Ogłoszenie nr 109541 - 2017
z dnia 2017-07-19 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 539418-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500002041-N-2017
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieluń, krajowy numer identyfikacyjny
73093475000000, ul.
Plac Kazimierza Wielkiego
1,
98300
Wieluń, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
438 860 249, faks
438 860 260, e-mail
prygiela@um.wielun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody, wymiana rur i rynien spustowych w budynku przy ul. Królewskiej – Plac Legionów
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody, wymiana rur
i rynien spustowych w budynku przy ul. Królewskiej – Plac Legionów” Zamówienie obejmuje wykonanie: A) wewnętrznej instalacji ciepłej wody użytkowej o zakresie: 1) roboty demontażowe: podgrzewaczy przepływowych, elektrycznego pieca c.o., baterii umywalkowych ściennych; 2) roboty montażowe instalacji cwu: rurociągi miedziane
– poziomy i piony oraz podejścia do przyborów, armatura instalacji wodociągowych (zawory kulowe), próby i izolacje rurociągów thermaflex; 3) roboty budowlane wynikające z montażu instalacji c.w.u. B) wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania o zakresie: 1) roboty demontażowe: pieców elektrycznych akumulacyjnych, instalacji – przewodów elektrycznych, elektrycznego pieca c.o.; 2) roboty montażowe instalacji c.o.: rurociągi miedziane – poziomy i piony, gałązki do grzejników, grzejniki stalowe płytowe jedno, dwu i trzyrzędowe, armatura instalacji c.o. – zawory kulowe, zwrotne i odcinające z nastawą wstępną typu Stromax, filtry siatkowe, zawory grzejnikowe termostatyczne i powrotne, głowice termostatyczne, odpowietrzniki automatyczne, ciepłomierze, próby i izolacje rurociągów; 3) roboty budowlane wynikające z montażu instalacji. Zamówienie obejmuje również zawiadomienie o rozpoczęciu robót budowlanych Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Wieluniu po uzyskaniu przez Gminę Wieluń pozwolenia wojewódzkiego konserwatora zabytków na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (art. 36 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece na zabytkami (Dz. U. z 2014 r. poz. 1444 z późn. zm.). Zamówienie nie obejmuje wymiany rur i rynien spustowych. Inwestor posiada prawomocną decyzję nr 1033/2014 z dnia 23.10.2014 r. na wykonanie ww. instalacji oraz postanowienie Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków WUOZ-SI.A.5142.68.2014.KB z dnia 8.10.2014 r. Wszelkie prace należy wykonać zgodnie
z obowiązującymi przepisami. Szczegółowy opis przedmiotu zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załączniki do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Dołączone do SIWZ Przedmiary robót mają charakter pomocniczy
i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia i podstawy wyceny ofert. Przedmiary robót nie determinują zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w Przedmiarach robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45330000-9
Dodatkowe kody CPV:
45331100-7,
45331000-6,
45400000-1
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna:
art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp - „cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie:
Zamawiający bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 514 942,61 zł. Cena najkorzystniejszej oferty Wykonawcy ENVIRO-SERWIS s.c. Sz. Gajderowicz, W.Dziemidkiewicz, ul. Polna 6, 98-200 Sieradz w wysokości 525 168,83 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT502383.04 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,
,
,
,
, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy Oferta z najniższą ceną/kosztem 495963,74 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 525168,83 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.