o., baterii umywalkowych ściennych; 2) roboty montażowe instalacji cwu: rurociągi miedziane – poziomy i piony oraz podejścia do przyborów, armatura instalacji wodociągowych (zawory kulowe), próby i izolacje rurociągów thermaflex; 3) roboty budowlane wynikające z montażu instalacji c.w.u. B) wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania o zakresie: 1) roboty demontażowe: pieców elektrycznych akumulacyjnych, instalacji – przewodów elektrycznych, elektrycznego pieca c.o.; 2) roboty montażowe instalacji c.o.: rurociągi miedziane – poziomy i piony, gałązki do grzejników, grzejniki stalowe płytowe jedno, dwu i trzyrzędowe, armatura instalacji c.o. – zawory kulowe, zwrotne i odcinające z nastawą wstępną typu Stromax, filtry siatkowe, zawory grzejnikowe termostatyczne i powrotne, głowice termostatyczne, odpowietrzniki automatyczne, ciepłomierze, próby i izolacje rurociągów; 3) roboty budowlane wynikające z montażu instalacji. Zamówienie obejmuje również zawiadomienie o rozpoczęciu robót budowlanych Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Wieluniu po uzyskaniu przez Gminę Wieluń pozwolenia wojewódzkiego konserwatora zabytków na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (art. 36 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece na zabytkami (Dz. U. z 2014 r. poz. 1444 z późn. zm.). Zamówienie nie obejmuje wymiany rur i rynien spustowych. Inwestor posiada prawomocną decyzję nr 1033/2014 z dnia 23.10.2014 r. na wykonanie ww. instalacji oraz postanowienie Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków WUOZ-SI.A.5142.68.2014.KB z dnia 8.10.2014 r. Wszelkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szczegółowy opis przedmiotu zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załączniki do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Dołączone do SIWZ Przedmiary robót mają charakter pomocniczy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia i podstawy wyceny ofert. Przedmiary robót nie determinują zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w Przedmiarach robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45330000-9
Dodatkowe kody CPV: 45331100-7, 45331000-6, 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp - „cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty”. Uzasadnienie: Zamawiający bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 514 942,61 zł. Cena najkorzystniejszej oferty Wykonawcy ENVIRO-SERWIS s.c. Sz. Gajderowicz, W.Dziemidkiewicz, ul. Polna 6, 98-200 Sieradz w wysokości 525 168,83 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT502383.04
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem 495963,74
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 525168,83
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie elewacji - Piotrków Trybunalski
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie elewacji. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI